![]() |
Quote:
Je hebt nog bijna een half jaar om voor het goede weer te bidden... :tongue: Als jij ook een mooie, grote BBQ hebt: neem hem maar mee! Ik heb zelf een vrij grote RVS 'barbecook' :thumbup: Het mooiste zou zijn zo'n grote 'bloembak-achtige' die je vaak bij een slager kan lenen/ huren... Heeft iemand er zo ééntje toevallig? Ik was van plan t.z.t. vleespakketjes per persoon te gaan maken met daarin een burger, een braadworst, een satéspies en een shaslikspies o.i.d. Samen met wat sausjes, stokbrood en huzarensalade wordt het dan een simpele, maar gezellig BBQ :screwy: ...en nogmaals ten OVERVLOEDE: iedereen z'n eigen drankjes en stoel(!) meenemen! :D |
![]() Ben vandaag alvast even wezen posten daarzo. :D Zeker een mooi locatie. :tongue: |
:ff off topic:
Zo hé, da's al post #100, Dr.Golf! U bent eindelijk geen "newbee" meer, maar gepromoveerd tot een "VW Enthousiast"! ...en kom alsjeblieft snel die Hella's halen ;) ... (als ik weet in welke verhuisdoos ze ook alweer zaten...) |
*keep on-topic, please :mad:
|
:goodpost:
;) |
Show YOUR (unique!) Fire and Ice!!
Guido heeft dus een unieke 5-deurs 16V, maar iedere Fire and Ice-eigenaar maakt zijn auto toch min of meer uniek?!
Oproep: plaats jouw mooiste foto's hier en vertel waarom die van JOU zo uniek is! (gewoon, omdat dÃ*t leuk is...) :rolleyes: Ik trap zelf wel af: De mijne is bijvoorbeeld weer 'uniek' door z'n race-interieur + Jetta-front :screwy: ![]() *inside: 'racelook'; alu rolkooi, racegordels vóór, lila SCHROTH gordel-beschermers achter, alu sportstuur (mèt F and I-claxon!), digitale toerenteller en... ...F and I-kussentjes :D ![]() *outside: Jetta-front... (Mirella komt mss mee, d.d. 22 augustus) ![]() ... en heldere smoke-red taillights. Wat is er uniek aan jouw wagen? |
beetje late reactie...
maar Monique komt met de F&I...en iik tim..komt met de edition... en idd uit heerhugowaard...;) We gaan niet bbQen |
Duzzzzzzz: Lijstje, update 13 maart 2010:
BBQ -1 Vento Vice (René + Mirella) met een GTI 8V BBQ?-2 gti_power (Dennis) met een GTD(!) BBQ -3 mverh85 (Mike + Stephanie) met een 1.8 BBQ -4 Madison (Mariëlle) met een 1.8 BBQ -5 apocalypsenever (Roel) met een 1.8 BBQ -6 Dr.Golf (Mario) en dan met GTI 8V BBQ -7 Fire&ice Koekie (Kevin + pa) met een 1.8 BBQ -8 Hilbert met een 1.8 GTI (bbsjes, zwart hart) BBQ? -9 René2 met een 2.8 VR6 (ex-Madison) NO BBQ -10 Geditionone (Guido) misschien, 5-deurs 16V NO BBQ -11 twymk2 (Tim + Monique) met een F and I + een Edition one, beide GTI 8V |
Je F&I kussentjes :tongue:
Ik wil ook van dat stuff :thumbup: |
"Ik wil, ik wil, ik wil..."; je lijkt wel een vrouw! :D
(daar gaan we weer :D off-topic, maar wèl F and I-gerelateerd) @ Madison: Als je iets apparts wil hebben, zou je het toch zèlf moeten (laten) maken ;) (en niet NAmaken, dus... :shake: ) HINT: je zou bijvoorbeeld je zonnekleppen kunnen bekleden met originele Fire and Ice-stof? Er is vast wel een dame op je werk, die dat voor je wilt naaien! (Als het goed is, heeft koekie nog wel wat stofdelen; moet je hem ff PB-en) -Hoe staat het eigenlijk met je 2e Fire and Ice? En... -Hoe staat het met evt. inbraakschade en de koppakking van nummer 1?? @ alle Fire-and-Icies: *herhaling* plaats jouw mooiste foto's hier en vertel waarom die van JOU zo uniek is! |
Quote:
