![]() |
Heerlijke velgen!
|
al thuis ? :D :D
|
Quote:
Nowp, nog aan het rijden :tongue: volgens de gps rond 17u30 thuis ;) Gij hebt zeker 4 nieuwe rubbers nodig? :D |
Was weer even gezellig..
|
nope geen rubbers nodig ,
is 17.48u nu , ik zou al aant passen zijn nu :D pics op auto :tongue: |
:cool: ziet er goed uit
|
Quote:
Gezellige bende daar bij jullie en een leuk knutselhok! Maar bij jullie langs komen is slecht voor mijn portemonnee! :D |
En daar gaan we weer... :screwy:
Vandaag naar de plaatselijke tuning shop gereden en daar een setje spacers van H&R gaan halen van 8mm, geplaatst en dat ging net, 2-3 mm speling tussen balg en velg. ik dacht dat moet wel lukken :rolleyes: Niet dus na 200m knal en achter lag hij op zijn kont. gelukkig kan ik met de 17inch vrij rijden nog. ![]() ![]() maar verder staan de velgen wel uber vind ikzelf!!!! ![]() ![]() Voorraan moet komt in de toekosmt nog een kleine notch. Momenteel ligt hij op de cardans. |
heel vet!!! :thumbup:
|
Zuur man van die balg!!!
|
@desnelders: thanks!!!
@kennyh: zeker zuur, maar topservice van rob weerderom die er al mee in de weer is! |
Altijd veel te wild eh! :D
|
Quote:
Had gij nu zelf direct afgekomen he 🚓 |
Ziet er strak uit onder de 1.
|
Met de juiste schroefset had je nu geen.kapotte vering gehad 😜
Maar als het gemaakt is zet hem maar op stal tot de 5de en dan heel rustig naar lommel komen 😉 Tot de 5de 😁 |
Quote:
Haha, dikke vinger! :D Rijdt die van jou al dan? :tongue: :thumbup: |
staan er dik onder
|
Quote:
:thumbup: |
Staat zeker goed !
Spijtig van de balg, dat is dan weer een domper op de pret. Succes! |
Quote:
Bedankt, balg is kut maar gelukkig snel op te lossen! Normaal zondag naar Lay Low. Enkel zou ik graag voorraan nog een kleine notch oen. |
Quote:
Touche! :D Ga het dit jaar proberen om um tot leven te wekken :rolleyes: |
Gisteren nog alles gedemonteerd en naar Kristof van VAG NATION, daar een 3 kamer balg op mijn poot gezet. Alles over gebouwd en werkt perfect!
Ook nog een setje blauwe designline logo's gevonden via Richard! Ook bedankt! En das weer een mooi zeldzaam setje voor de verzameling! ![]() ![]() Auto na wat instellingen prutsen op rijhoogte: ![]() En plat, vooraan ligt hij op de aandrijfassen, met de toekomst wil ik nog een kleine notch. ![]() |
Netjes hoor! Ligt er mooi bij.
Logo's zelf geschilderd? |
nope orginele bbs design line blauw rood in 70 mm nieuw in doos
|
Nieuwe wielen, nieuwe kansen.. En gelijk in de prijzen.. Van harte Jelle
|
Ziet er verdomd goed uit, maar misschien wel een keer tijd voor een nieuwe camera. :D
|
Quote:
Bedankt! :thumbup: Ja m'n iphone heeft zijn beste tijd wel gehad eigenlijk :D Quote:
Yes! zeker wel tevreden! volgend weekend Eurosunday, das ook altijd wel een leuke meet! ![]() |
Eerste prijs al binnen?
|
Quote:
Yes, vandaag op Lay Low! |
Congrats!
|
|
Oh, super! Bedankt voor de foto's heb ik eens wat deftige ipv steeds met vlekken van m'n iphone camera :p wij zijn pas laat toegekomen en heb blijkbaar een heleboel mensen mis gelopen. Een andere keer opnieuw proberen! :p
|
Quote:
Merciekes, we lopen elkaar uiteindelijk wel tegen ut lijf aangezien ik nog zonder auto op plekken kom kan ik nog undercover rondlopen 😁 |
Quote:
:thumbup: 22 juni VAG NATION? |
Quote:
Nope :D weekje of drie krijg ik me vakantiegeld gestort en dan ist volle sjas aan de mk1 zodat ie misschien nog eens het asfalt voelt dit jaar :cool: |
Een mede-Belg met een compleet andere motor, terwijl hij niet op oldtimer nummerplaten staat (toch niet op de eerste foto's) hoe krijg je dat eigenlijk voor mekaar :confused: ?
Ik las in je ander topic dat het oorspronkelijk een 1600 was, nu ligt er een G60 in, heb je dan nog geen problemen ondervonden op de keuring ? :D |
Ziet er goed uit ;)
|
Quote:
Ik heb er 2 jaar mee gereden als dagelijks voertuig. Met de keuring kan he altijd wel wat regelen. Nu staat hij al 2 jaar als oldtimer ingeschreven. |
Wat foto's geschoten door een kameraad!
![]() ![]() ![]() [URL=http://s1212.photobucket.com/user/walravens1/media/3F45C080-0074-4F40-8382-D5505D48C7E5_zpsaudkqoka.jpg.html] ![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 14:34. |