Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Meetings verslagen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=49)
-   -   Mivw 2009 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=57302)

restolooker 13-07-2009 21:54

Hele mooie foto's Lennart!!

Hier dan een aantal van mijn foto's:

De rest van de 200 foto's staan op www.restolooker.com

Niels - AirMighty.com 13-07-2009 22:37

Mooie foto's Misha, en Lennart dat voorproefje ziet er ook uber uit!!

Deze vind ik wel cool, mijn '60er (links):

classicline 13-07-2009 22:58

Was echt een Supermeeting!!

Het enige wat over de Juryleden kwijt wil, is dat het denk ik Nederlands mischien wel meest vakkundige club was wie je kunt vinden en dat ze echt super werk hebben gelevert!

Denk dat je het als een Compliment moet zien dat ze ff de motorkap geopend hebben dan zat ie iig aardig in de race om wat te winnen en wouden ze je de kans waarschijnlijk niet laten gaan omdat de bestuurder er niet bij was, of het zo hoort is een ander verhaal maar denk je niet bang hoeft te zijn dat ze iets kapot maken ze weten dondersgoed hoe je met zulke auto's om moet gaan.
Maar snap je reactie wel.

En Over de opmerking van de een van de Juryleden kan ik alleen maar zeggen dat het mischien niet zo beroerd bedoeld was als dat het klonk, De jongens van M.I.V.W. hebben stuk voor stuk onder hele grote druk gestaan de afgelopen maanden en ik denk dat de dag voor hun een grote ontlading geweest is!

Ik heb alleen maar diep Respect voor hoe ze dit op poten hebben gezet en ben er van overtuigt dat dit werelds mooiste VW Event worden kan!

Gasten ga zo door en nogmaals Respect!!!

jetta16v 13-07-2009 23:14

ik vond het ook een super meeting jammer van het weer

wij hebben ook niet in de rij gestaan van de catering kijk liever auto's en pak ergens halverwege wel wat dan 1 uur of langer wachten

en over dat motor kap verhaal beetje jammer ik vindt (mening) dat ze daar gewoon vanaf moeten blijven ook al zullen ze best weten hoe ze daar mee om moeten gaan

ook hebben deze jongens ervaring met verschillende meetings maar ik denk dat elke club die een meeting organiseert dit op zo'n goed mogelijke manier probeert

B-ram 13-07-2009 23:23

ik snap niet dat iedereen zeurt over de rijen...je stond gewoon verkeerd.

Ik zag de rij ook staan en toch was ik binnen 5 min. aan de beurt zonder voor te pikken. Ze werkten alleen niet echt handig en snel. En vond de prijzen nogal flink....

Maar idd echt een super event. Volgend jaar hopelijk beter weer. Dan wordt dit event echt meesterlijk!!

Zweiter 14-07-2009 07:08

lennart kerel, die eerste vier foto's! briljant....

Lennart 14-07-2009 07:22

Vanavond komt de rest online.. deze vond ik zelf ook wel geinig :D

Marcski 14-07-2009 09:02

Quote:
Originally Posted by Ebut
Het was al een wonder dat het daar überhaupt zo mocht op zondag hoorde ik geloof ik van Cor...

Waarom hebben ze er een paar weken geleden dan een drift challenge gehad en houden ze volgende maand dan een 3 daags Kever Zomer Festijn met sprint? ;)

Dat moet volgend jaar dan ook wel mogelijk zijn, toch? :D

dekilo 14-07-2009 09:13

Quote:
Originally Posted by Lennart
Vanavond komt de rest online.. deze vond ik zelf ook wel geinig :D

Die meid heeft de kont van een 7 jarig jongetje.

Richarddamstra 14-07-2009 09:17

Leuk dat ik er ook nog op sta :) Ik heb gezworen nooit meer mijn velgen te verpesten dus weer of geen weer, eerst die velgen weer schoon!

Voor wat betreft de meeting: SUPER!!! De rest weten we nu wel...

golfgtiputten 14-07-2009 09:30

Iemand enig idee hoeveel auto's er op het terrein/hangar totaal stonden?

Ronald 14-07-2009 09:33

Quote:
Originally Posted by dekilo
Die meid heeft de kont van een 7 jarig jongetje.

