![]() |
Quote:
Ok dan, ik droog de auto ook altijd af en ga er dan even met de kenotek showroomshine langs. (dat is ook mooi spul!) ook ideaal voor op de meetings, je moet alleen wel een goeie microvezel doek hebben, anders begint het de strepen. |
Hoevaak je moet waxen hangt ook van de Wax zelf af. Carnauba wax moet je namelijk veel vaker aanbrengen maar geeft wel een betere glans. Welke Wax gebruik jij dan Ronnie ?
|
@Tammoh:
Kenotek ben ik niet zo over te spreken, ik vind dat die erg vettig is en inderdaad strepen na laat. @Thijs: Ik gebruik nu alleen nog maar de Pink Natty's Paste van Poorboy's, maar die is niet meer te krijgen, dus dat wordt straks de Blue Natty's Paste. Ik vind die echt super, kun je gewoon compleet de wagen mee doen, zwarte delen, ramen, raamrubbers enz enz, en ook gewoon in de zon of in de schaduw, en toch super gemakkelijk uit te poetsen. En geeft echt een spiegel glans. Gr Ronnie |
He ronnie. Ik heb op jou aanraden de poorboys natty's paste gekocht. Idd goed spul zeg, zker in combo met de smartwax glaze. Had al eerder bij carclean besteld en ook deze keer zondag aaf bestellen en dinsdag binnen. FF snel alleen met motorkap gedaan en glom heel erg.
dankje |
Graag gedaan jongen. Nu nog een keertje goed kleien, dan de glaze en dan waxen en je herkent je eigen wagen niet meer.
Gr Ronnie |
Beter, als het goed is ben ik met mijn auto ook op volksdub in Well als het weer meezit. Dus mischien kan ik jou auto dan ook een keer spotten.
Gr rick |
Ja daar ga ik ook heen ja, misschien zien we ons daar wel. Gr Ronnie
|
Gisteren met eddyvwone, de binnenbekleding uit de wagen gehaald omdat ik vanavond de wagen moet weg brengen om hem te laten uitdeuken zonder spuiten. Ik ben eens benieuwd. Ook bij het los halen van de bekleding nergens roest of rotzooi te vinden alles nog mooi origineel en onbeschadigd. Gr Ronnie
|
Zo na een stevige stress dag op het werk toch nog bij de uitdeuker geweest, alles verliep soepel, en vrij snel. Man wat is die gast goed. Even 2,5u bezig geweest met uitdeuken maar hij mag nu gezien worden, het is wel zo dat sommige deukjes verminderd zijn en niet volledig weg aangezien er een enkele echt heel lastig waren maar ik ben echt tevreden met het resultaat, ik had alleen geen foto toestel bij me. Dus geen foto's van het werk maar ik maak wel straks nog even foto's als het weer licht is.
Gr Ronnie |
Jolijt!
Morgen VAGnation? |
Quote:
hopelijk wel, dat kunnen we alleen maar toejuichen :thumbup: |
Hoeveel was je kwijt dan voor het uitdeuken als ik vragen mag ? Wil het voor die van mij ook een keer laten doen namelijk.
|
Quote:
Helaas niet ivm het werken bij mijn ouders in de café, aangezien er bij ons kermis is moet ik daar werken..BALEN !!!!! Maar mijn vrienden komen wel met een flink aantal wagens. Gr Ronnie :thumbup: |
Quote:
Ik weet dat het normaal rond de 25euro kost per panneel en meestal kost iedere bijkomende deuk, kost dan 10euro extra. Maar omdat ik dus nog wat mensen ken, heb ik die dus voor een appel en een ei kunnen regelen. Dus verder kan ik je niet helpen. Gr Ronnie |
Quote:
Dankje voor het compliment. :thumbup: Maar zo als ik al zei, jammer genoeg kan ik niet aanwezig zijn. :shake: Veel succes. Gr Ronnie |
Nu zondag naar Well naar de VolksDub meeting, ik heb er zin in. Ook ga ik waarschijjnlijk naar het Jetta treffen in Gevelsberg (DE). Aankomende dinsdag gaan de twee stoelen naar de stoffeerster en dan hoop ik die voor het weekend terug te hebben. Incl de vloermatten.
Gr Ronnie |
Nette jetta man en je bbsjes staan er goed onder!
|
;) |
Kiek d'r Ronnie doa dan naksch stoan doon!
Heb je helemaal niet gezien, je auto ook niet. Waar stond je ergens? |
Quote:
Wij waren toch echt met een flinke bende daar. Witte Golf II met hooibaal op het dak Cleane Golf II van eddyvwone Cloontje's pearl Jetta van Gewoon Bob Mijn Jetta Audi TT van Opa Henk enz enz... Foto van het praatje Gr Ronnie |
Ben ik dan echt zo scheel dat ik je Jetta niet gezien heb? :confused:
Een aantal van die auto's heb ik in ieder geval gezien. |
Mabye you need glasses??
