Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Car Café (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=52)
-   -   GESTOLEN VOLKSWAGEN'S (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=61311)

hajee 06-07-2010 07:37

echt te gek voor woorden...
sterkte er mee..

Richard 06-07-2010 07:38

hou mijn ogen open

SpiderClass 06-07-2010 07:48

Iedere Rallye die ik zie rijden krijgt mijn volledige aandacht! Dus mocht hij hier in Zeeland gezien worden, hoop ik hem te herkennen en meld ik het!

Alberto 06-07-2010 07:56

Quote:
Originally Posted by Ron mk1
Ik moet nog naar de politie toe, ze zijn pas vanaf 9 uuropen . En werken alleen op afspraak.

:screwy: gaat ook weer nergens over
je moet eens 1 KM te snel rijden om 8 uur , werken ze dan ook op afspraak

triest heel erg triest :mad:

riendert 06-07-2010 08:04

Ik houd me ogen open hier in noord holland!
Kut Kut Kut Man!

Der Ghopmeister 06-07-2010 08:04

damn das echt klote....

Sterkte en succes er mee ;)

Zollie 06-07-2010 08:21

noordholland hier, zal mijn ogen openhouden komende tijd, sheize dit!

Audilimburg 06-07-2010 08:27

Wat een klote streek. Is mij en keer met mijn motor overkomen, dan weet je even niet hoe je het hebt.
Hopelijk vinden ze deze snel terug. Ik hou hier in Limburg in ieder geval mijn ogen open!

monark 06-07-2010 08:33

even een advertentie op markplaat etc van gevraagd rallye onderdelen en plaatwerk.
mischien zie je er nog wat van terug en happen ze dan heb je beet hoop ik.

goodluck

arthur 06-07-2010 08:49

Damn zwaar klote.

Sta er iedere keer weer van te kijken wat ze allemaal stelen. :shake:
En tja ik snap prima dat je je adres geeft aan iemand die wil komen kijken.

Rinus66 06-07-2010 08:53

Methode wordt vaker gebruikt de laatste tijd.

http://www.golfcabrio.com/viewtopic.php?f=6&t=32498

Ik hoop voor je dat ie nog terugkomt!

knarfmk1 06-07-2010 08:55

Damn dat zuigt Ron! zal me oogjes open houden maar denk niet dat ie in HHW nog te zien zal zijn..

Jel Golf 2 GTI 06-07-2010 09:03

Ik hou de grens in de gaten;, moest ie in belgie opduiken.

Veel succes en hopelijk vind je hem terug

stn1 06-07-2010 09:08

Klote zeg... hoor je wel steeds vaker. Wil iemand komen kijken geef je het adres al door en is de auto de volgende ochtend weg.

Ik geef nooit mijn adres door, tenzij ik het nummer zie of dat ik een mail krijg van een niet hotmail (of gelijkwaardig)adres. Wellicht een tip voor anderen ook?

Hoop echt dat je ze te pakken krijgt, aangifte doen en hopen dat de politie kan kijken wie je gebeld heeft (in csi werkt dat) maar of dat in NL al mogelijk is....

Maar gekke vraag hoor... de auto staat volgens de rdw site als niet verzekerd omschreven.. Dat kan je veel geld gaan kosten mochten ze er een ongeluk mee maken :shake:

Roy 1.6 06-07-2010 09:53

@PA

Gmail, yahoo mail zijn ook gratis aan te maken hoor ;)
Dus niet alleen maar hotmail.

ronaroot 06-07-2010 09:57

Zwaar kl*te :shake:

Hoop dat dit verhaal een goed einde krijgt.

Succes !

stn1 06-07-2010 10:04

Quote:
Originally Posted by Roy 1.6
@PA

Gmail, yahoo mail zijn ook gratis aan te maken hoor ;)
Dus niet alleen maar hotmail.

ja, alleen als het een afzender is met mailadres van nederlandse provider doe ik het. Anders bel ik ze eerst altijd even zelf op.