Hier zullen de meeste graaaagggg mee thuis komen... :thumbup:

Pedaalemmer 14-07-2009 09:35

Wat een ongeloofelijk vette meeting! en gruwlijke mooie foto's!

redjetta 14-07-2009 10:03

Quote:
Originally Posted by Ronald

Hier zullen de meeste graaaagggg mee thuis komen... :thumbup:

en waarom? :confused:
zat toch niks op of aan :shake:

Ronald 14-07-2009 10:15

Quote:
Originally Posted by redjetta
en waarom? :confused:
zat toch niks op of aan :shake:

Dan zal het wel aan mij liggen. :) Ik zie er weinig verkeerds aan..

dekilo 14-07-2009 10:33

Quote:
Originally Posted by Ronald
Dan zal het wel aan mij liggen. :) Ik zie er weinig verkeerds aan..

Zijn inderdaad mooie meisjes met een goed figuur.

Oliver® 14-07-2009 11:09

Hallo,

Ik vond het een super weekend!

Foto's staan online op www.vwfanatics.nl

EricNijssen 14-07-2009 11:34

@ Olli: Weer lekker bezig kerel!!!

Roy-16VT 14-07-2009 11:36

Super mooie foto`s oliver :thumbup:

Misha 14-07-2009 11:36

mooie foto's allemaal... goed om je weer terug te zien Lennart :)
Met wat voor lens ben je nu aan de gang gedaan precies?
Die dieptescherpte is echt heul vet!

B-ram 14-07-2009 12:25

Quote:
Originally Posted by Ebut
Hey B-ram, zat jij op je knieëen foto's te maken toen je mij aansprak? Er sprak namelijk een voor mij totaal onbekende mij aan, in het Fries...

jup dat was ik. Hahaha. Kut nu kan ik je niet meer stalken!

henkwassenaar 14-07-2009 12:44

Zoooo wat een geweldige meeting...

Ben elk jaar nog aanwezig geweest op MIVW en elk jaar wordt het dikker/beter,.......hoe krijgen ze het toch voor elkaar.

Locatie was echt super en smorgens bij het aanrijden nog verrast dat we binnen mochten staan!

Petje af voor de gehele organisatie en vrijwilligers die dit event voor elkaar hebben gekregen ook al is het al vaak gezegd.

Ondanks het weer super vermaakt en vele mooi wagens gezien van een zeeer hoog nieveau gehalte.

Niet alleen de engelsen die bekend staan om hun dikke wagens,maar ook andere buitenlanders die met super nette wagens aanwezig waren.......echt compliments voor de buitenlanders die van verre weg hier heen zijn gereden,respect!

Ook het buitenterrein stond vol met hele dikke wagens,poeh zeg.....!

De entree was het meer dan waard ook al was het het dubbele geweest.....!

PVPMK1 14-07-2009 14:43

Het was een ongelofelijke vette meeting, en voor mij zelf in het bijzonder, voor het eerst met de Golf1 zo een rit en wat voor 1 bagger weer. Hij heeft gelijk zijn vuur doop gehad, en heeft het overwonnen, en mijn vertrouwen gewonnen.

In 2004 was voor mij de eerste MIVW en als je dan kijkt na 5 jaar, dat jullie geen stapjes maar sprongen vooruit hebben gemaakt. En wat al zo velen zijden alle lof naar de mensen in het algemeen wie dit mogelijk hebben gemaakt. :thumbup:

We waren ontzettend blij dat we nog binnen konden staan, maar de politie had niet langer bij ons moeten blijven staan, anders waren we te laat geweest, voor binnen. gelukkig kregen ze een melding, en gingen ze er als een speer vandoor.

Op naar 2010 en hoop dan wel een prijsje mee te pakken, :D al zal dan de lat nog hoger liggen denk ik. :cool:
MIVW bedankt voor de mooie en onvergetelijke dag, ontzettend genoten van al het moois. ;)

Gr,
Patrick.

Misha 14-07-2009 14:50

Waarom zijn jullie aangehouden dan?
Nog boetes/bekeuringen gekregen?

