![]() |
Quote:
deze staat toch ook te koop op mp of heb ik dat verkeerd gezien........ jammer van die taart schep achterop..... |
Quote:
Jammer van alles :( |
Quote:
jammer van die opmerking..... mij hij stond idd te koop, staat nog wel op mp maar wegens gewijzigde plannen hou ik hem nu zelf... |
Ah, die is van JOU, dus!
Quote:
Ah hallo, ik had deze thread gestart en de (zelf geschoten) foto's met jouw Vento gepost! Welkom hier! Ik moet zeggen, dat ie-er in het echt strak uitziet, hoewel ik de vroegere BSA-velgen beter bij de kleur lak vind passen... ;) Let niet al te veel op negatief commentaar; het is en blijft een FORUM: F= Fabeltjes O= Overdrijven R= Roddelen U= Uitkafferen M= Mierenneuken :D Het is een cliché, maar iedereen heeft gewoon z'n eigen smaak... Hier op het volksforum houden ze over het algemeen van het wat ingetogener stylen; verlagen en mooie, dikke velgen, strak in de lak; eventueel een grillespoilert en that's it! Die Fast-and-Furious-stijl van jou, wordt helaas niet door iedereen gewaardeert... Ik vind ook niet Ã*lles mooi, maar kan het dan weer wèl waarderen, hoeveel werk erin gestoken is en wanneer alles netjes is afgewerkt. Wat mij betreft: ga zo door! |
is dat een alfa spoiler?
|
De Vento VR6 van mijn zwager:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vooruit een FILMPIE dan :rolleyes:
|
Quote:
oke, en welke beun is hier aan t werk geweest. mijn god kijk eens naar de tank-klep en overige naden... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
nee aangepast honda spoiler... en ik ga er ook gewoon mee door... deze wielen heb ik alleen gekozen omdat anders me aangepaste remmen er staks niet onder passen... |
Gimme more, more, more!!!
Wegens succes nòg maar eens het net afgestruind...
![]() 1... ![]() 2... ![]() ...3 foto's van een mooie Vento met Golf 4(!)-front en gladgeschoren. ![]() Mooie Vent.... shit! :eek: ![]() Oops, vergissing! Nou ja, vóórkant had net zo goed ook een Vento kunnen zijn... ![]() Oranje boven! Let op de uitlaatpijpjes! ![]() ![]() ![]() ![]() Dáárom is die 'trunk' zo groot! ;) Your turn again! :rolleyes:
:D :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :D |
thanx, all of you!
Quote:
Oh ja, bedankt Ratfink, voor nogmaals een schitterend exemplaar; die donkere koplampen samen met de grille als één zwarte 'balk' èn het zwarte dak in contrast met de witte lak, :woowoo: super!!! (wel jammer, dat het een Golf bumper is en niet een Vento-bumper...) ( :tongue: de rest ook bedankt, natuurlijk!) |
![]() ![]() Niet echt mooie foto's, maar ik ben er wel blij mee. |
![]() vento vr6 uit denemarken was een fijne auto |
mijn vento
![]() ![]() |
sweeet!
ziet er goed uit zo met de C2`s... Heb ik ooit ook gehad onder de vento, ook met zwart hart.... Maaar staan bij u veel mooier zo onder de vento |
zeer nice al die pics!!ik zal even zoeken op mijn comp en ook ff wat posten.(als het lukt!! :puter: )verder echt waanzinnig voor de ideen om wat moois :puter: van me vento te maken.momenteel shoaf zijskirts aan het verbouwen voor het plaatsen!!!
|
..neee! geen SHOAF monster sideskirts! Please don't do it....
|
more...
wordt vervolgd....
Eéntje met gepolijste Audi-velgen Gouden keuze: ná de sedan en de cabriolet, nu ook de Vento Variant! ![]() Achter hoger als vóór... ![]() USA-goldy ![]() Kleine foto's, maar wel leuke! ![]() ![]() zo, en nu jullie weer! ;) (ff een Upperdepup) |
All times are GMT +1. The time now is 19:46. |