![]() |
Heb de hele thread doorgelezen, wat een ongelooflijk interessante discussie. En het allerleukste hoe bepaalde mensen zichzelf hier belachelijk maken :rolleyes:
Deze staat vanaf nu tussen mijn subscriptions :screwy: NOT. :cool: Ik vind t trouwens wel een vette ride.. Niet geheel mijn smaak, maar heeft wel wat;) |
![]() ![]() |
Quote:
Jups :redface: |
Leuke discussie!
Als ik het goed begrijp is de verkoper niet origineel bezig, maar een copy cat van dikke ride's uit the us of a en uit the uk... Dit omdat hij de camo heeft gecopieerd en niet zelf heeft bedacht, toch? Dus conclusie, iets wat een ander al eens heeft gedaan, is niet origineel dus rede iemand de grond in te schrijven. Hoe zit het dan met al die golf type I, II, III, IIII en V en inmiddels ook vast de type VI die op BBS RM rijden? Allemaal niet mooi, omdat het al duizenden keren gedaan is? Ik zie op een gemiddelde meeting toch echt meer golfjes op BBS dan een golf type III in camo. Of het mooi is of niet, maakt niet uit, dat het anders is dan gemiddeld, dat blijft een feit! |
:goodpost:
hehe eindelijk wijze woorden hier..... |
Quote:
... op z'n buik met 13" verbreed staal?? :rolleyes: |
Quote:
...Tja... Ook niet echt vernieuwend. wat niet wil zeggen dat ik het niet gaaf vind. |
Quote:
mee eens :thumbup: |
'T is zeker anders, maar er wordt gedaan alsof het een world's first is..
terwijl er al meerdere camo-wagens rijden, zowel in de US als in de UK. |
Quote:
dat interpreteer ik toch anders, maar okeej... |
Naja dat kan, no hard feelings wat mij betreft hoor ..
|
ik ben het er helemaal mee eens heren.
@ mischa volgens mij is er niemand die beweert dat dit een "one of a kind" is, en als ik zo eens bij je pictures kijk (waarvan ik denk dat de auto's ook van jou zijn) zie ik nou niet echt iets wat lijkt op een wereld primeur, geeft niets want dat is dit project ook niet, maar kijk eerst eens in je eigen garage voor je lekker veilig vanachter je pc begint te blazen. gooi er nog maar een smilie onder en lul nog wat onzin dan ben je weer bij. |
@misha ben je vriendenkring weer aan het uitbreiden lees ik? :tongue:
@gert-jan ik vind hem dik net zoals ddie kever die ik toen van je heb gekocht :thumbup: alles is al verzonnen, dus doe gewoon lekker wat je zelf mooi vind ;) |
Quote:
dat is pas ''lowlife'' je velgen met de kwast schilderen Misha... achja succes met die ''Rat patat'' = lekkere bruine krokante frietjes, haast roest... |
Quote:
Beweer ik ook niet hoor :thumbup: Jan-Jelle Niet lowlife, wel goedkoop en snel, precies wat je nodig hebt als je in 2 weken tijd een grappig auto'tje wil maken! Verder een beetje kinderachtige reactie aangezien ik mijn auto nog nooit een echte rat hebt genoemd. |
ik heb besloten de auto in onderdelen te verkopen, geen gemekker over de kleus dus :)
zijn er nog liefhebbers voor een; -lange voorklep, -achterklep met booskijker, knippers eraf gechopped met bijbehorende lampen. -1,9 diesel blok met 189000 op de teller, -met bak en subframe eventueel. -schroefset supersport -13" verbrede velgen -14" verbrede velgen en nog veel en veel meer wat er aan een golf 3 te vinden is roept u maar, mailen gaat sneller als pm's, dus mailen naar gjbuijs@gmail.com groeten |
Quote:
hehe dan kan dit gezever eindelijk afgerond worden.... :shake: :shake: |
Dat kun je wel zeggen ja.
|
All times are GMT +1. The time now is 22:00. |