![]() |
helaas net in mijn vakantie zit ik in italie is ook heel vervelend :tongue: volgend jaar beter
|
Quote:
:wow: Dan ben je echt niet goed voor een 1 daagse meet.. :D |
Friesland ?
|
Haha, nee Tärnaby, Lapland, en of het nog niet genoeg is rijd die persoon een klein stukje om zodat hij onderweg iemand uit Gotland kan oppikken...
te bizar voor woorden |
Quote:
dat is alleen maar credits voor jullie event! |
Zijn dr helemaal klaar voor, komen met een mooi clubje uit oost brabant :thumbup:
|
Quote:
Ja dat voelt zeker als een eer :thumbup: |
Dit gaat het evenement worden van het jaar, ik voel het in mijn kleine teen!
|
ik wil er alleen al heen voor de engelsen te zien met hun wagens ;-)
|
Hoop duitse fans zie ik ? :D |
Ook present met de mk3 :D en neem VWairlines ook mee op sleeptouw :thumbup:
|
De velgen ook in elkaar laten zetten dus gaan aanwezig zijn !
Mooie reis van ongeveer Valkenburg (L) na Valkenburg (ZH) :D |
Quote:
nee wij rijden maar 2344 km ... :D |
Quote:
Ik zeg respect. :cool: :eek: |
zijn er nog meer die in een ander hotel zitten dan het NH of niet ?
wij zitten nog te kijken welke welke hotel we nemen, maar als er meer in een ander hotel zitten dan is dat gezelliger ;) |
hopelijk red ik het nog om me auto klaar te hebben voor die tijd....(verkeerde koppeling gekregen) als iemand nog koppeling met drukgroep heb voor golf/jetta 2 1.3 graag en snel!:P
|
Zojuist het hightop hotel geboekt :)
|
NH? Zou goed kunnen, er zijn net een klein aantal kamers teruggenomen :-) leuk dat je er bij bent!
|
Is er al een plek bekent in de buurt waar al het moois te vinden is op de zaterdagavond?
|
Nh ... ;)
|
Nh is the place to be vanaf vrijdag :D
|
Er zijn zelfs mensen die er een paar km vandaan wonen en er slapen, toch???
|
nog mensen die van richting dedemsvaart/zwolle die kan op gaan
ik hoor het graag mvg mike |
Heb net ook hotel geboekt hightop hotel.
|
Quote:
7.7 km om precies te zijn :screwy: :D |
Quote:
Wie volgt :D :thumbup: |
Uiteraard kom ik ook kijken!!! :thumbup:
|
heb de laatste weken nog een beetje aant het spelen geweest met motorsteunen, vacuumslangen en banden maar de golf 1 is er klaar voor :thumbup:
|
Ik ben er byna klaar voor, mn daily nog maar ff n makeover gegeven voor MIVW :)
|
Mag toch hopen dat de weersvoorspellingen niet kloppen...
|
Inderdaad ja, maar ach, regen of geen regen, er staan zowiezo honderden hele dikke auto's vanuit het buitenland.
Het gaat een groot festijn worden ! Desnoods ff regenjackje en paraplu mee. Had ik al verteld dat de podiumbouwers van Extrema Outdoor het podium van M.I.V.W Event verzorgen? Een best podium trouwens... Al zeg ik het zelf ;) |
Nice !!
Looking forward to this, vrijdag avond maar vast even kijkje/foto's nemen bij de diverse hotels :D Voor een preview :D |
Als mn golf van de week weer zn apk heeft kom ik zondag ook die kant uit.
Zijn er btw nog mensen uit Zeeland die die kant op gaan? misschien samen op rijden? ik hoor t wel! |
enne... Had ik al verteld dat Stephen Sweetland van Edition 38 zijn chille beats komt spelen tijdens M.I.V.W Event?
:thumbup: |
Hij draait ook altijd op edition toch ?
|
Als het droog blijft ben ik er ook
|
@ Boss: yep!
|
Zelfs met regen ben ik er... ;)
![]() |
Quote:
Cool! Gast draait relaxt. Stoor me mateloos aan de muziek op meetings. Je komt daar toch om relaxt rond te kijken en hier en daar een praatje te maken, maar soms lijkt het erop als je ergens in houseparty in loopt! |
Dit jaar probeer ik er bij te zijn.
Het moet nu gewoon gaan lukken. |
All times are GMT +1. The time now is 14:10. |