![]() |
Quote:
Fixed. :D |
Quote:
maakt niet uit Chris ,blijft in de familie :D |
Quote:
Zal 't leger vast niet zeggen als Benny je een tank voor de deur zet, aan 't einde van de dag, in plaats van de Golf. :D |
Quote:
nog niet eens gezien wat er op de oprit stond :D |
Nice!
|
ik zeg......leukste en orgineelste project alla 2010 :thumbup: :D
|
Erg gaaf geworden Alberto ;) Zoals eerder gezegt, leuk om weer eens wat anders te zien dan een geslamde hyper clean golf... Vind dit eigenlijk veel leuker haha
|
Quote:
hmaaa orgineel is het niet leuk wel :D om te doen dan .... |
Quote:
:thumbup: |
is idd een keer wat anders! Past in ieder goed bij het leger, dus kunnen ze jou af en toe ook een keer inhuren! :D
|
Geweldige auto zo! :D
|
Vandaag Recaro stoelen in de winter auto gezet
want kreeg wat last van de tuinstoel die er in zat auto is trouwens te koop op MP :D |
nu al!! :D
|
Quote:
ding is weer klaar , mijn handen jeuken weer ;) en heb al weer een ander plan ....om te doen met een golf :D |
Heb nog wel wat te koop voor je. :D
Daar ben je voorlopig in ieder geval nog niet mee klaar. :lmao: |
Quote:
doe liever mijn eigen ding Chris , 16v plannen zijn er eerst niet :D :D of bedoel je wat anders :D |
Quote:
Haha, nee die witte roestbak gaat niet weg. Dat rooie vehikel mag eventueel weg als ik daarmee de witte de weg op krijg. ;) 't Is nou 'n beetje droog, zal dalijk effe wat gaan toeren om foto's te maken en eindelijk 'n topic te openen. Kun je dat wrak bewonderen. :D |
ik ben weer benieuwd wat er komt, en wat voor plannen je heb! :thumbup:
|
ziet er goed uit :D
|
Vanmorgen met mijn manke pootje maar eens onder de Golf laten zakken
Tandriem lag er al een tijdje , remmen waren nu echt op , oile was ook wel eens aan verversen toe :redface: Vrouw lief gaat zo ff wat nieuwe delen halen , zo dat ik de boel ff kan schoon maken en vast in een nieuw fris laagje koper vet kan smeren vanavond wel ff foto's hoe dat ging .... :D |
All times are GMT +1. The time now is 22:05. |