PVPMK1 14-07-2009 15:00

Ze vonden het er nog al breed uitzien, :D Ze hadden iedereen opgemeten behalve mij, hier zijn geen maten meer van (spoorbreedte). Toen ze van iedereen de maten hadden opgemeten gingen ze in de auto alle gegevens na, maar nog geen minuut later kwam er een aan gerent met alle papieren en wensten ons een fijne dag en gingen ze er als een speer van door, met de blauwe lampen aan. :thumbup: Maar we hebben er voor de rest nog niets van gehoord.

Klaas-jan 14-07-2009 15:07

Een hele dikke meeting geweldig , erg jammer van het weer werd pas om een uur of 14:30 droog en daarna wat zon .
Gelukkig dat we ons binnen ook konden vermaken .
:thumbup: voor de organisatie Top .

:thumbup:

Misha 14-07-2009 15:13

Quote:
Originally Posted by PVPMK1
Ze vonden het er nog al breed uitzien, :D Ze hadden iedereen opgemeten behalve mij, hier zijn geen maten meer van (spoorbreedte). Toen ze van iedereen de maten hadden opgemeten gingen ze in de auto alle gegevens na, maar nog geen minuut later kwam er een aan gerent met alle papieren en wensten ons een fijne dag en gingen ze er als een speer van door, met de blauwe lampen aan. :thumbup: Maar we hebben er voor de rest nog niets van gehoord.

Dan heb je mooi geluk gehad .. mijn auto is ervoor in beslag genomen en al :rolleyes:

Ronniej 14-07-2009 16:09

Afgelopen zondag vond de jaarlijkse meeting plaats van M.I.V.W, dit jaar werd het gehouden op het oude vliegveld van Valkenburg. Jordy bracht een bezoekje aan deze zeer goede meeting en nam de nodige foto's mee voor ons!

klik op de foto om door te gaan naar de website om de gehele gallery te bekijken

BobbyEdition1 14-07-2009 16:35

Niet alleen de auto's in NL worden steeds beter,
maar heb ook het idee dat de fotograven steeds beter hun best doen.

Zijn veel mensen die goede plaatjes leveren tegenwoordig!

BobbyEdition1 14-07-2009 16:36

Mijn persoonlijke 'best of show' :D

Damn wat een auto,
zowel motor, uiterlijk als interieur! Super!

J-9A-N 14-07-2009 16:46

Geweldige foto. :D

RJTuning 14-07-2009 17:20

CUTE!!!!!..........SUPERCUTE!!!!!! :cool:

RubenD 14-07-2009 17:40

Inderdaad, erg mooi plaatje.

En wat die foto's aangaat. Een DSLR word steeds betaalbaarder. Daarbij komt natuurlijk wel het feit dat je zonder talent nog steeds geen geweldige foto's kunt maken. Maar ze zijn in ieder geval scherp en het kleurbeeld is ook mooi ;)

Sponze® 14-07-2009 18:00

Hierbij ook mijn foto's :)

De rest op www.watercooled.nl

Christiaan 14-07-2009 18:02

Mijn foto's staan inmiddels ook in de gallery (ook al zijn het er niet zo heel veel).

Mijn persoonlijke best of show...

Martyn 14-07-2009 18:14

voor mij DE winnaar van mivw 2009 wat een prachtig mooie auto.

Ben denk ik wel tien keer terug gaan kijken......

Ga denk ik toch ook maar weer aan een golf 2 beginnen... :redface:

chris 14-07-2009 18:21

Mn goedkoopste en meest rotte meeting auto die ik de afgelopen 16 jaar heb gehad....en toch maken ze er foto's van :D

Martyn 14-07-2009 18:30

Quote:
Originally Posted by chris

Mn goedkoopste en meest rotte meeting auto die ik de afgelopen 16 jaar heb gehad....en toch maken ze er foto's van :D

Hij was ook super dik :D

bernd 14-07-2009 18:41

Hey de MIVW meeting was weer TOP. Ik vind het één van de beste in Europa en verheug me al op 2010 !!

Sponze® 14-07-2009 18:44

Quote:
Originally Posted by chris

Ik heb ze daar minder gezien hoor :D

All times are GMT +1. The time now is 22:15.