![]() |
Mocht ik morgen naar de 2e VW speed Summershow te Helledoorn komen dan kom ik speciaal voor de frido en nergens anders voor. :thumbup:
:own: |
Nou de eerste prijs is al bekend volgens mij. :D :D :D
|
Quote:
|
Mooi geworden Ruud :thumbup:
Rijd ie ook al of :confused: |
Helemaal fantastisch!
|
En hoe voelde het de eerste keer wassen van je Frido?? :D :D
|
Jammer dat ik hem niet in het echt kan komen bekijken. Veel plezier straks met de première. Filmpjes en foto's kunnen geen kwaad! ;)
|
Vandaag in ´t echt mogen bewonderen.
Wat een auto! Diep respect.... |
Werkelijk geniaal, echt een pracht stuk werk! Lekkere kleur combo trouwens.
|
Ondertussen al weer druk bezig met de afwerking. :thumbup:
Door het haasten zaterdag, heb ik een grote fout gemaakt. 2 stangen van de voorwiel ophanging die tijdelijk bedoeld waren, zijn verbogen, en daardoor viel de fridolin met zijn neus op de grond. Maar met dank aan diverse mensen en het vw-speed team hebben we hem toch weer op zijn wielen gekregen. :thumbup: Erg veel leuke reacties gehad, en ook heel wat reacties van( wat is dat nou voor auto :confused: ) :D Eerste beker is binnen Best of show 2013 :thanks: Volgende keer hoop ik hem rijdend te hebben, en zal ik de ramen wat beter lappen :D (ik hoopte er zondag nog tijd voor te hebben :redface: ) Next time bigger and better :cool: Gr Ruud |
Mooi man!
En verdiend ook die beker!! |
Hij is echt heel gaaf geworden !!!
Had al een tijd niet meer gekeken hier, maar zag em langs komen op facebook, dus kom maar weer even kijken :D: |
Hey Ruud, TOP dat je het toch gehaald hebt afgelopen zondag om op onze meeting te komen , ben blij dat ik je kon helpen met de wielophanging.
En dat met die ramen vergeven we je hoor :D . Gefeliciteerd met de 1e prijs van dit seizoen..dik verdiend. Groeten Jacco |
Gefeliciteerd!
|
Rijdend op mivw?? :D
|
Update?? :D
|
Er zijn wel wat kleine dingen gedaan, maar echt opschieten doet het helaas niet.
Dat komt natuurlijk ook wel een beetje door het weer :D |
groot gelijk veeel te warm om je eigen druk te maken
|
echt wel een heeeerlijk dikke oprit zo met de TT en T4 ernaast :thumbup:
|
ventilator aan, paar flessen koud water erbij en aan de gang zweten is goed voor je :D
|
On-Nederlands dik dit! Super!
|
Top :thumbup: , om deze buiten te zien staan na al je werk.
|
Zeg Pieter post,komt er een kenteken op?
|
More video!!! :thumbup:
Jason |
Echt een geweldig project dit!
Maar werk je toevallig in Dongen want daar zie de Audi best vaak staan? |
Quote:
De audi TT gebuik ik voor woon werkverkeer ;) De eerste week vakantie zit er op, nu maar eens kijken wat we nog kunnen doen aan de fridolin. :thumbup: |
Hey Ruud nogmaals complimenten voor dit geweldige project.
Zondag ga ik hem zeker bewonderen bij Mivw!! Heb je hem al helemaal af en goed rijdend? Gr. Pibbe |
Zag er goed uit, alles strak en netjes. Kan het kloppen dat de uitlaat nog niet af is, rechter eindstuk keek een beetje naar beneden.
|
Vandaag dan in het echt mogen zien! Wat een gaaf ding zeg!
Respect :thumbup: |
Quote:
Die uitlaat heeft de eerste keer met lossen in het wegdek geboord. Word wel weer opgelost :D Iedereen bedankt voor de leuke reacties :thumbup: |
De foto's beginnen binnen te komen. :thumbup:
MIVW 2013 The dutch type 147 fridolin w12 ;) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Le bug show spa 3-8-2013 ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ongekend wat een werk, super om te zien!
|
het ziet er echt gaaf uit man, super netjes!
maar idd de vraag over het kenteken, komt dat er wel (gewoon) op? |
Iets aparts Ruud, dat je dit voor elkaar hebt gekregen!
Niks dan lof over de hoeveelheid werk, kwaliteit en afwerking! Wat een waanzinnig project! |
Quote:
:D Ja dat snap ik als je door de fotograaf gesponsord wordt...... :D Wat een ding, Ruud, SUPER !!!! Hoop hem nog eens in het echt te bekijken! |
Ik heb 1 grote sponsor en dat is nog steeds mijn vrouw :rolleyes:
|
Quote:
Die mag ook best trots op je zijn :D Ontopic: Prachtig apparaat! |
Ben je ook aanwezig met de Fridolin op Dumpd Ruud!?
Wil hem graag in het echt bewonderen en op de gevoelige plaat vastleggen! |
Quote:
De eerste schade al te pakken dus :tongue: Ding is echt cool geworden |
Quote:
Tweede :) op speed heeft de bumper al zijn lak achter gelaten op de trailer. |
All times are GMT +1. The time now is 20:44. |