![]() |
![]() vandaag de auto volledig gepolierd terug, was nodig, er was veel spuitnevel op de auto. Ik heb enkel een passage gedaan met menzerna SF4000 en gele pad (dap 900pro) daarna poorboys white diamond overgezet + rubbers behandeld, ruiten gekuist, banden ingesmeerd, velgen gekuist, de zwarte OEM zonnevizieren ingestoken en het middenpaneel met de verlichting in het dak. Ook een kapje over gordelhouder gezet linksachter en een spiegelglas vervangen. ![]() Helaas is dat spiegelglas een bol, en ik word er zo mottig als iet van als ik erin kijk. Moet dringend een andere op, OF ik koop nu snel 2 volledige spiegel en laat de kapjes in kleur zetten. zoals op deze: ![]() |
-4cm veren gestoken:
![]() |
Ziet er weer top uit!
|
Zou de spiegels niet spuiten. Past niet bij het model
|
Eens met Tjaap, zwarte spiegels past beter bij 't geheel: zwarte delen van de bumpers, verbreders en zijstrips.
|
Je hebt een erg mooie Golf 2 zo zie je ze niet veel van die leeftijd :thumbup:
|
dank u,
![]() ik wist het op voorhand en heb er nieuwe opgestoken, die bout is afgebroken tijdens monteren, gelukkig heb een kleine stock met onderdelen :) |
De GTD is gestolen! nummerplaat is 1-FMN-195, als je hem ziet bel ONMIDDELIJK de politie op.
iedereen kent hem wel zeker: -tornado rood -GTD logos -witte pinkers -blinkt gelijk een spiegel -staat iets lager |
Het is toch wat tegenwoordig veel sterkte er mee waardeloos :screwy:
|
Erg balen.
Welke regio in Belgiƫ? |
Zet hem ook zeker hier : http://www.volksforum.com/forum/sho...575#post1520575
Ik hoop dat ge hem snel terug hebt. Ik kan me het gevoel nog niet inbeelden om te kijken naar de plek waar ge denkt uw auto te zien staan om dan tot het besef te komen dat hij gestolen is. Zuigt zwaar! |
Quote:
Geraardsbergen |
De gtd is terug gevonden, staat nu in beslag bij de politie :thumbup:
|
Nou gelukkig we zijn blij voor je :thumbup: en hopelijk geen schade heeft de politie ze ook te pakken die gasten??
|
Super om te horen,hopelijk heb je hem snel weer terug.
|
Gelukkig maar!! En laat dit niet de reden zijn om hem weg te doen.
|
nieuwe speakers zodat de hoedenplank met speakers wegkan en vervangen worden door eentje zonder. Deze passen in de hoedenplankdragers. volledige OEM look dus.
![]() ook een antenne versterker, er komt een nieuwe antenne, bekabeling en versterker in dus |
super dat hij terug is
die speakertjes heb ik ook, flink duur :D |
Ik ben wel benieuwd had je veel schade of helemaal niks?? ;)
|
de gtd wordt vandaag vrijgegeven en ik ga dus vanavond zowiezo eens gaan kijken, maar ik moet een depanneur regelen want rijden is geen optie blijkbaar.
nummerplaten gaan wss nog een maand duren eer ik ze heb. |
All times are GMT +1. The time now is 03:19. |