![]() |
Ik begin deze velgen steeds mooier te vinden en weer mooie foto's. :thumbup: :thumbup:
|
|
Erg mooie passat en ook erg mooie foto's Misha :thumbup:
|
Zeer dikke foto's idd !
En mooie Passat natuurlijk ;) |
dikke subwoofert en erg mooie foto's!
|
Nou de woofert is niet echt bepaald dik te noemen.
Misschien toch maar is kijken of ik iets in de reserve wielbak kan maken. Maar het vrouwtje is erg blij met de ruimte..... |
I am still waiting for your reply. :)
|
Hello Dennis. Here is a feature of your car ("In search of style"): http://www.vdub.kz/v-poiskax-stilya/ . Thank you for replies!
Best regards, Denis. |
Thks man, it looks very nice
|
|
|
En rijdt t beter???
Fotos van NA de verlaging zijn welkom natuurlijk! |
|
Staat hem goed.
By the way... bekent uitzicht! |
|
Ik zou het zeker doen.. maar is wel een heul andere prijsklasse of niet?
|
ik vind ze niet zo mooi staan onder een grote auto,stars staan imo strakker....
|
|
![]() :D:D:D |
stomme vraag Dennis! :D
|
ik zeg niet doen en vertellen wat ze moeten kosten :)
goede updates trouwens |
Zelf ben ik van meening datde stars simpeler zijn en denk dat de helios mooier uitkoen als er air onder de passat zou zitten.
Plus dat ik het niet voor elkaar krijg bij de vrouw :tongue: Die wilde al stars toen we de golf variant nog hadden :D |
Dus useless info en vergooide tijd dat je het toch niet mag.... beetje jammer maat!!!!
ik zou wel die heliossen eronder doen... |
Wat een mooie passat!!! :thumbup:
|
|
|
Erg netjes! Veel plezier van de spiegel.
Die sml's zijn trouwens ook gaaf. US optie toch? Nooit eerder gezien op een 3b :) |
Erin gemaakt.
2 voorste besteld via ebay en de rode achter bij de dealer.... Maar ik heb er wel spijt van, ;) |
jammer dat je de Helioswielen er niet onder hebt gedaan, voor de rest een strakke passie
|
Komt imo een mooiere set onder. die zijn onderweg en hoop ze volgende week binnen te hebben.
|
nette update dat is een van de eerste dingen die ik erop heb gegemaakt bij onze kidsride
|
|
|
Zelfs op de winterwielen vind ik je Passat dus briljant ! :thumbup:
|
|
Mooie auto en mooie velgen allemaal :) ik vind tot nu toe de A8 stars het mooiste staan. ben benieuwd hoe hij er met deze benz wielen uit gaat zien.
|
|
2 icm de kleur van de auto :)
|
Keuze 2 kerel.
|
All times are GMT +1. The time now is 11:28. |