![]() |
Quote:
|
Net de 1,9 en Weber's verkocht! Heb ik weer wat te besteden aan de 16v ombouw :)
|
Quote:
:D Was lekker om ff te rijden Pim :thumbup: |
Van de week s n inlaat bestellen voor de 16v, vond m er wel sjiek uit zien ;)
![]() ![]() ![]() Ook ga ik nog nieuwe 45er Weber's halen :) |
Goed bezig Pim!
Bestel deze dan ook gelijk, die ga je nodig hebben anders komt de bovenste radiateurslang tegen de webers aan. http://cgi.ebay.de/dbilas-Wasserfla...=item3a66ad35e8 Gr Jan. |
Ziet er goed uit!
|
Quote:
Dank je Jan :thumbup: Ja die bestel ik gelyk erby, ziet er ook netjes uit en heb m idd nodig! |
Quote:
Thanks, deze is ook bewerkt, inlaten zyn vergroot en gepolyst en zou al 4pk geven (zeggen ze ;)) Dat rood gaat ook wel netjes staan... |
Goed bezig Pim(p) binnenkort weer eens afspreken.
|
Quote:
Ja goed plan Rob :thumbup: |
Very very nice....
|
Je gaat lekker Pim. :thumbup:
|
Bedankt voor de complimenten :)
|
Gouwe ouwe
![]() |
Leuke foto!
|
hehe das ook weeral even geleden he :thumbup:
|
Haha blyft n mooie foto! Is idd al n poosje geleden, denk 2007...
Met de 1 wordt niet meer gereden, motor en Weber's zyn verkocht dus vd winter de 16v erin hangen. |
Quote:
Dat klinkt als een mooie verbouwing met bijbehorende foto's in het verschiet :D :D :D |
Laatste aanwinst voor de 1;
![]() |
staat top! :cool:
|
Vind ik ook :) Nog n 5mm spacer voor en denk 1,5cm achter en wat zakken en klaar!
|
Quote:
Wordt tijd dat we weer kunnen rijden he :thumbup: |
Vette Nothelle's !!
|
Nothelle's Nothelle's Nothelle's
:own: |
hmm, ik vind Nothelles meer een velg voor een MKII....inlaatspruitstuk voor de Webers ziet er wel tof uit...hoe ver ben je inmiddels met het motorblok?
|
ben ik dan de enige die die nothelles echt 10 keer niks vind ? hahah. Verder erg vette mk1.
|
nee je bent zeker niet de enige, vind deze auto echt heel gaaf maar met deze velgen vind ik het helemaal niks. echt zonde.
maar smaken verschillen |
blijft een ruig apparaat
nice updates |
Ja de Nothelle's, je vind t iets of niets, zyn aparte velgen en vind t netjes staan.
Heb n ander inlaatspruitstuk gekocht; ![]() Deze kon ik kopen van iemand die gestopt was met zn project maaar deze ga ik nog bewerken met de Dremel :) Zal binnenkort s n foto vh blok plaatsen, heb er nog niet veel aan gedaan... |
Wacht maar tot elk schroefje weer op zijn plaats zit, dan pronkt ie weer hoor! :D
|
Komt allemaal goed :thumbup:
|
Heel vet op die Nothelle's Pim!!
Blijven velgen waarvan je moet houden he, merkte dit die paar weken met de Corrado op de Nothelle's al :thumbup: Spruitstuk is ook erg netjes, ben benieuwd naar foto's van het blok! |
Wou eigenlyk Rennsport's ofzo maar kwam steeds terug op de Nothelle's...
Vind t ruig staan en weer s wat anders. Blok ziet er nu nog niet uit maar als hy opgeknapt is komen er foto's van ;) |
check this on the internet
![]() |
Het is een zéér ruige velg, oldskool all the way.
Vet projectje her Pim, hopelijk haal je volgend jaar wel eind juni ;) |
Ja die gele 1 is mooi! Velgen staan er zo super netjes onder.
De bedoeling is om m in maart al s te testen enzo :) Vag Nation ben ik aanwezig! |
Quote:
Maar moet lukken he, zie je morgen met de elephant :thumbup: |
8v is er byna uit, zal zaterdag gebeuren.
Weber's en DBilas flens komen myn kant op en ook net n radiateur besteld die niet voor de Weber's uitkomt. Vanavond nog om G60 klauwen want met meer vermogen wil ook meer remmery hebben :) Zal snel s wat foto's plaatsen hoor... Edit: Jan bedankt weer voor je hulp :thumbup: |
Klinkt goed Pim !!! Zet hem op jonge !!! ;-)
|
Graag gedaan kerel !
|
All times are GMT +1. The time now is 09:12. |