![]() |
Hehe ja, duurde even :D
Zat zonet ramvast met de bodem in de sneeuw, voorkant kwam zelfs omhoog. ANWB moest er aan te pas komen om me los te trekken :D 12 uur onderweg door Nederland, en dan strand je op 100 meter van het huis van je schoonouders. |
Was je toevallig vandaag te vinden tussen tilburg en eindhoven?
je reed net bij de benzinepomp de snelweg weer op, was je het niet dan leek de mk2 verdacht veel op die van jou :thumbup: gr, roy |
Quote:
Dat is heel goed mogelijk geweest ja, ben in zowel Eindhoven als Tilburg geweest, en beide keren bij een pomp [koffie/pissen, je kent het wel]. Vandaag Rotterdam - Tilburg - Helmond / Eindhoven - Kerkrade gereden. Ik heb verder weinig tot niks aan leuk VW spul gespot... of niet goed opgelet. |
Quote:
Ik rijd/vlieg overdag ook niet in vw (helaas) dan staat de ster sprinter van de baas tot mijn beschikking tussen eindhoven en rotterdam dus als je deze ziet rijden, voornamelijk op de linkse baan dan ben ik het voor 90% :D :tongue: ![]() Mooie asfalt schraper btw die km vreter van je :thumbup: |
Busje komt me niet bekend voor moet ik zeggen. En de Golf ligt zeker wel laag ja, ben gisteren door wat wijken en buurten gekomen waar ik regelmatig aan de grond zat. Nadeel van die sneeuw is dat je bulten en kuilen veel minder ziet.
|
Wat doe je eigenlijk voor werk als vragen mag, dat je zoveel onderweg bent?
|
Quote:
Dat vraag ik me eigenlijk ook wel af :thumbup: @ebut dat vindt ik ook niet gek dat je alles raakt hahaha kun je niet bij rijkswaterstaat aan de gang als sneeuwschuiver? :tongue: :D gr, roy |
Quote:
Ik was tester/reparateur bij een electronica productie bedrijfje. Die ritten door Nederland verzin ik zelf. Voornamelijk kwam het omdat mijn vriendin in Kerkrade woonde. Nu wonen we samen in mijn huisje, maar zo nu en dan gaan we eens naar mijn schoonouders. Verder rij ik wel eens wat met muziekappartuur wat ik koop of verkocht heb en om als roadie te dienen bij een metalband in Rotterdam. |
Quote:
Heb al een paar rekeningen gestuurd :D Vandaag ook drie keer aangeduwd moeten worden [paar keer bergop, Limburg eh] door mijn vriendin en schoonmoeder. Vriendin vond het eerst wel prima, maar de lol is er nu wel af. Begrijpelijk, maar kan er nu even weinig aan doen om hem hoger te zetten. En bovendien, ik heb wel nieuwe banden, maar niet direct winterbanden, dus ook al sta ik hoog, dan zou ik wellicht nog wel op plekken niet weg kunnen komen. |
Heerlijk door Nederland rijden :thumbup: doe ik ook graag! Ik vind overal in Nederland onderdelen dus als ik tijd heb dan lekker een ritje maken :)
|
Quote:
Ja, ben echt verslaafd aan autorijden. En als ik toch ergens kom kan ik meestal net zo goed wat voor een ander meenemen of wegbrengen :) Gisteren ook, vanaf mijn woonplaats een gitaarversterker en 4 winterbanden om velg en voor 2 personen een week bagage. Eerst voor iemand wat oppikken in Wijk Bij Duurstede, dan gitaarversterker droppen in Spijkenisse, dan door naar Rotterdam om de velgen te lozen. Dan hapje eten in Tilburg bij een of ander Antilliaans tentje [mijn vriendin is gek op het eten daar], en dan via Helmond om twee gitaren op te pikken door naar Kerkrade waar we een weekje verblijven. Zo gaat het wel vaker. Heb regelmatig zo wat voor anderen kunnen vervoeren. Misschien moet ik maar een koerierdienst oprichten ofzo, mooi 's nachts en weekends onderdelen vervoeren en bezorgen. |
Quote:
:thanks: :) |
Quote:
Hehe cool, kan ik nog eens wat vragen :D. Maar ik doe wel mee met die koerierdienst, ik woon in Roermond en rij vandaar ook overal naar toe.... ik hou van die TD van mij :thumbup: |
Ah, 't is gewoon een beetje voor de hobby dus? :D
|
Ik zeg zet een advertentie hier en op marktplaats neer als onderdelen koerier :thumbup:
gat in de markt :) Heb je gelijk 2 hobby's in 1 klap.....autorijden en vw/audi onderdelen :D |
Quote:
Voornamelijk wel ja :D |
Quote:
Hier in 't zuiden is 't inderdaad echt 'n drama. Alleen de allergrootste wegen worden zo nu en dan eens bijgehouden, maar alle andere wegen zijn puinzooi. Van de week ook nog in Kerkrade geweest, en daar is 't nog erger dan hier in Sittard inderdaad. Maar hoog of laag, winterbanden maken echt wel 'n verschil Ebut! Zou het toch maar doen als ik jou was en er het geld voor had. :thumbup: |
