![]() |
heel mooi !
|
als je de caddy wat omhoogschroeft, kan je er toch gewoon mee rijden? mooie auto's beiden, maar vind de caddy niet enorm bijzonder, de golf daarintegen,,, :thumbup:
|
Henk ziet er goed uit man
|
ik vind de caddy echt vet.
maar 1 vraagje: waarom ga je nu achte reerst 60 mm verlagen om hem later weer 20mm omhoog te verstellen? je kan toch ook gewoon 40mm verlagen? ben bang dat ie een beetje op zn gat gaat hangen trouwens, vind de hoogte/laagte nu ook al prima. succes verder |
Kijk, een caddy kan er dus toch goed uitzien :) Ik wilde er eerst ook 1 aanschaffen maar dat heb ik niet gedaan omdat het niet mooi is om altijd mee te rijden. Maar dit laat weer zien dat ze toch erg mooi te maken zijn :thumbup:
|
maat van me heeft een ultralage caddy met 13" ats wieltjes... , ziet er echt wel gaaf uit!
|
Gister de Caddy mogen bewonderen in het Eggie,en ai ai ai ai wat is dat ding Dik,wielkasten zijn echt super geworden henk...Hij is echt super breed en laag,was gaaf om te zien ...en je weet het ;) ,mocht de prijs ooit vallen bij mij,dan wordt de oprit bij jou wat minder druk :D :D
|
He kerel,
Ziet er maat weer dik uit zeg. Maar dat is jou wel toe vertrouwd ;) |
Zo vandaag voor het eerst de 14" verbreed staal gemonteerd nadat de wielkasten zijn verbeed en omgerold.
Heb alleen de velgen even gewisseld om te kijken en vergelijken kwa breedte hoe de velgen nu in verhouding onder de caddy staan. Kwa breedte staan ze nu mooier onder de wagen dan bij MIVW meeting 2009. Doordat de wielkasten naar buiten zijn gerold kan hij achter nog wel een stuk lager in verhouding,maar laat hem eerst zo. Volgende week tijdelijk de trekhaak weer monteren omdat ik een aanhanger nodig heb voor onze nieuwe woning ivm vervoer en materiaal. Momenteel geen last meer van aanschafen met banden in de wielkasten en strax ook geen last meer van als er weer materiaal en gereedschap achter in de caddy komt.....(komt hij wel lager achter te liggen.......nice..) Bij deze de foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Super zo en wat laag..... kun je wel overal een beetje rijden met het ding.... want volgens mij raak je alles.... mooi ook met de 14 inch..
|
ja ziet er niet slecht uit....
lekker plat |
Vind 'm met de 16'' mooier :)
|
Ongeloofelijk maar waar.................
Rijd je savonds naar huis moet je plotseling hard stoppen voor een overstekende kat...gelukkig nix aan de hand. Nog geen 2km verder springt er onverwacht uit de bosjes weer een kat de weg over....helaas kon ik hier niet voor volledig afremmen en tot stilstand komen met als gevolg:....................... Complete voorbumper totely broken en gescheurd bij mistlamp.....mistlamp kapot,kapje ontbreekt,onderlip kapot.... Kat had geen kans om onder de caddy door te schuiven ivm laagte.... Dus dat word weer op zoek naar een nieuwe voorbumper,mistlamp,mistlampkapje en onderlip en deze opnieuw laten spuiten.... |
Schijtkatten. En als d'r iemand achterop je was geklapt toen je voor dat eerste mormel remde was je nog schuld geweest ook.
Hop, en maar weer aan 't werk. 't Houd je tenminste wel van de straat hè Henk. ;) |
Quote:
en nieuwe kat. |
Quote:
Maar dan worden het er toch juist weer meer...? :confused: |
Ja en waarschijnlijk een nieuwe kat oftewel een kat minder......
Ik heb absoluut nix tegen katten maar op dat moment denk je zelf als je de schade ziet......"iets wat je niet hoort te zeggen" Ik had geen tijd om in het donker zo snel te reageren en te zien waar de kat was gebleven,volgens mij rolde hij door in de sloot... Maar omdat het een 80km weg was moest ik doorrijden tot 1st volgend kruispunt om te kunnen stoppen. Hopelijk was de klap in 1x fataal ipv lijdend nu te liggen spartelen van de pijn. Maarja je doet er weer nix aan en het kost weer geld en tijd helaas...!!!! |
Nu weten ze ook al waar ik woon....en zitten ze mij achterna
![]() |
Had je laatst zien rijden in hengelo (ov)! vet ding hoor!
|
Als je de eigenaar had gevonden kon je de schade daar ook nog op verhalen heb ik ook al eens gehad. Met een Golf 3 meer als 1000 euro schade maar kreeg alles vergoed via hun wa verzekering.