Je hoort de gekste verhalen dus een beetje voorzichtig kun je maar beter wel zijn.

stn1 06-07-2010 10:06

Quote:
Originally Posted by stn1
ja, alleen als het een afzender is met mailadres van nederlandse provider doe ik het. Anders bel ik ze eerst altijd even zelf op.

Je hoort de gekste verhalen dus een beetje voorzichtig kun je maar beter wel zijn.

Maar goed, hoop dat hij wel verzekerd was en dan ook nog tegen een taxatiewaarde anders heb je echt pech... :mad:

Oliver® 06-07-2010 10:07

F*ck niet te geloven!
Wat een verhaal :shake:

Ik heb meteen ff een berichtje op onze site www.vwfanatics.nl gezet.
Misschien dat het helpt, er is via onze site al eens een setje velgen terug gekomen.

Ik hoop dat het goed komt. :confused:

HannoverEdition 06-07-2010 10:14

G*dverdomme man Ron!!
Dit is echt balen ja,je sprak in je laatste reply in je verkooptopic nog over dat je veel aandacht kreeg,zelfs uit Duitsland,maar dit verzin je niet pffff kan mij voorstellen dat je hier écht ff knap ZIEK van bent ja :mad:
Laten ze gvd van andermans spullen afblijven :mad: :screwy: :shake:

sterkte Ron,en hoop voor je dat je het met politie en de verzekering allemaal goed kan afhandelen!succes man :thumbup:

Turbo-Variant 06-07-2010 10:23

Wat een naaistreek, Ron. :(
Hoop dat je hem gauw terugvindt... Kans is natuurlijk aanwezig met een Rallye.

Ik houd m'n ogen open in ieder geval. Rallye's en onderdelen zit ik bovenop.

steef-oo 06-07-2010 10:26

Ik hou ook in regio hhw/ alkmaar/ hoorn me ogen open ron!

echt zwaar balen dit! :@

GerardMkIIVR6 06-07-2010 10:28

Zwaar klote Ron.
Ja tegenwoordig kun je maar beter een tracker van 189 euro in je auto hebben.
Misschien eens een idee voor groepsaankoop van het Forum.

zippo123 06-07-2010 10:34

Tering hoop dat je hem snel en heelhuids terug vind!!! ik houd mijn ogen open!

PimVW 06-07-2010 10:44

Quote:
Originally Posted by GerardMkIIVR6
Zwaar klote Ron.
Ja tegenwoordig kun je maar beter een tracker van 189 euro in je auto hebben.
Misschien eens een idee voor groepsaankoop van het Forum.

Goed idee!

mverh85 06-07-2010 11:15

:eek: ..:wow: ***, we houden onze ogen en oren open !

bluebastard 06-07-2010 11:16

Gvd Ron,

Dat is idd heeeel erg zuur.
Blijkt maar weer dat niemand te vertrouwen is.
Het is een harde les, maar dit zijn redenen dat als ik iets te koop heb via mp bijna nooit een onbekend nummer opneem en NOOIT bij mij thuis afspreek.
Meestal eerst bij een benzinepomp ofzo.

Hoop dat je goed verzekerd was....

Sterkte !!!

Marcski 06-07-2010 11:31

Quote:
Originally Posted by stn1
Maar gekke vraag hoor... de auto staat volgens de rdw site als niet verzekerd omschreven.. Dat kan je veel geld gaan kosten mochten ze er een ongeluk mee maken :shake:

als de auto als gestolen opgegeven wordt, wordt hij direct van naam gehaald en de verzekering opgeschort, juist om aansprakelijkheid voor de eigenaar te voorkomen.
Helaas 3 weken geleden geleerd toen onze Golf 2 in Den Haag gestolen werd :mad:

VeeDubber 06-07-2010 11:35

Ik hou mijn oogjes voor je open Ron!

