![]() |
Quote:
:D In belgie hebben we daar geen last van maar ik zit ook op een nederlands moto-forum en daar zijn idd mensen die voor zo een dingen een bekeuring kregen. Grtz Jel |
en waneer kunnen we bestellen? :D
|
Toiletrolhoedje
|
Quote:
Doe dan volksforumbier brouwen:D Dan heb je die glazen niet meer nodig want dan drinken we zoals we zijn opgegroeid, uit de fles :D ;) |
Quote:
2x :D |
de mapjes voor de autopapieren zijn er al.
heb em al in de golf ligge :D |
en een mooie collectie nieuwe shirts is er ook.
|
word een echte shop
marktkraam was goed gevuld |
Quote:
Mooi he! Het moet allemaal wel even nog in de online shop komen. |
ben benieuwd.. heb denk ik wel weer belang bij wat spulletjes :D
|
zolang die oude zooi nog niet verkocht is hebben we steeds meer verschillend spul aan te bieden ;)
Al moet ik wel zeggen dat van de oude collectie shirts er nog maar erg weinig maten over zijn. |
ik zou wel wat betere kwaliteit T-shirts willen zien aangezien ik bij volksdub `n T-shirt heb gekocht en die na 1 keer wassen de naad los ging.
helaas kan ik dus minder reclame lopen voor jullie. voor de rest zou ik dan nog wel een volksforum kalender 2011 willen hebben. mijn vrouw hangt die altijd van de supermarkt op(verschrikkelijk vind ik dat) gr,egon |
waarom maken we geen kalender van de top 12 uit het Dub's and Chicks thread?
:P |
Quote:
neem even contact op met Ernst (evilnyntje) dan komt dat wel goed! |
Quote:
Dat heeft evilnyntje al lang gedaan :), alleen ik hoor niks van Egon. |
@evilnyntje het komt goed...
|
Quote:
Ik heb het gezien! |
Quote:
M'n vader werkt in de grafische sector en maakt o.a. Kalenders hij stuurt een van neerlands grootste binderijen aan, kan eens vragen wat dat zou kosten aantal oplages is dan ook wel belangrijk. NASH |
Ik ben nog steeds op zoek naar een mooi wielershirt voor als ik volgend jaar de Amstel Gold Race, Limburgs Mooiste, de Marmotte en de Dolomieten Marathon ga fietsen. :blahblah:
Een Volksforum shirt lijkt me wel wat. En volgens mij fietsen er hier wel meer: http://volksforum.com/forum/showthr...ghlight=fietsen |
Een mooi zak mes , met VF logo ;)
Tja blijf een Westreender :D |
Kan ik al een volksforum autopapieren hoesje bestellen? Net nieuwe auto papiertjes :)
|
|
kan het lijstje niet aangevuld worden met een kentekenplaat houder :confused: :thumbup:
|
Alle mails naar de shop zijn beantwoord, mocht je vergeten zijn, laat het weten!
Quote:
Plaathouders worden niet verzonden, dan zijn de verzendkosten 6,75 en de vraag of hij heel aankomt is een tweede. Die zou ik op een meeting proberen te scoren. |
er zijn dus wel volksforum kentekenplaat houders?!
|
ja hoor, al een jaar of twee. Eventueel op te halen in Breda of Friesland. Maar anders inderdaad even wachten tot een meeting waar we weer staan.
|
Ik heb overigens vandaag weer een lading kentekenmapjes verzonden, en de nieuwe aanvragen afgewerkt.
|
Ja, ik heb inderdaad nog een klein stapeltje kentekenplaathouders liggen.
|
Kentekenmapjes en plaathouders ook bij je zaterdag op de uitdeukdag? :)
|
Hoe zien die kentekenmapjes eruit ? :thumbup:
|
Quote:
Ja kentekenmapjes en plaathouders. Verder alles wat nog verzocht word om mee te nemen in dit topic. http://www.volksforum.com/forum/sho...=kentekenmapjes |
De Volksforum gum een ideetje?
![]() :D |
Mohahahahahahaha :D
|
Hahaha DOEN DOEN DOEN...
De speciale .... Editie dan he :D |
Quote:
Hoe zien die eruit dan??? Heb er wel belang bij. |
Is een volksforum-app voor de iphone geen idee?
|
wat wil je met die app doen dan?
|
Dan is het makkelijker om het forum te lezen :D
|
Quote:
Heel goed idee :cool: |
een sleutel hanger natuurlijk
|
All times are GMT +1. The time now is 02:06. |