Oud F&i interieur opzoeken.(sloop, marktplaats) loopvlak met logo uitsnijden en knippen, plakken vouwen en naaien maar. wat je maar wilt kussens , knuffels , zonnekleppen , radio-opberghoesjes, fussy dice voor aan de spiegel , verzin het maar. :thumbup: Helemaal kaal en orgineel is ook erg mooi. Vind de wielen van de schade auto ook iets mooier dan je huidige. :cool: Misschien een optie voor je om ze om te zetten en kijken wat het resultaat is. :tongue: |
Quote:
Is idd een idee,wat stof verzamelen. Die wielen wilde ik juist wegdoen,vindt er niks aan. :tongue: Ik zoek een setje originele Estorils. Misschien te ruil? |
Quote:
Ga wel wat leuks verzinnen ;) Over de inbraak,ik heb er geen schade van gezien gelukkig. De koppakking is vervangen,maar ze hebben de lekke KV slang niet vervangen, omdat zij het niet nodig vonden omdat ie niet lekte zeiden ze :mad: Nu zit ik dus ALWEER met een Golf die te heet wordt :mad: terwijl ik voor de reparatie nog heb doorgemaild dat de slang echt lek is,en het daarna nog gezegd heb ook! Ik vindt dat ze dit probleem moeten vergoeden. Ik heb verdorie wel 740 Euro voor de koppakking betaald! Het is nog maar te hopen dat ik geen schade overhoudt aan die pakking! Gelukkig nog de tijd voor voor de meeting er is! Wel vreselijk balen voor Golf nr2! Vandaag zou ik plaatwerk gaan halen,maar ik durf zo niet ver te rijden! :( |
Quote:
ESTORILS STAAN INDERDAAD MOOI, :cool: alleen vind ik wel dat ze heel knap moeten zijn of opnieuw gepolijst, in ieder geval geen verf erop. Ze zijn ook op een passat type E35 geleverd dus zijn nog wel te vinden, alleen knappe kosten ook knap geld. Ik heb zelf 15"sebrings gekocht en zilver gespoten, ook mooi geworden. Die van jou die je weg wilt doen zullen ook nog wel wat opleveren. :rolleyes: Enne 740 euro voor een koppakking reparatie is wel errrrggg veel hoor! :confused: Jammer voor je portemonee zeg :shake: |
Vandaag is de KV slang vervangen en ook meteen de flens die echt verrot was!
Kostte een 10tje! :thumbup: |
Quote:
Ik heb sinds kort ook een Fire & Ice in bezit. Wat er dan "uniek" aan mijne is: - Het is een GTI 16v (meesten zijn 1.8 of GTI 8v) - Hij is redelijk luxe: electrische ramen, electrisch + verwarmde spiegels en ABS (originele VW opties). - Zit leren bekleding in (maar dat kunnen jullie als Fire & Ice fans ook als nadeel zien). Foto's (toevallig vandaag gemaakt): ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo'n F&I meeting lijkt mij ook wel leuk en wil dus ook wel langskomen. Ik doe alleen niet mee met de BBQ. |
:thumbup: ...maaruh, geen stickers op je C-stijlen?
...en wat is je echte naam? (voor de deelnemerslijst!) |
@ KJ-Golf:
Mooie auto man, gewoon zo laten binnenkant ook mooi zo.( en uniek) Alleen jammer genoeg geen c-stijl stikker. Had ik ook niet maar heb ik laten maken in het antraciet. Heb nog een 2e setje liggen, zijn evt. over te nemen. |
Hé Vice,
zitten we tegelijkertijd te posten ;o) |
Ja die stickers zitten er niet meer op, omdat de auto volgens mij ooit in dezelfde kleur opnieuw is overgespoten en die stickers er toen af zijn gegaan en niet meer op is gekomen.
@ Vento Vice: mijn echte naam is Juliën. @ Dr.Golf: ik heb geen idee wat het jou gekost heeft, dus misschien kun je me vertellen wat je voor de stickerset wilt hebben. Als het me meevalt, neem ik het wel van je over. |
All times are GMT +1. The time now is 18:02. |