Hahahaha.. Volgende keer beter Gr Ronnie |
Quote:
Heb ik toch jongeh! :D |
Errug mooie Jetta Ronnie. Heb nog een foto van je auto:
http://picasaweb.google.nl/lh/photo...feat=directlink |
Quote:
Super!! Gr Ronnie |
Thanks Thijs.
Gr Ronnie |
vandaag even gezien in het eggie , mooie auto Ronnie
goeie plannen , niks mis mee :thumbup: |
Dankje Alberto, leuk je weer even gezien te hebben.
Ja dinsdag gaan de stoelen uit de auto en dan worden die naar de stoffeerster gebracht. Ik hoop dan voor het weekend alles te krijgen, dus nieuwe vloermatten met de kleuren gecombineert met het intrieur, en de stoelen opnieiw gevult met schuim nu in plaats van stro, en de stoelen opnieuw geborduurt, zodat het weer lijkt als origineel en nieuw. Ik ben eens benieuwd. Dan kan ik daarna de 18de Juli in Duitsland misschien weer eens een prijsje pakken hahaha.. En we gaan definitief naar het Jettatreffen in Duitsland @ Gevelsberg. Gr Ronnie |
Nog een foto'tje van vandaag in Well.
Gr Ronnie |
Omdat ik aan het denken ben om de wagen echt ver terug te brengen naar de fabrieks originele stand. Ben ik vandaag begonnen met zoeken naar de originele banden maat voor de 5,5j stalen velgen met de stalen wieldoppen. Die heb ik namenlijk ook bij de wagen gekocht toen. Nu vond ik dus op internet dat de maat dus 175-70-13 zou moeten zijn. Dus die gaan we binnenkort even bestellen en dan komen die velgen onder de wagen te liggen.
En de BBSjes gaan dan de zolder op voor als ik weer eens een andere wagen erbij koop. Gr Ronnie |
stalen velgen for the win! :D
|
Plannen klinken goed kerel, groetjes uit het mooie Florida :thumbup:
|
Quote:
Ja origineel is gewoon het beste, binnenkort even snel de bandjes bestellen. En veel plezier maar doe vooral je best daar in Florida tot over een paar maandjes. Gr Ronnie |
ook gespot:
![]() |
Ga je dan ook de schroefset er weer onder vandaan halen? Zelf vind ik de auto zo helemaal af; schroefsetje/ BBS'jes.. :thumbup:
(wat wel een heeeel klein minpuntje is; de grijze dis-kap en kleppendeksel, die horen zwart te zijn). Heb je trouwens een daily of gebruik je deze voor 't dagelijks vervoer? |
Tot aan de winter rij ik hier nog dagelijks mee, maar ik maak niet veel km's per dag, dus dat gaaat wel.
Als de winter begint dan ga ik een ander gebakje rijden. En deze schroefset gaat er onderuit, er komt een andere voor in de plaats van AP Fahrwerke, zodat ik wel dat ding nog kan verlagen als de BBSjes of iets anders er weer op zou komen. En die kappen ja die zijn grijs, maar ik vind dat het de motorruimte lichter maakt, en dus mooier. Ook komen er onder de kap wat chrome delen binnenkort. En ook als alles goed gaat chrome lijsten rondom op de deuren en spatborden. En waar ik nog naar op zoek ben zijn chrome spiegels, omdat ik de wagen wat meer luxer wil laten ogen maar wel weer zo ver origineel als het kan. Ook al zijn hier verschillende meningen over vind ik zelf toch dat op zo'n wagen best wat chrome mag zitten. Zolang het maar niet overdreven is. Gr Ronnie |
Quote:
helemaal mee eens :thumbup: 175/70/13 is wel een enorme ballonband.. Een originele velg 1 inch verbreden zou ook gaaf zijn, dan met een 175/60/13 bandje, dan staat het net even iets stoerder zonder dat het opvalt. |
Ja dat klopt maar waar doen ze nog goed velgen verbreden voor een redelijke prijs?
Want tegenwoordig heb je daar al bijna een setje lichtmetalen velgen voor. Gr Ronnie |
Valt mee, hier in Grunn heb ik een setje voor Gertjan laten verbreden, dat was volgens mij 30,- per velg (incl. stralen, en lasnaad afwerken).
|
Ja maar ik woon in Limburg en ga dus niet even naar Groningen rijden om een setje velgen te verbreden.
Is net wat veel van het goede. Gr Ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 06:12. |