![]() |
Quote:
Ben dinsdag nog in Knoal west! Even bij René geweest, maar had ook dat superproject van jou wel eens willen zien, Fred... |
Quote:
Thanx !!! Resultaat laat nog ff op zich wachten, maar we vorderen gestaag !!! Grtz................. LRR |
Quote:
He Markie, Kom maar even een keertje langscruisen met de slet, dan kun je het ff bekijken. Grtz............. LRR Ps: Meld je ff aan vtv, dan zorg ik dat de koffie bruin is (of het bier koud, wat jij wil :D ) |
Nou vandaag weer ff lekker bezig geweest !!
Heb m'n "brandstof toevoer" ff lekker opgeknapt: Before: After: Ziet er beter uit dacht ik !!!! Verder heb ik nog even de het stroomcircuit naar de brandstofpomp ff weer netjes aan elkaar gezet, want met een kroonsteentje ertussen (zoals de vorige eigenaar dat had gedaan) lijkt me toch niet echt je van het......wel dan ?? Heb de bodem nog even verder van zink voorzien, en ben nu even in afwachting of dat bestand is tegen RX5.............. :cool: :cool: :cool: Grtz.................. LRR |
Nog ff een kleine update.....................nou ja................ik dacht dat het wel ff leuk was om te zien waar de werkzaamheden plaatsvinden.
Nou denkt iedereen vast, die Rooster heeft een grote werkplaats tot beschikking..................mmmmm :cool: :cool: :cool: Hehehe: Ik heb dus aan 2 foto's genoeg om mijn "werkplaats" ff te showen. Maar ik hoef niet eens naar buiten om er te komen, dus dat is ideaal (ik kan ten allen tijde aan de klus). Ps: Mijn spuitcabine is zoals jullie zien (in de post hierboven) "open air" :D :D :D Nou........da was em weer, kzou zeggen prettig weekend en tot de volgende update. Grtz................ LRR |
goud bezug miejong :cool:
Wordt n roege bak zo, veural deur goan... Kop d'r veur :D Hoop m gauw een keer in real life te zien karren |
@ Sponze:
Bist altied welkom kirrel...................kom mor eemn een keer langs vlaign !!! (In goed nederlands vertaald voor de rest van de forummers: Je bent altijd welkom............kom maar even een keer langs !!!) Grtz.................. LRR |
Quote:
komt ooit es voor de bakker kerel :wink: nog voorkeuren voor de golf of de jetta? :p |
Quote:
et je jetta mien jong en dan komst ook moar eem`kabgf nmue |
Quote:
owjoa "`kabgf nmue" :rolleyes: Maar dan moet jullie denk ik ff wachten tot juni lieve schatteboutjes van me... eerder komt ie niet op de weg :biggrin: Is nog niet klaar... zondag naar lelystad met de golf trouwens :wink: moin moin en du joen best nog moar eem |
Trouwens... Ik lees hier nu ff wat
over die RX shit :) Wordt ook deels op mn jetta toegepast en mijn zussies swallowtailtje wordt er geheel mee behandeld :) Moet echt klassespul zijn! Hoef je de eerste paar jaar niet weer in ieder geval :D |
Quote:
:o :o :o euh... oja, toen kwam ik net uit de kroeg... had iets moeten staan van... "dan kom je maar ff langs mien jong" |
Quote:
Nee hoor...........er staat alleen maar VW op de oprit hier, dus je bent overal welkom mee !!! Maar als je op die ATS'jes komt, dan moet je voor in de straat ff oppassen want daar zit een knikje in de weg en die toucheer ik ook altijd ff voorzichtig met de bodemplaat van de MK4 (met 17" !!!!! :cool: :cool: :cool: ) Grtz............... LRR |
Quote:
Tja ze zeggen dat het top of the bill moet zijn.........nou zal mij benieuwen. Een kameraad van me (met een MK1 16V in restauratie) kent die gozer van Caprotech goed en heeft me dat geritseld, dus vandaar !!! Grtz.................. LRR |
Quote:
Wil je dan mijn topic niet vervuilen met je "doene harses" :mad: :mad: (Dank u) Grtz............... LRR |
Leuk projectje. eentje om te volgen :D
Kan je echt je tijd mee doorbrengen he met die mk1s ;) Ben zelf ook aan 1tje bezig en je vind altijd iets nieuws om te veranderen/verbeteren |
Quote:
LOL :D |
Quote:
Dank je.....Ja inderdaad je kunt er altijd wel mee aan de gang blijven. Maar dat is ook het leukste eraan vind ik. Eerst zorgen dat alles weer tiptop in orde wordt, en dan proberen om hem steeds meer "cult-status" te geven door middel van de juiste accesiores en zo !! Ik houd jullie op de hoogte !! Grtz.......... LRR @Rene: :D LOL |
Goed bezig :)
Die velgen blijven erg netjes .. als je ze nog es kwijt moet hoor ik het wel :wink: |
Quote:
He Lieuwe, Ik dacht dat jij op de chique toer ging met BBS'en ???? Of heb ik het dan helemaal mis ?? :frown: :frown: Je kunt ze evt wel inruilen hoor !!!!! (ik moet die velgen eerst nog wel ff opnieuw gaan spuiten, ze zijn nl niet echt superstrak meer). Hoe gaat het met jouw project btw ?? Grtz.................. LRR |
All times are GMT +1. The time now is 06:05. |