![]() |
Quote:
je verteld de helft maar weer :rolleyes: Die was na het richten kaarsrecht,,,,,,,, Was daarna indd weer krom, maar da,s niet gek he als er een knik in het dak zat van ruim 6cm!! en de balk 2cm opzij was geschoven... als je daarna weer iets raakt op datzelfde punt is die natuurlijk voor jan met de korte achternaam gericht ;) de polo van topicstarter is niet zo krom!! dus is richten gewoon goed te doen met zo,n frontschade :thumbup: |
Quote:
ik kan je daarmee niet helpen helaas, had toen der tijd een blauprint(of hoe je het ook noemt) van de g40 bemachtigd en daarmee was die gericht... je zou wellicht ergens zo,n print van de polo1 kunnen bemachtigen :thumbup: |
vals alarm.... stress vo niks komt allemaal goe... hij staat recht.
|
![]() ff passen.... en hopla..... :thumbup: |
Ik heb nog ergens de meet gegevens van zo`n auto. Zou je hem voor de zekerheid na kunnen meten.
|
ja zou handig zijn.
bedankt. |
moet ik wel even gaan zoeken. kan ook zijn dat ik ze ooit aan Dennis heb gegeven maar zal kijken.
|
![]() info... |
Quote:
Qua maten wellicht (voor de zekerheid zou ik m toch even langsbrengen bij een richter om te meten) Maar die knik in de balk zou ik er wel uit halen. |
Quote:
:thumbup: kan soms erger lijken dan het werkelijk is... zolang je dak nog netjes recht is hebt die waarschijnlijk niet zo,n flinke klap gehad maar wellicht blikschade... |
alles sta nog mooi recht alleen de voorste rechtste hoek heeft een tik gehad... ma ja niet veel anders te verwachten met een auto die 33j oud is he....
|
wat een geluk anders had je wat werk gehad
|
druk bezig met distri. en kopling
fotos volge nog. schroefkit ook onderweg. :) druk druk druk |
lekker bezig
is ie klaar voor t polo treffen?/ |
ff in de grondlaag...
![]() |
Nice! Dat word idd een leuke aanwinst op het polo-treffen 14 april. :tongue:
|
Bedankt maar er moet nog veel gebeuren. Hopelijk is hij dan klaar.
|
![]() ![]() new clutch kit. base °2 |
![]() ![]() en we blijve bezig.... :screwy: :D |
dat gaat dolle pret worden met dat blokkie ;)
wel zou ik als ik jou was de spatborden er eens afhalen. 1Fjes willen net zoals 1tje daar graag gaan roesten op de binnenschermen. |
All times are GMT +1. The time now is 17:25. |