|
Het zou net zo goed met een haas kunnen gebeuren... Vervelend, succes met repareren maar weer!
|
ff halsbandje onder de caddy wegvissen en vd eigenaar op de WA.
vet op de 14', maar vind die 16' net zo mooi (en wss wat praktischer :P) |
Quote:
hengelo kan niet..... ben ik niet...is een soortgelijke look a like die een tijd op marktplaats heeft gestaan..... was voorheen creme van hem en was vorig jaar op vw-speed meeting.... Is ook een heel andere kleur en afwerking...... :rolleyes: |
:thumbup: DIKKE CADDY!!!!!! :thumbup:
|
Quote:
Volgens mij is dit niet zo. Diegene krijgt dan namelijk een boete voor onvoldoende afstand houden en is schuldig. |
nee, zoek maar eens op eendenwet.
|
Klopt, was ik niet van op de hoogte:
Quote:
|
eendenarrest?
moet ik eens tegen jappie zeggen, die heeft daar ook al eens een ongeluk door gehad. volgens mij moest die de kosten delen uiteindelijk. |
Eenden moet je doodrijden, voor een koe zou ik toch stoppen :D
|
Quote:
Als je remt voor een dier waarvan het niet aannemelijk is dat het letsel bij je kan veroorzaken, mag je niet remmen. Voor koeien en dergelijke uiteraard wel. Je rijdt je namelijk morsdood als je op zo'n beest klapt. Met andere woorden. Als het risico op letsel groter wordt doordat je remt, moet je doorrijden. |
Het kan niet gekker worden....................
Altijd zo zuinig op mijn wagens en nooit een velg stuk gereden,gebeurt vanmiddag het volgende... Ik was namelijk op weg naar de vw-dealer voor onderdelen voor mijn voorbumper en mistlampkapjes van de aanrijding met de kat deze week eerder. Rij ik het centrum binnen op de klinkerwegen,glij ik niet zomaar van de weg af tegen de stoep omhoog. De weg liep daar in een bolling en door de ijzel gleed ik met 25 km/h al richting een hele hoge stoep. Tsonjejonge......kan er ook nog wel eens bij dacht ik. Vanmiddag maar de velg gedemonteerd en de ergste deuk er uit geslagen zodat het eerst weer wat lijkt.. Nadeel is dat ze gepoedercoated en verbreed zijn,dus dat wordt weer een nieuwe velg halen en verbreden...opniew laten poedercoaten en oranje binnen en buitenrand weer spuiten... Een volkomen pechweek in 3 dagen tijd....... |
Het zit jou niet mee Henk, succes met de reparaties :thumbup:
|
't Was niet toevallig een zwarte kat die je aangereden hebt hè?
Hopen dat ze snel je ruiten inslaan, scherven brengen immers geluk. :D |
Gezocht:16" Opel/Mini staal 4x100
Bij deze gezocht een set van 4 nieuwe 16inch opel/mini stalen velgen in steekmaat 4x100. Opel staal ET 37 (ontbreekt 1 gat) Mini staal ET...? (alle gaten aanwezig) Ik wil graag een nieuwe set laten maken voor de caddy en laten poedercoaten in speciale kleur...oranje of wit. Mocht er iemand nog personen weten die deze velgen heeft liggen of in handeld...... Please info via mail henkwassenaar18@hotmail.com Alvast bedankt ![]() |
Zo vandaag maar besloten dat ook mijn 16inch verbrede opel stalen velgen in de bingo mogen net als mijn nieuwe set 14inch verbreed staal.
ZIE VERKOOPTOPIC Ik ga waarschijnlijk morgen een nieuwe set 16inch mini staal met betere maten bestellen en opnieuw laten verbreden met bredere buitenranden. Enige waar ik mee zit en twijfel is de kleurkeuze... Ik zit te twijfelen om de velgen helemaal wit of oranje (kijken welke oranje kleur beste in poedercoaten bestaat en dichtst bij kleur caddy komt) te laten poedercoaten. Misschien bij helemaal wit een zwarte of oranje 7mm binnen wheelstriping monteren en bij een oranje velg een 7mm zwarte wheelstriping monteren. Waar gaat jullie keus en mening naar uit en wat zal het mooist staan......ik twijfel namelijk nog een beetje.... |
Het word zo toch weer zomer... wat dacht je van een mooie set zomerwielen ? :thumbup:
|
poedercoaten kan toch in elke ral kleur??
en jou caddy is toch ook gespoten in een ral kleur lijkt mij.. dus moet een exacte match te maken zijn... |
En anders gewoon de kleurenwaaier langs je lak houden, kan je gewoon de kleur kiezen die het dichtst bij de kleur van de auto ligt.
|
Zwarte velg rand en wit hart.....
|
Helemaal Oranje met kleine zwarte velgstriping :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 14:41. |