![]() |
|
Nog niet allemaal on-line, maar er staan er al wel een 70 on-line op:
Foto album VW Team Arnhem Morgen weer meer. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@ a.busser
" Na 3 uur in de file gestaan te hebben bij Wurzburg, gisteren nacht toch nog thuis gekomen. Was weer super, hoop mooi spul gezien, ook een hoop mooi nederlands spul! " Jullie ook.... :woowoo: Wij ook inderdaad, wat een drama.... Wij zijn er maar af gegaan bij dat tankstation, 2.30 uur in het zonnetje gezeten en toen maar ff gekeken wat de Navi zei.... stukje omgereden en toen weer 240km/h op de klok gezet toen we de file voorbij waren. :thumbup: En ook rond 00.30 uur veilig thuis... ;) |
Quote:
:rolleyes: contradictie ?? |
Quote:
Pffff wat een file was dat zeg wij hebben er ook 2.5 uur in gestaan. Eenmaal eruit was het doorduwen naar NL idd |
Wat een spul rijd daar rond zeg :eek:
Volgend ga ik ook die kant op..:D !! |
]
![]() beautiful rado :thumbup: ![]() ![]() op vortex gevonden |
Iedereen kan wat mij betreft lullen wattie wil, het blijft een dikke meeting aan de See.
Valt gewoon nergens mee te vergelijken. Heb in een paar dagen (mischien wel een paar uur) meer PK's en dikke wagens voorbij zien komen dan in een heel jaar nederlandse meetings. En dan heb ik het nog niet eens over de vrouwen.... |
Ik vind dat je daar zeker gelijk in hebt jurgen, ben nu 2 jaar niet geweest maar vind dat absoluut ook.
|
Quote:
:goodpost: besides, wie wil 14x op een jaar dezelfde standaard 8v's zien met alleen een leuk setje velgen eronder :cool: PK's en style gaat het om :rock: :D geef mij maar wörthersee, een beetje vreemd maar wel héél lekker ...... |
beautiful rado :thumbup:
![]() op vortex gevonden[/QUOTE] Mooie foto, ik denk dat ik nog weet wie hem genomen heeft ook, ik moest de motorkap nog van hem dicht doen! :cool: |
|
Quote:
ahhhh er is ook iemand die die van mij gespot heeft :) alleen miste ik 1 auto nog bij jullie gezelschap..... Sebas? hij zou toch meegaan of niet, vertelde me van te voren dat de wagen aan het lopen kwam voor de See. Heb nog brutaal een paar foto's gemaakt achter het hotel op de parkeerplaats :tongue: , zal die ook nog wel even online zetten. |
Quote:
:iamwithst |
Quote:
Was ook de bedoeling. Ik had alleen het verkeerde programma laten omzetten naar de nieuwe kms. Dus auto liep niet goed genoeg. Heb zwaar lopen balen. Ben net klaar met het nieuwe programma, dus morgen ff erop zetten. Was me niet gegund. Dan maar volgend jaar een weekend je op en neer. |
Wij zijn ook ff geweest!
CTB zet de foto's online. hier nog een aantal linken: http://www.vw-scene-sindelfingen.de/default.htm http://www.vwhome.de/ http://www.evo-cars.de/news/gtitref...see2007iii.html |
Ik wist dat je bij alles vw bekeurd kan worden op je rijhoogte, maar aan de See dus ook?
http://www.vwforum.nl/modules.php?n...der=asc&start=0 IkIk ben dit jaar en vorig jaar aangehouden maar er is hier nooit over gesproken.... |
Quote:
ahh valt allemaal wel mee hoor. Ligt veelal ook aan je eigen instelling hoe je daar rondrijd, Als je wat sportief ligt op te trekken en wat in je auto LIGT als een sjohny zullen ze de eerder beginnen te klagen over kleine dingen als wanneer dat je gewoon vriendelijk doet tegen meneer agent en normaal rondrijd. Ben zelf 2x aangehouden (papiercontrolle) en er werd helemaal niks over gezegd over de rijhoogte :rolleyes: , zelfs niet over mijn redelijk kale voorbanden :tongue: |
Heb totaal geen last gehad van oom agent.
Vindt dat ze het daar goed onder controle hebben, en denk ook wel dat het nodig is. De controle's hebben ook een preventieve werking, je laat het wel uit je hoofd om even een sprint te trekken of iets dergelijks. |
Ik denk ook zeker dat het nodig is daar, en nadat ik vorig jaar ben afgesleept durf ik bijna nergens mn auto te parkeren, en heb ik altijd mn lampen aan. Ik heb daar overigens ook geen moment de behoefte om hard te rijden. Heerlijk om daar lekker relaxed langs de see te rijden.
Ben dit jaar weer aangehouden trouwens, de fotograaf die achter in de auto zat had zijn gordel niet om zodat hij beter fotos kon maken, 35 euro kost dat daar :) |
All times are GMT +1. The time now is 04:30. |