BIEZELWERKS 06-07-2010 11:45

Nou daar word je niet vrolijk van!! :mad:
Hoop dat ie snel weer boven water is.... :shake:

Renegade 06-07-2010 11:48

Damnn... wat een vieze naaiactie :screwy: handjes afhakken, zijn ze er klaar mee !

Ik zal rondkijken hier in Limburg en over de Belgische grens bij Limburg !

Telefoonnummer kunnen ze trouwens nachecken bij de provider, is ook zo als je met een onbekend nummer lastig gevallen wordt. Weet alleen niet of ze gaan zeiveren dat er geen bewijs is dat het die persoon is van het nummer, kans heb je dat ze zo zielig gaan lopen doen :screwy:

steven16v 06-07-2010 11:51

Man man man. Het gaat maar door he!

Hou het in de gaten hier in het Oosten van het land.

steven16v 06-07-2010 11:53

Trouwens of ze nu bellen met een bekend of onbekend nummer zegt ook niks. Een prepaid kaartje met een nieuw telefoon nummer kost ook maar een tientje of zo. En dan heb je nog 5 euro beltegoed op je sim staan ook.

Zo'n prepaid nummer is niet te traceren omdat dat nummer nergens getraceerd staat. Hoogstens misschien in welke winkel het kaartje gelegen heeft. Maar dat is dan ook alles.

Audilimburg 06-07-2010 12:13

Maar wat ze volgens mij wel kunnen met een nummer is kijken waar hij/zij zich ongeveer bevindt aan de hand van zijn telefoontjes. Maar met die gegevens mogen ze vast vanwege 'privacy' niets doen.
Maar zover zullen ze bij de politie toch niet willen gaan met hun 'onderzoek. :shake:

steven16v 06-07-2010 12:14

Quote:
Originally Posted by Audilimburg
Maar wat ze volgens mij wel kunnen met een nummer is kijken waar hij/zij zich ongeveer bevindt aan de hand van zijn telefoontjes. Maar met die gegevens mogen ze vast vanwege 'privacy' niets doen.
Maar zover zullen ze bij de politie toch niet willen gaan met hun 'onderzoek. :shake:

Ja dat zou inderdaad kunnen.

Maar inderdaad. Denk dat de politie zich meer bezig houd met snelheidboetes uitdelen ed.

Edition-Blue 06-07-2010 12:16

damm zonde ron, hoop dat ie weer terecht komt. Had je nog gemailt via marktplaats. Om mn edition one erop in te ruilen.

martiepartie 06-07-2010 12:33

Quote:
Originally Posted by Audilimburg

klopt; volgende verhaal is mij overkomen;

inbraak in huisgenoot zijn mini, raam ingetikt, contactslot kapot etc. Lag er een mobiele telefoon in de auto (van de dader waarschijnlijk). Inleveren bij de politie, appeltje eitje dacht ik.

Krijg je het volgende verhaal; vanwege privacy mag de politie er niet vanuit gaan dat de telefoon van de dader is. Het ding stond helaas uitgeschakeld, anders had ik zelf geprobeerd om erachter te komen van wie het ding was..

@Ron; wat een enorme naaistreek.. Je vraagt je af wat iemand met een gestolen rally moet.. Omkatten en verkopen valt op, aangezien er op 't VF een nogal actief register is van deze auto's, of hij moet nu al in Polen oid staan.

Sterkte iig :thumbup:

Candyman 06-07-2010 12:41

Zag deze al op teamibiza langskomen.
Ik hou limburg ook voor je in de gaten.
Hoop voor je dat hij gevonden wordt!

classicline 06-07-2010 12:56

wtf :( das echt klote man!!
hoop dat je hem ooit nog terug vind maar ben er bang voor:(

stelletje hufters!!

Thijs. 06-07-2010 12:58

Damn jij ook al, aan mijn auto hadden ze ook al gezeten gelukkig hebben ze hem niet weggekregen. Heb nu ook een dikke stuurklem erop voor als ze nog eens terug komen. Ik zal marktplaats e.d. in de gaten houden.

All times are GMT +1. The time now is 05:26.