![]() |
hehehehe ....
nee,ik ga vanmiddag weer wat voorbereidend werk doen aan de westy !! (klant waar ik vanmiddag heen moest,stuurde net een fax ... "liever een keer een andere afspraak") |
"voorbereidend werk"
Ben je nog niet aan het afbouwen dan ?? :D |
Dus budel gaat voor de familie Kruk gewoon door! :) :)
Al die extra sleuteltijd................ |
Dat heb je goed, FAMILIECAMPING
Dus de familie Driessen kan gewoon mee ;) Kindvriendelijke staanplaats, en die bus moet je maar een weekendje vergeten ! |
Quote:
Nee,was dat maar waar .... Ben blij dat de west voor de rest klaar is,en dat ik me alleen "maar" op het onderstel hoef te concentreren !! |
Onderstel hebben wij als eerste gedaan, nu de rest nog !!
hahaha Zal vanmiddag eens een foto maken, bus is zwart ipv groen-wit (trouwens, nog zo'n dag en ik ben VW FITZ, hahahaha, zit al aan de 50 berichten vandaag ;) ) |
WAKKER WORDEN !!!
(pas bij 1000 berichten ben je dat ....) |
Gek he? :tongue:
|
IK BEN WAKKER !!
Zit nu bijna op 850....... 50 in 2 1/2 uur tijd :) ff rekenen, einde van de dag op 950 ofzo, hoef ik er morgen nog maar 50 !! |
Ja,hij zegt wel heel trots,"ik begin een 1/2 uurtje eerder",maar wakker worden ho maar .. ;)
|
Moet je wakker zijn om een 1/2 uurtje eerder te beginnen dan ??
Ik slaapwandel gewoon naar mijjn werk ! hahaha |
En dat was al weer post 839 :)
|
sjesus, 840.........841, en er staat er al weer een paar te wachten in de inbox !!
|
Quote:
Wees dan maar blij dat je "wandeld" ... ik moet een stukje rijden,daarvoor moet ik wel wakker zijn !! :) |
ik ook hoor, de brienenoord over.........
Maar "slaapautorijden" klinkt zo raar :D |
Bla bla bla! Ouwe wijven, dat lijken jullie wel! :D :p :wink: Hahaha.
|
True :D:D
|
En dat de hele ochtend al
|
En bedankt he !!!
jullie vinden het maar wat gezellig :D |
Daar issie weer :D
|
All times are GMT +1. The time now is 05:50. |