![]() |
Is het een speciale uitvoering? alleen 'edition' zegt niet zo veel, dat stond ook op het kentekenbewijs van mijn Fire and Ice GTI...
Het zal iig wel een PF blok zijn En is het in de buurt; foto lijkt wel in B'wijk... Beruchte Super-Mario-ruil-deal weer zeker?! Doe mij maar een Corrado... |
Als je een GTI koopt,dan een 16V :thumbup:
|
ben er nog niet helemaal uit gekomen.
zoek nog ff verder.. |
Hij viel tegen? Wat was er niet goed/ mooi aan? ...of kwamen jullie niet tot een mooie deal?
|
Quote:
tik in de motor, buitenkant op, enzz.... kheb nu een rooie 16v op het oog |
16V is okay! foto of link aub...
|
aha nieuwsgierige mensen daar houd ik van.
![]() Dit is hem geworden, jippie jee we hebben een 16v |
Ja Nee - Héél Snel - 52 !!! ;)
Oldschool '88-er 16V met dunne bumpers en diepe 15"-ers! ATS cup? (hoop ik...) Bumpers mooi zwart maken en verder gewoon zo laten. Jij had ook nog niet eerder een 16V, toch? Raar hè: om 17:47 uur heeft-ie 'm op het oog en een moment later staat-ie voor de deur... :screwy: |
Zal niet bij alleen bumpers zwart maken bijven.
Moet nog wel het een en ander aan gebeuren voor ie helemaal naar me zin is. En er mankeert ook nog wel wat aan hier en daar, maar..... Komt goed, wordt vervolgd. |
Foto update.
![]() als je goed kijkt kan je zien dat het achterscherm al gepoetst is. |
als we je plannetje doorzetten, hoef je niet verder te poetsen...
|
IKEA verlagings set :D
Gooi 20 pakken laminaat in je kofferbak en hopla 5 cm verlaagd :screwy: |
...hij mag vóór ook nog wel een stukkie lager... ;)
toch nog 'tundra' gevonden? ...en waar ga je dat nu allemaal opslaan? |
Rood poetsen loont
![]() Als je een rooie auto moet poetsen heb je wel waar voor je werk, weet niet of het contrast erg goed zichbaar is maar in het echt wel hoor |
Heb ook de middendemper ertussenuit gehaald en een vervanger er tussen gezet.
Moet eerlijk zeggen dat ik het geluid een beetje TE vind, dus toch maar een demper zoeken. ![]() |
Idd tè veel herrie en een het heeft totaal geen invloed op de trekkracht oid.
Ik had zelfs de indruk dat mijn Vento GT met middendemper-vervanger de caravan moeilijker van zijn plek kreeg... |
In het lage toeren bereik is tegendruk ook wel belangrijk, zeker voor je trekkracht.
In de hogere toeren en in de buurt van volgas zou er wat voordeel kunnen zijn als je er een demper minder op het zitten, maarja ...... |
Quote:
Je rijdt niet altijd volgas? |
Quote:
:thumbup: :D ;) wel eens.. :eek: |
Kleurtje ziet er goed uit Mario :thumbup: mooi rood is niet lelijk
|
![]() aan de waterkant in het zonnetje |
Hij is leuk :giggle:
Zoek ook zoiets...maar eerst m'n eigen Golfje verder helpen. Ik hoop dat ik 'm vandaag naar Haarlem kan brengen! |
Het leuke aan deze vind ik de authentieke bumpers met rode bies, dikke lijsten met rode bies en de 16v onderlip met luchtbuizen naar de remschijven.
hij is bijna helemaal origineel :thumbup: |
Vandaag weer een paar goeie Dingen gedaan voor het redden van deze golf.
Toch maar een nieuwe middendemper besteld, werd vanmorgen om half 9 al bezorgd. Dus om half 10 zat deze eronder en ging ik voor de testrun. Km tellerkabel deed het ook niet, laatste stuk van de kabel is een kunstof staafje van 3 cm dat miste. Dus stuur eraf knoppen en bedieningspaneel eruit, staafje erin, alles terugbouwen en rijden maar. Teller doet het weer.... |
Wauw!Was ik maar zo handig :D
|
![]() vandaag de caravan opgehaald bij de stalling, morgen een dagje naar de dagcamping. |
MKII Gti 16v
![]() :screwy: :D :thumbup: |
Momenteel zit ik midden in een verbouwing en wil ik met de pasen verhuizen.
Maaaarrrrr.... ik kon het toch niet laten om een verlagingset voor mijn golf te kopen. volgens de mails toch wel 6 cm naar beneden ben benieuwd wat ik krijg en wanneer ik ze eronder kan zetten. |
Had je haast naar de camping? :D
|
Quote:
prachtige gol 2 maar altijd zo zonde dat er dan gewicht mee gesleurd word. En al zeker is het geen zicht een achterbumper met een trekhaak aan :( maarja ieder zijn ding natuurlmijk :thumbup: verder zeker top bakki! ;) |
Als caravantrekker heb ik een senic 1.9 dci
alleen bij toeval zat er een tekhaak op deze mkII bij aanschaf, dus altijd handig. |
Vandaag maar een 2e hands kat. gekocht. De mijne had een klein gaatje onderin en bij het pogen te lassen werd het gaatje alleen maar groter ipv dicht.
Morgenochtend wat te doen... |
Of een katvervanger eronder :)
|
Yep, kat. zit eronder.
Uitlaat eindelijk gasdicht van voor tot achter. er zit nu een gebruikte kat. onder, een nieuwe vlamdover, een gebruikte middendemper en een nieuwe achterdemper. Dit was het onderwerp UITLAAT.... |
Toch weer netjes gedaan. :) CO ook laten meten?
|
Quote:
Ben ook zeer tevreden met het resultaat, auto klinkt weer als een naaimachine :thumbup: CO niet laten meten, deze motor is nog zeer fris heeft 175.000 km gelopen rijdt zeer zuinig, rookt niet, stinkt niet en zit zo op de ... km/u ![]() |
Schokbrekers warem binnen, jippie een setje WEITEC schokbrekers.
En wel iets korter dan normaal. ![]() Het was er mooi weer voor dus meteen maar gemonteerd.' ![]() Het resultaat mag er wezen, rijdt leuk zo.. |
...dat wordt weer schrapen! ;) Mooi, maar ook 'lekker' daar in de Velserbronx, daar hebben ze de drempels nl. uitgevonden...
|
![]() weer een mooie zonnige dag, helaas is het maandag en moet ik weer werken na een weekje vrij |
achterkant moet nog een stukje omlaag.
iemand nog een paar achter schokbrekers liggen? |
All times are GMT +1. The time now is 03:32. |