![]() |
hoe bedoel je, allart?
|
Zooo...ff nieuw fotootje op weg naar forum meet...uiteraard de paarse golf :wink:
P.s. heb ik ook nog sabiene gespot met de ponton op de meet.. :biggrin: Mooie auto.!! ![]() |
M'n polootje op weg naar de polomeet in DK.
![]() |
Tis niet mijn auto maar die van Alex (einzer)
![]() ![]() |
Quote:
Tsss, lelijk! Wie vind nou een vet lage superstrakke golf 1 met een dik blok, BBS RS en een gepolijste kooi mooi? ;) KWIJLKWIJLKWIJL! |
:D:D:D:D:D zou het niet weten wie het mooi vind ik vind er geen donder aan in ieder geval :P
![]() |
Hmmmmmmm ben er ook niet zo kapot van:D maar de foto vind ik daarintegen wel weer erg mooi................:tongue:
|
Helaas alleen het wiel nog maar rollin... volgende week hopelijk meer rollin! :D |
Nice rollin' :cool:
|
Die bob kan dat ff he?? :D
|
Heb op de Keversite Circuitdag nog een paar leuke geschoten:
![]() ![]() ![]() Binnenkort meer op http://www.keversitecircuitdag.nl |
Daar heb ik er ook nog een paar van!
Mijn ride: ![]() ![]() ![]() ![]() Amerika, opweg naar de DKP Nightcruise: ![]() ![]() |
Quote:
Ik sla graag mooie foto's op, en als ik save picture as doe staat er tegenwoordig 9 v.d. 10 x naamloos.bmp en ik hou niet zo van bitmapjes. |
ligt aan je browser, probeer anders eens firefox uit ;)
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
ff je tijdelijke bestanden map legen en evt. de geschiedenis, doet wonderen ;) |
![]() Wielen zijn alleen niet rond meer.. ;) |
Rollin' (Trailerqueen) shot :biggrin: Ook een fraaie trekker trouwens :cool: |
Foto gemaakt op 24/07 in Zuid Frankrijk,door "Bazza" op de snelweg Menton/Nice
![]() |
Quote:
Sow dan! vet met zo'n achtergrond.. Nieuwe wallpaper morgen op me werk!! Hopelijk is de size groot genoeg.. |
All times are GMT +1. The time now is 15:52. |