![]() |
Quote:
Super mooi alleen het hart ziet er niet uit. had ie best ff beter mogen schuren. Zeker voor een setje wielen wat benst veel doekoes kost |
ik vindt deze toch ook altyd nog wel geweldig :D
![]() |
![]() zal wel mislukt zijn deze link maar dit zijn dus 40" velgen |
hij doet het wel :)
Beetje groot die wielen :) |
Zonde van die auto...
doet me verdacht veel denken aan een .... ![]() ontopic, gtilunatic,welke wielen zijn dat? ronal's? want heb een zelfde uitziend setje gevonden met totaal andere naam :confused: |
@Denb3rt,
zijn het ook, opschrift is eraf gedraaid zo te zien |
Quote:
is duidelijk een photshop...:p |
|
volgens mij dus niet kijk maar eens goed
|
Quote:
De velgen waar ik het over had: ![]() 275€ :chair: is dit namaak ofzo? want staat totaal ander merk bij en lijkt er verdomd veel op |
ik heb een golf 4 tdi op het oog met audi A8 velgen 19" als koop doorgaat post ik wel een pic
|
Quote:
Zeker weten een photoshop, kijk maar eens naar die witte lijn in de achterste velg, die ligt nu een stuk hoger. En het voorste wiel is te ovaal... |
is geen photoshop hoor heb meerder foto's uit andere hoeken, dacht ik eerst namelijk ook
|
![]() ook deze zijn vet en groot. ok een echte bigfoot zijn groter maar deze zijn voor de openbare weg net als die vorige 40" die ik gepost heb |
![]() ![]() |
![]() PLS Magny Cours ITC 17 inch 8j meesterlijke velgen, zijn besteld voor een vento :D ![]() |
heel mooi ja, deze heb ik nog niet eerder gezien
|
Quote:
:rolleyes: goede keuze geweest dan denk ik :cool: |
TH line 3 delig in 15 inch vind ik echt helemaal de kwijl
![]() ps dit is de auto van carsten met nog een kleine rolkooi erin , heb hem eens ontmoet op de gticlub zomermeeting op sixflags dat was 1 en al rolkooi in die wagen. |
Quote:
hier ben ik het helemaal mee eens :D:D |
All times are GMT +1. The time now is 10:15. |