![]() |
Tijd voor een grotere schuur misschien? Wel vette rides trouwens. Lijkt me erg vet om de 412 af te zien lekker op z'n gat met coole rims
|
Quote:
Staat op BRM's. :) ![]() Maar hij blijft erg cool! :cool: Goeie foto's pik, maarre eigenlijk vind ik dat je de kubel eerst af moet maken, die ziet er nu al gruwelijk dik uit! :eek: :D |
Quote:
:iamwithst Weet ik gozert, alleen als ik Bee zijn gang laat gaan kan ik de paintjob niet betalen :redface: die heeft echt gruwelijke plannen met die body :rock: |
Quote:
:redface: oeps! BRM's natuurlijk.. ahum :tongue: maar het was nog vroeg deze zondagmorgen..alhoewel dat geen excuus moet zijn.. :D maar inderdaad dit is hem, wrede bak zo hoor..en thanks voor het uploaden.. :hug: |
is deze bak ondertussen afgerond of staat hij nog steeds te wachten in de over volle schuur?
|
Quote:
sold......deze is naar Belgie verhuist! Heb m helaas moeten verkopen omdat ik TE veel auto's heb/had. Er gaat zo'n vracht geld in de ovaal en kubel zitten, dat ik de 412 heb verkocht, zodat ik meer tijd en geld voor de rest heb ! |
ahaa.. jammer je had er goede plannen mee!
|
All times are GMT +1. The time now is 05:37. |