![]() |
Quote:
Of niet he. Het is maar net met wat voor snelheid het gebeurt. :rolleyes: |
Vandaag na een heerlijke dag in de zon de caddy gewassen/gepoetst.
Voor en achterkant eerst 12mm verlaagd en door te velgen te ruilen nog eens 30mm lager te liggen. Na een stukje te hebben gereden de voorkant nog eens 5mm extra verlaagd.... Dat komt er op neer dat de voorkant dus in zijn geheel 47mm is verlaagd en achterkant totaal 42mm. De voorkant draagarmen liggen nu zo'n 18mm/20mm vanaf de grond en heb nog precies 45mm schroefdraad overgehouden... Je kan het niet vergelijken met de 16inch wielkast opvulling,omdat kwa hoogte je 60mm kleiner bent geworden,waardoor er meer ruimte in wielkastronding is gekomen... PS de binnenbanden hebben alleen maar 5 dagen ingezeten om de band op te rekken voor montage. Zitten geen binnenbanden in hoor...... Bij deze de foto's en morgenvroeg weer vroeg opstaan voor MIVW. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
:rock: :rock: :rock: :rock:
staat echt super :thumbup: |
Super Henk, staat netjes !
|
ik rijd wel weer achter de vonken regen aan morgen Henk :D
|
ziet er super uit!!!
|
:woowoo: :rock: :thumbup: :thumbup:
|
Gaaf!
Werkverkeer platen zijn ook stoer! |
bruut...werkverkeer:P...als je met zo'n auto bij wegwerkzaamheden komt ben je zeker dat je de boel kapot rijdt. Staat wel erg vet. Echt volledig zwart/oranje. Tof idee
|
Helemaal af..!! :thumbup: Mega Juicy..
|
Damn heel dik!
|
ziet er goed uit.
netjes gedaan :thumbup: |
@Henk:
![]() Tekst is wel tof, echter is het lettertype niet hetzelfde als de Disney-letters...??:tongue: |
Super dikke wielen! Net op M.I.V.W. bekeken en meer dan goedgekeurd!!
|
Ik heb hem vandaag op MIVW ook even bekeken.
Hij is in mijn ogen erg geslaagd :thumbup: |
Zo was vandaag weer top, auto zag er top uit.. En leuk je is gesproken te hebben enne..
De carterplaat leverde leuke taferelen op hehe.. |
Zag er goed uit vandaag Henk.
Ook in je binnenspiegel is het een mooi gezicht :thumbup: ![]() |
hele dikke caddy!
|
Super toffe caddy!!! Kleur en "hoogte" staan hem goed :thumbup:
|
Wel erg mistig.. je kan 'm bijna niet zien rijden :rolleyes:
Mooie caddy verder, jammer van de ruimte achter (band/wielkast) Achter een 15inch staaltje en voor 14inch lijkt me heul stoer! |
All times are GMT +1. The time now is 08:19. |