Quote:
zeg dat wel , kom er net vandaan jemig wat een bakken sneeuw daar , lag in Born gister al 30 cm :screwy: |
Het gaat nu hier richting de 50 cm :eek:
|
Quote:
Ohja, winterbanden zeker wel, maar als je ze niet hebt, dan maakt een paar cm omhoog schroeven niet direct veel uit tussen weg kunnen rijden of niet. Alleen zit je dan minder vaak vast aan die klompen ijs :D |
Quote:
Gisteren bijna 3 kwartier naar voor en achter zitten schommelen met de Golf voor ik het parkeervak uit was. En dan met bevroren handen het ijs onder de bodem weg slaan zodat de wielen weer aan de grond komen. En als mensen dan vragen of het niet lastig is zo laag te rijden met dit weer alsnog doodleuk "NEEE JOH!" zeggen. :D Ben benieuwd hoe lang de uitlaat er nog onder zit. Heb al een paar reserve rubbers in de koffer liggen. :tongue: Quote:
Hoorde net op 3FM inderdaad dat we de 40cm gehaald hebben. :screwy: |
Uitlaat is leuk ja. Vooral met die middenstukken van de weg waar nog enorme bergen sneeuw liggen :D
|
Quote:
Ik vind het wel leuk, alleen is het iets minder praktisch. Vandaag maar wat gelopen door de sneeuw naar de winkel. Genoeg mensen gezien met 'normale' auto's met problemen, dan hoef ik het niet eens te proberen :) Quote:
Die krengen ja, zat ik eergisteren op vast :D |
Quote:
Of zo'n bult sneeuw midden op 'n kruispunt, precies tussen de sporen in. Je voelt gewoon dat je effe met de wielen van de grond komt als je d'r overheen rijdt. :D Hier in de tuin net effe gemeten wat op de tafel ligt... 47cm! |
Quote:
net hier ook even gedaan ... 0,3 mm :D :D |
Heb vandaag van ellende de auto maar laten staan, teringzooi hier :D
Toch werkeloos, dus zie wel wanneer ik weer naar huis toe ga/kan :D |
Zo, nieuw jaar, nieuwe kansen.
Inmiddels weer werk, dus binnenkort een kruiwagen aan onderdelen halen. Koppakking, kopbouten, kleppendekselpakking, olie, oliefilter, koelvloeistof, distibutieriem en een complete pakkingset voor de rest. En, als het goed gaat misschien nog de remblokken en schijven voor vervangen. Daarnaast nog veel interieurklusjes en onderdelen nodig. Maar komt daarna wel, eerst motorisch. |
:thumbup:
|
laat maar weten wanneer het Volksforum klusteam moet helpen...
|
Ja, gaat weer de goede kant op.
Twijfel nog een beetje over het interieur... wil het wel graag wat netjes, maar hoe netjes ga ik het doen, aangezien de buitenkant er niet uit ziet... Maarja, als ik in de auto zit zie ik weinig van de buitenkant :D Zacht dash ligt al klaar, binnenkort ook eens monteren. Misschien meteen een tellerbak met toerenteller ipv de klok die ik nu heb. En met de tijd eens wat leuke velgen... maar daar speelt ook die buitenkant weer een rol mee. Of ik ga weer op zoek naar een knappe andere auto :D |
Quote:
Had al een datum geprikt met Jettaracing, alleen had ik me op mijn loon verkeken, dus we schuiven alles even op. Ik zou het laten weten wanneer ik alle onderdelen heb, en dan schuiven we hem een zaterdag het hok in en gaan we los :thumbup: |
Laat maar weten waneer die dag is , zal voor die gelegenheid de winkel wel ff open gooien :thumbup:
buiten kant van de auto is niks mis mee toch :redface: |
Quote:
Neuh valt mee, alleen maar schade aan de bijrijderskant. Deuk in voorscherm en deur, en blanke lak bladert af. En roest. Verder zgan. :D |
Quote:
dat is toch ook leuk ... :thumbup: komt vast goed met de Pimp Ebut Zijn Ride Dag part II |
Zeker wel :)
Binnenkort eens op zoek naar een nieuwe hoedenplank en steunen, kofferbakbekleding, reservewielafdekplaat. Dan hemel en C stijl bekleden, zacht dash monteren, beetje audio erin... |
Dan zou ik in Veenwouden beginnen met zoeken ;)
|
Quote:
vind je wijnig Berend , gister zolder leeg gehaald in Veenwouden :D De Westreen ligt wel nog genoeg ... :thumbup: Maar dat zien we dan wel , komt vast goed |
Joah daarom, onderdelen zat overal. Eerst maar motorische dingen halen, rest komt wel.
|
Ebut, had Molle nog contact met je opgenomen over die kofferbakbekleding?
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=80742 Enne, stuur me effe je rekeningnummer, maak ik je wat centen over voor de brandstof. ;) |
Quote:
Mag ik mijn rekeningnummer ook sturen? :jacks: |
All times are GMT +1. The time now is 02:48. |