![]() |
Quote:
Ramon heeft gewoon een nette bod gedaan waar ik mee tevreden ben. ;) Ik heb er niks op verdiend in ieder geval. :thumbup: Want dat hoeft voor mij ook niet. Maar om terug te vallen op het verhaal Mk2, helaas gaat het hem niet worden denk ik. Mensen vragen tegenwoordig zoveel geld voor een roestbak, dat degene die wel goed zijn van goud zijn in sommige ogen van de verkopers. :D Dus deze jongen gaat zaterdag bij een Polo 6N2 kijken. Die zijn tenminste nog te betalen. :D Sniekprevjoew: ![]() :D |
Zolang het maar een VW blijft :D
|
Quote:
Idd zo is het! Wel stiekum naar andere merken zitten kijken. Maar op het 1 of andere manier blijf je altijd VW opzoeken. :D |
Ze zijn echt te vinden hoor! Onder de 1500 mijn 87er mk2 gekocht, gewoon rustig doorzoeken...
![]() |
Idd....gewoon MP, Gaspedaal, etc in de gaten houden. Ik was toen net te laat voor een nette zwarte MKII voor 600eu....en een maand later had ik de mijne gevonden voor 800eu :)
|
Ik heb er wel 1 op het oog.
Maar ik ga eerst bij een 6N2 kijken, want de beste man hou hem een week vast voor mij. Mocht dat niks worden, kan ik altijd nog bij die kijken. :thumbup: |
Deze al gezien Salih: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=138711
|
Ja die had ik ook al gezien, maar wil geen opknapper zeg maar.
Heb daar helaas geen ruimte voor. Wel een mooie basis. :thumbup: |
Nou.. Polo was niet echt mijn ding dus een Golf 2 is in het vooruitzicht als ik wat kan vinden. :thumbup:
|
Hulde :D
|
Quote:
heb er 1 gevonden in ieder geval, nu nog maar hopen dat hij reageer! :thumbup: |
Quote:
linkje? |
heb geen link, hoorde het via via namelijk. ;)
|
als het goed is, dinsdagavond bij een Mk2 kijken.
is wel ingevoerd, maar goed welke 2 niet eigenlijk. (op sommige na!) wit, strontorigineel, en van '87. hopen dat het wat is, want ik ben nu al zoek naar wielen. :D had er al 3 op het oog nml. RS844 Mini's, RS764 of een setje Touaregs. :thumbup: |
Quote:
dat herken ik :thumbup: ik weet nog een setje 16" staal 7,5J met goede banden voor een redelijke prijs.. |
Ik nog een dik setje Azev's :tongue:
Benieuwd naar de wagen |
Quote:
thnx voor het aanbod, maar ik ga denk ik toch voor de RS764 mits ik de 2 koop natuurlijk. ;) |
Golf 2 is gekocht!
Vanavond even wat foto's erop knallen. Schroefset tevens ook besteld. :D |
Goed bezig! Ben benieuwd
|
Goed bezig! Benieuwd of ik je weer eens zie rijden in de buurt dan :D
|
All times are GMT +1. The time now is 02:30. |