![]() |
Succes d'r mee kerel! :thumbup:
|
nou,de jet ligt plat:D
helaas ook het enige goede nieuws wat ik vandaag heb meegekregen,moet me morgenochtend in het ziekenhuis melden:mad: maargoed,de jetta ligt dus plat en flink ook.... gti-lip zit ongeveer 2cm van de grond:D:D had een leuke fotolocatie gevonden,wil ik foto's gaan schieten is m'n telefoon leeg.. die houden jullie dus tegoed,maar als ik de reacties en ongelovige gezichten hier in het dorp moet geloven zit het wel snor.had um eerst nog lager,maar dat was geen doen. hij staat nou heel netjes op z'n wielen en is imo laag zat. |
Ben erg benieuwd hoe het nou geworden is:D Morgen kun je ook nog foto's maken als het mee gaat vallen in het ziekenhuis. In ieder geval succes morgen
|
het is heeeel errg cool(vind ik zelf)....baal dan ook enorm dat ik geen foto kon maken:mad:
morgen uit het ziekenhuis zoek ik even een leuk plekje,als ik er tenminste wegkom zonder dat ze me open gaan snijden:D:d |
![]() heb even m'n wederhelft d'r telefoon geconfisqeerd:D:D beetje crappy pic maja.... |
Dikke piemel!
|
Niet gelijk van uit gaan dat ze gaan snijden:D geeft niks van die crapy pics het gaat om het idee hoe het is geworden maar ziet er lekker laag uit :thumbup: Zou alleen toch kijken vor gele bollen:D
|
wat een ontzettende kut foto, maar laag is hij zeker :D
|
nee,maar heb sowieso liever dat ze me met een doosje pillen naar huis sturen;)
thanx guys! ik vind die gele lampen nog tien keer zo ruig staan als toen ie nog hoog was:rock: |
Je moet zo wie zo doen wat je zelf mooi vind:D hopen op een doosje pillen dan maar
|
Quote:
:thumbup: |
Ziet er zo op die foto erg cool uit gerben! Kan je 's avonds ook weer rustig slapen nu :D
|
Quote:
:D:D :tongue: |
nice!:thumbup:
en beterschap! wat heb je eigenlijk met je lies gedaan? |
Quote:
thanx! weet niet wat ik daarmee uitgevreten heb,jaar of vier geleden zat er ineens een bobbel op :( en nou schijnt erachter ofzo iets niet helemaal goed te zitten.dus die bobbel zal wel gewoon blijven zitten verwacht ik :mad: daar kan nl. alleen iets aan gedaan worden als het een acute breuk is?..... |
hmm, nou sterkte ermee dan, ze zullen je toch niet met een bobbel laten zitten?
|
Quote:
zeker wel,het zijn dokters he:D als een monteur een dokter op weg zou sturen met een bobbel op z'n band zou het een heel ander verhaal zijn :tongue: |
Quote:
Te ver ingedaalde teelbal? |
Quote:
:lmao: nee een aanstaande liesbreuk,ben ik al een paar keer voor heen geweest en dacht dat het nou eindelijk verholpen zou worden,maar blijk nou ergens anders last van te hebben,wel daar in de buurt.(nee geen ballen chris ;) ) hoor het morgen wel.... |
Quote:
Daar moet je ook mee bellen :chair: Succes morgen! |
All times are GMT +1. The time now is 07:33. |