Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Mijn dieselproject. MET NIEUWE FOTO's (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=580)

Gert 23-03-2004 16:21

En kom op met die closeups ..
Had je de "scheiding" maar beter moeten regelen :(

Ronald 23-03-2004 16:28

Quote:
Originally Posted by Gert
Kan je tegenwoordig de ET waardes opgeven die je wilt bij het verbreden van staal ? Zo ja : doe mij het adres eens en vooral de prijs .

Mits Allart Ghetta me ooit nog gaat bestoken met goed nieuws that is ;)

U gaat mail ontvangen van mij!

Ronald 23-03-2004 16:35

Quote:
En kom op met die closeups ..
Had je de "scheiding" maar beter moeten regelen :(

tja, materialistisch gezien ben ik er wel een beetje op achteruitgegaan. Maar ja....... Moet ik die foto's van het weekend maar even maken. Zal mijn best even gaan doen.

Tommy 23-03-2004 16:37

Quote:
Kan je tegenwoordig de ET waardes opgeven die je wilt bij het verbreden van staal ? Zo ja : doe mij het adres eens en vooral de prijs .

tsja, als we daar de oorlog mee winnen moeten... :p :D ;)

Gert 23-03-2004 17:10

Quote:
Originally Posted by Ronald
U gaat mail ontvangen van mij!

Doet maar een PM .. kijk ik wat vaker :)

Edward 23-03-2004 17:39

maarre lullo, je wat toch aan het stoeien met porsche velgen? Heb je de moed op gegeven?

Ronald 23-03-2004 19:03

Quote:
Originally Posted by Edward
maarre lullo, je wat toch aan het stoeien met porsche velgen? Heb je de moed op gegeven?

Volgens mij heb ik je verteld wat het allemaal meer heeft gekost die motor toch? Met die reden is mijn project nu even allemaal anders geworden en ja daar passen de teledials op dit moment even niet bij........ :(

Edward 23-03-2004 19:14

ow jeej, als je niet verder met je wielen kon is het wel heeel erg uit de hand gelopen.....damn man, das niet mis. Rijdt je bakkie nu een beetje goed?

Tommy 23-03-2004 19:39

Heb je ze verkocht? :eek: :confused:

Ronald 23-03-2004 21:20

Quote:
Originally Posted by Tommy
Heb je ze verkocht? :eek: :confused:

Ze zijn wel te koop ja.

Marco 23-03-2004 22:02

Ronald, doe het gewoon ff lekker rustig aan joh !! :) Dat staal staat em ook errug goed.

Ronald 24-03-2004 08:44

Quote:
Originally Posted by Marco
Ronald, doe het gewoon ff lekker rustig aan joh !! :) Dat staal staat em ook errug goed.

Doe ook rustig aan(moet wel) :D , maar ja had hem graag aan de buitenkant afgehad voor Oostenrijk. :( Maar ja, komt allemaal nog wel.

MaceNL 24-03-2004 08:48

Ik vindt het ubergeil met die stalen velgen echt super !!!

ps ik ben ook wel benieuwd naar de prijs.

Ronald 24-03-2004 10:16

het hele verhaal heeft mij in totaal 250 euro gekost excl banden natuurlijk. Nou heb ik wel korting gekregen, maar dan koop je er nog steeds geen mooi lichtmetaal voor.

Tommy 24-03-2004 10:21

hmmz... vind ik nog aardig pittig... maar dan zijn ze zeker wel gespoten en alles? (Als je dat eventueel zelf zou doen bedoel ik.... stralen kan ook goedkoop via de adver hier... onderlaagje spuitplamuur en met een spuitbusje wit, in mijn geval, zou het goedkoop kunnen dan toch?)

Ronald 24-03-2004 10:30

Ja dat kan ook. De mijne zijn gestraald/gepoedercoat in zilver en afgewerkt met blanke lak. Met spuiten gaat het weer vrij snel roesten denk ik.

Tommy 24-03-2004 10:36

hmmz... dan heb je het wel echt goed dus voor 250...

Maja... een goeie onderlaag, en dan 1 keer in het jaar spuiten zou het dan toch worden bij mij... ghehehe :rolleyes:

Christiaan 24-03-2004 10:37

en poedercoaten is echt geweldig, dat wordt kei en kei hard!!

Ronald 24-03-2004 10:50

Quote:
hmmz... dan heb je het wel echt goed dus voor 250...

Maja... een goeie onderlaag, en dan 1 keer in het jaar spuiten zou het dan toch worden bij mij... ghehehe :rolleyes:

Ja voor die 250 euro zijn ze echt top!! Heb je gewoon een set nieuwe velgen en dan zou ik voor dat geld niet gaan bezuinigen en zelf gaan spuiten, maar dat is dan mijn mening.

Tommy 24-03-2004 16:06

sja, als ik het geld had... ;) :D

naja, tis nog lang geen winter... sterker nog, hij is pas een paar dagen om... ghehe

Edward 25-03-2004 09:50

Quote:
Originally Posted by Christiaan
en poedercoaten is echt geweldig, dat wordt kei en kei hard!!

jep, vraag maar aan peter, die weet er inmiddels alles van :(

MaceNL 25-03-2004 10:03

Ik zou er gewoon mee gaan rijden niks in de winter daar vindt ik ze veels te stoer voor !

Tommy 25-03-2004 13:28

Das wel zo.. maar heb hele stoere vor de zomer.. die ik eigenlijk 's winters niet kan berijden... dus vandaar... luxe probleem dan eerder.. hehehehe ;)

Ronald 26-03-2004 12:26

Quote:
Das wel zo.. maar heb hele stoere vor de zomer.. die ik eigenlijk 's winters niet kan berijden... dus vandaar... luxe probleem dan eerder.. hehehehe ;)

Dan neem je een setje zondagse velgen voor meetings en een setje doordeweekse velgen. :D

Edward 26-03-2004 17:25

dan blijf je schroeven man.....vind het schroefdraad in je fusees ook niet lekker denk ik.

Tommy 27-03-2004 12:17

Bedankt voor het aandragen van excuses Edward... (wordt namelijk al moe als ik er aan denk.. :D )

Kevin20v 07-07-2004 22:09

Quote:

Ik zou ook zeer graag een adresje willen weten :rolleyes:
zodat ik mijn mk2 ook flink omlaag kan gooien btw het is ook een diesel :eek:

waar kan ik trouwens velgen laten verchromen (nadat ze zijn verbreeeed natuurlijk!) :tongue:

Denk niet dat iemand na die foto kan zeggen "Kevin jongen doe het niet....."
want het is namelijk gewoon Über ge*l :D

All times are GMT +1. The time now is 19:21.