![]() |
eindelijk, hij loopt !
pewi, bedankt voor je hulp jonge ! |
hele nette kar :thumbup:
Ziet er proper uit en zal wel goed rijden, eventueel een filmpje?? :D Hopelijk vind je de andere wagen terug, zielig dat ze niet van je spullen kunnen blijven. |
zucht.. weer een auto gejat.. je leest het echt steeds vaker hier op het forum :screwy: laat ze met de handen van andermans spul afblijven..
on-topic: wat een geweldige auto!, vind het matte erg gaaf icm de velgen.. en die striping maakt hem echt af (en de motor natuurlijk :thumbup: ) top! :D |
ja triest gewoon dat mensen niet van je spullen af kunnen blijven.
ik heb nog steeds hoop dat ie wordt teruggevonden, al dan niet met wat schade. is een kennis van me ook overkomen met z'n golf 2, waren ze mee aan het joyrijden geweest, ik wacht nog een week of vier voordat ik wat anders ga kopen |
Zo heel duur is een GPS volgsysteem toch niet meer ?
Maar idd heel jammer dat je spullen gewoon niet meer veilig staan :screwy: |
vandaag een hitteschild gefabriceerd, nu nog even kijken of ik daar nog iets van folie op moet plakken ?
vooruit dan luna, je mag erbij op ! |
oke, nog een paar plaatjes dan
|
Quote:
die mag je wel bij mij voor de deur neerzetten:rock: :tongue: goed bezig,vind alleen dat zwarte vlak op de kap niet zo...... |
stoere auto! zal wel lekker lopen met 1.8 20vt
|
ik weet zelf ook niet of ik er wel zo verstandig aan gedaan heb om dat vlak zwart te maken, ik twijfel er nog een beetje over. eerst maar eens een tijdje zo rijden
|
Ik zie in ieder geval al één verstandig iets onder je motorkap :rolleyes:
Nice mk1 :thumbup: |
rijden beide prima haha
|
zeeer dikke golf
|
hey pik breng je deze week de fusse nog ff langs met lager dan zorg ik dat het in ordekomt of ben je morge avond nog bij je ouders? dan kom ik ff jou kant op!
|
he kerel
ik had dat lager via die site besteld en al binnen een vriend van me pa (oud monteur pauw) heeft em erff ingeperst, dus is al voor mekaar spreek je snel pewi ! |
aah kijk aan mooi zo! ook weer geregeld.
|
Damn....!!
Dat zier er effe piek fijn uit kerel...!!! Errug mooi geworden allemaal..!! Wanneer kom je langs??effe stukkie rijden in m,n oude einzer..! |
echt een dikke mk1!!! leuke motor lig der in joh:P
gr |
zoooooo, binnenkort weer een update met wat foto's en als het lukt ook een filmpje.
de golf staat momenteel bij js autosport in vriezenveen voor het chip op maat gebeuren als het allemaal meezit kan ik hem over een paar dagen ophalen zodat ik komend weekend in teuven (belgie) een heuvelklim kan gaan rijden. binnenkort meer ! |
dikke pech, de k04 tubo die ik hier van een forummer kocht blijkt toch naar de bliksem, drukt niet meer dan 0.7 bar bij 170 pk.
gaat komende week in de revisie, weer een honderd of 5 a 6 verder denk ik |
Mooi project ben toch zeer benieuwd hoe dit rijdt, zie je vast nog wel eens rijden in de omgeving:thumbup:.
|
tering tim das zekers kut! niet beter een nieuwe bestellen via ebay? wil wel ff voor je kijke.
|
|
http://cgi.ebay.de/Turbolader-Turbo...=item3f0c409bc4 400 euro nieuw +14 euro verzendkosten.
|
400 euro...... is dat geen chineze kwaliteit?
|
|
Knappe wagen! vind het echt top een 20vt in een golf 1.. Motorruimte vind ik wel sjiek zo, mooi gevuld vind ik persoonlijker knapper dan gecleaned!.
