![]() |
9 uur in veldhoven lijkt me een geschikte tijd... half 10 aanrijden vanaf die mac? kunnen we van 9 tot half 10 iedereen zeker verzamelen en ff ouwehoeren, en daarna door kachelen...
btw, wat doen de mensen uit Tilburg/breda, die nemen een andere route zeker? Ernst stijn (bobbie) en de rest, dan zien we jullie daar wel denk ik? |
goed plan!
|
Quote:
ah, dat hebk ook gereden naar de volksforum meeting ;) |
Quote:
En nu naar Retro, dan kom je toch wel? |
Quote:
He rene. Ik dacht dat je samen met ons naar belgie wou rijden, maar als jouw route 500 km is rijd ik liever met ons ploegje binnendoor. Geloof nml niet dat je 150 km bij mij vandaan woont. Gr Jan. ;) |
wij rijden over breda iig, via einhoven is dik 60km om.....see you there piepel!!!
|
Quote:
ik neem nog ff contact met je op daarover....liefst wel met een hele club heen namelijk... je hoort nog van me |
Quote:
om mezelf te quoten :) meeting begint om 10u ipv 9u :) zal me volksforumtshirt aantrekken, kom maar een praatje slaan :D |
Eventueel voor de mensen die alleen moeten rijden, een aantal leden van VAG-a-Holics (waaronder ik) verzamelen om 9 uur op Hazeldonk (Shell? benzinepomp vlak voor de grens bij Breda).
Mocht er nog iemand mee willen rijden in de stoet kan dat natuurlijk, maar laat dat dan wel even weten via een pbtje, dan weet ik of we nog moeten wachten of niet als al onze leden die mee gaan er zijn. Robert |
het begon toch om 11:00 ?
|
Quote:
is voor mij nu 110km ;) maar ik zou erg graag komen, zal afhangen van hoeveel schoolwerk ik nog heb, maar ik heb de dag erna het zwaarste examen van dit semester :mad: :mad: (niet zo intressant om daar dan relaxed rond te lopen) Dat examen is paar weken geleden verplaatst geweest, want eerst hadk een week extra vrij :chair: dus kon ik zeker gaan (had al mooie bbq plannen gemaakt... :( ) |
Quote:
Volgens mij 10.00u? |
This meeting is only for cars from the VAG group. They must be older than 1983! Younger cars were not allowed.
Zouden ze doorhebben dat de mijne uit 86 is? :roll: Ach wat, ik ga toch wel ;) |
idd vanaf 10:00 stond niet op de website maar iemand vermelde het in de cleaned topic :)
|
Oke 10 uur dus, hoef ik gelukkig mijn planning niet om te gooien :)
Nog mensen die in onze stoet willen aansluiten? Wij verzamelen om 9 uur op hazeldonk, en rijden weg om kwart over 9... See you in Belgium :) |
Heb net de pirelli verteld dat we een uitje hebben maandag. :D
|
Is er eigenlijk bekend of er ook mk1 cabby's mogen komen?
|
Quote:
Ja hoor, mijn 88er was lang niet de jongste vorig jaar. |
329 km zie ik net :rolleyes: hopen op mooi weer...kachelen we lekker die kant op :)
@Jan: ik denk dat jullie beter zonder ons kunnen vertrekken....fre en ik hebben maar een 4bakje en willen zo ongeveer met een gangetje van 90-100km/h die kant op gaan...zal wel te langzaam zijn voor jullie... |
Quote:
Tof :D dan zie je je schokbrekers weer :tongue: Heb ze er net onder gezet. Toplagers heb ik nog niet vervangen, is wel nodig want er zit veel speling op.. :) |
All times are GMT +1. The time now is 19:56. |