![]() |
als er nog mensen bij ons uit de regio bij ons aan willen sluiten.
wij verzamelen bij de Autoradam Almere-stad zo rond 9:30. |
Quote:
Nee dan vertrekken we :D Hoe meer mensen hoe beter! :D |
Quote:
en bedankt! nog vrijwilligers die met de audi willen :) |
Quote:
ja dat op tijd vertrekken van jou ken ik wel :screwy: is dus de geplande vertrektijd,wil je wassen,poetsen en zuigen kom dan iets vroeger..bij autoradam zijn alle voorzieningen aanwezig. |
Voor de mensen uit omgeving utrecht, wij vertrekken met een al grote groep vanuit amersfoort, half 10 bij de mac, (maanlander 30 in amersfoort) . Dus als mensen zin hebben om mee te rijden, doen!!
|
zondag 7-03
![]() Min -2 °C Max 5 °C De zonkans komt overeen met het percentage van de daglichtperiode waarin zon verwacht wordt. Zon 30% De neerslagkans is over 24 uur. Neerslag 50% Windrichting W Kracht 3 tot nu toe gaat het de goede kant op! |
Quote:
Als die 50% regen maar snachts valt :D En die 50% zon er is als de meeting bezig is :D |
zo slecht als vandaag kan het haast nie worden.
En dan nog, d'r is een tent, misschien wel tenten, pluutje mee en klaar :) |
jongens jongens,jullie zijn toch geen oude wijven?
het is een midwintermeeting:shake: |
Quote:
is wel zo, maar een beetje zon heb ik toch net even wat liever ;) |
Quote:
;) |
Quote:
Waarschijnlijk rij ik ook mee :) Fire and Ice verre van af, maar wel aanwezig :D |
adress klopt niet hengelosestraat 6 tevens is het vliegveldstraat nr 20! niet te missen! voor de gene die op tomtom rijden! als je hengelosestraat invul op je tomtom invult kom je in oldenzaal te staan!
|
voor de tomtommers is het idd vliegveldstraat 20.
|
Had de ijsmuts nog niet opgeborgen dus die gaat mooi mee!
|
Quote:
Als het weer zo wordt als zondag, weet ik dat van die tent nog niet zo zeker. :D Een pluutje blijft dan in ieder geval niet lang heel. |
word koud , maar droog
en die tent blijft wel staan :D anders is er een nog grotere tent bij die er al jaren staat :thumbup: |
Misschien moet ik de DSG ook maar eens van stal trekken zondag :sly:
Ben nog nooit op deze meeting geweest. Wel bij Frans te eten. :D |
Quote:
:eek: word dat wel tijd Klaas weet wel leuk plekje voor de DSG :D |
Wij geen er ook met een clubje heen vanuit friesland.
Indd. we kunnen misschien wel met elkaar die kant uit! bijv. verzamelen bij mac. heerenveen? |
All times are GMT +1. The time now is 13:42. |