![]() |
staat super :thumbup:
|
Rechterzijspiegelafdekplaatje kopen?
Retro oldschool cult retro, van een liefhebbern voor een liefhebber :D |
netjes hoor!
|
Quote:
Zijn dit de oude wielen van de polo des doods? Of toevallig gewoon dezelfde. Ik ben nl. al jaren benieuwd wie deze polo nu onder zijn vleugels heeft genomen ;) |
Quote:
geen idee ik heb de man niet ontmoet chris is ze voor me op wezen halen in maastricht. polo des doods?? |
Quote:
Zoals we hem liefkozend noemde ;) Vooral omdat ie klonk als een Harley en flinke backfires gaf bij stationair draaien.. Zijn iig leuke wielen! Mooie polo zo. |
Quote:
Dat klinkt cool ! Is hier ergens een filmpje van ? Verder een hele coole polo die groene :cool: |
binnenkort de wieltjes maar is ff opnieuw laten balanceren want het trilt behoorlijk.
de uitlaat is ook weer lucht dicht, boutjes onderaan het spruitstuk waren los getrild? |
polo doet het ook prima als verhuiswagen(tje) :D
|
Wat zijn dat eigenlijk voor een wieltjes? Groot-ogende 13", of klein-ogende 14"-ers?? :)
|
zijn 13x6" ats velgen met een et van 18 dus denk dat ze onder een oud type bmw gezeten hebben?
|
update van de polo:
![]() hij gaat naar de eeuwige jacht velden... de motor gaat verder in een polo sedan :D |
Ik heb een gelijkaardige set velgen, zijn BMW velgen:
Gekocht van Der Ghopmeister van hier op het forum. :D Welke bandenmaat heb jij erop trouwens? Jammer dat de Polo weg gaat, hoe komt het? Er was toch niets rot aan of wel? |
ik rij (reed :D ) met 175 50 13 bandjes en de polo is idd niet zo heel hard meer...
|
![]() De nieuwe :thumbup: |
na een dagje zweten rijdend mee naar huis genomen ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 10:23. |