veel werk gehad voor de kabelboom aan te passen om de originele zekeringskast? keep up the good work! |
he pewi
ik ga nog ff in overleg met jurgen wat we gaan doen, hij is de man met ervaring op dit gebied en niet ik, en ik heb niet het gevoel dat hij me een oor aan wil naaien. ik hou je op de hoogte bedankt voor de moeite. nog naar mijn teller gekeken toevallig ? |
je teller is klaar ligt hier thuis op de werkbank. kijk maar ff als je wel een turbo wilt hebben kan ik hem wel over laten komen mocht het niet lukken.
|
he pewi, we gaan reviseren, ik heb hem maandag weer weggebracht en is hopelijk in de loop van de volgende week klaar.
die heuvelklim in teuven was echt een belevenis, ondanks dat ik niet meer dan 17pk had, alleen het wegdek was echt belgisch, met diepe gaten dus. ik heb 's morgens de voorpoten een cm of 4 omhoog gedraaid omdat ik bang was met het carter het asfalt te raken. kijk even op youtube voor een onboard filmpje, meer filmpjes volgen nog http://www.youtube.com/watch?v=vv1CrtII-xw |
Ruig zeg! Krygt wel behoorlyk op zn broek door die wegen :wow:
|
NICE!!!! :dance: Die respect....
Mooi wagentje hoor! :thumbup: |
gaaf filmpje,errug stoer.
|
remschijven / blokken
hallo
tijdje weggeweest maar nog staads regelmatig met de golf bezig. ik heb vorig jaar een set geperforeerde g60 remschijven en porsche boxter klauwen gemonteerd met originel remblokken. als ik een stukje stevig gereden heb en nog steviger geremd heb en de remmerij komt een beetje op temperatuur dan neemt de remkracht af en ik heb het idee dat ik dan de gaatjes in de schijf kan voelen. geeft een beetje onzeker gevoel en dat is net wat ik niet wil met deze snelheden. is er iemand die hier ook ervaring mee heeft of weet wat de oorzaak hiervan kan zijn? het setje schijven was een goedkoop setje trouwens. ik zit erover te denken om iig de remblokken eens te gaan vernieuwen. ik wil met de auto ook het circuit nog eens op. ik had zelf de ebc yellowstuff remblokken in gedachten met ebc ultimax schijven. heeft er iemand ervaring met dit ebc spul of misschien betere suggesties? ben overigens niet van plan om meer geld uit te geven dan dat ebc spul, da's wel de grens alvast bedankt voor de reaktie groeten tim |
![]() |
Als de remkracht afneemt wanneer de remmen op temperatuur komen, is het inderdaad verstandig om te kiezen voor een "sportievere" remblok.
Heb geen ervaring met EBC, maar hoor er veel goede verhalen over. Met name de gele versie. |
Heb de Greenstuffs rondom op een auto gehad (Mazda 626 2000) en was er erg over te spreken :thumbup:
|
Ik heb zelf ook greenstuffs gehad, lang niet slecht. maar heb dan ook geen snel blok erin liggen.
Op onze Porsche hebben we CL blokken zitten. Dat is echt wel spulletje hoor. Maar wat ze kosten durf ik zo niet te zeggen. Ik heb trouwens wel eens gehoord dat de EBC schijven tegen vallen. Deze worden ook niet bij EBC zelf gemaakt. Edit: http://www.cl-brakes.nl/clbrakes/producten/porsche http://www.biesheuvel.nl/store/group/63292/boxster_s__ zoals je op de bovenste link kan zien zijn ze er niet voor de boxter voorzijde. maar wel voor de boxter S. Denk dat als je biesheuvel belt hun daar wel iets voor vinden. Maar zo te zien wel een stuk duurder als EBC |
Ik zou kiezen voor zimmerman schijven en yellowstuff blokken die heb ik ook gehad. Echt top, vooral als ze warm zijn remt het super. En anders ferodo ds 2500 blokken die zijn ook top alleen iets duurder.
|
super project, ik heb het net helemaal doorgelezen.
ik zit ook aan zulk iets project te denken, het de en montage werk is geen enkel probleem bij mij aangezien ik automonteur ben alleen de kabelboom is het grootste struikel punt iemand hier op het forum die hier veel kijk op heeft? |
All times are GMT +1. The time now is 18:14. |