![]() |
nee overgebleven gehaktstaven van zaterdagavond ;)
|
Quote:
daar zullen we idd meer kans op hebben :) |
Nog even en dan is het zo ver en Ivo ik verwacht nu wel wat warme gehaktstaven hé!!
Gr Ronnie |
Jongens nog even nog even!!!! Hebben we er zin in???
IK WEL!!!! Tot zondag.. Gr Ronnie |
Jazekerr !!!
Hopelijk krijg ik mijn surfplankje nog af voor zondag :D Kevertje staat weer lekker in de wax, ik ben er helemaal klaar voor ! (Op die surfplank na dan .. :p) |
Zo, partijtje vroeg uit de veren .. kanonnen. Voor een zaterdag althans :sly:
Drekt het gas erop richting vader Notch om de puntjes op de i te zetten :) |
same here! moet vandaag de hele auto nog terug in elkaar zetten..!
|
Nu hopen op beetje goed weer!
Dalijk even de auto poetsen, tanken enz. En dan ben ik er klaar voor :thumbup: |
alweer poetsen?? afspoelen lijkt me voldoende... :)
|
Mmmmmm Meeting=Hamburgers=Honger=Nog meer Hamburgers ;)
|
Quote:
koude frikandel kan ik je wel regelen !! |
Quote:
Ik heb er zin in hoor! Vandaag de hele dag de Lupo staan poetsen :thumbup: Waarschijnlijk is die weer helemaal smerig door het weer tegen de tijd dat ik aankom in Elsloo, maar dan ligt het iig niet aan mij :tongue: Tot morgen iedereen! |
wie heeft er nog een 17inch band liggen... 205/40/17 of zo in zuid limburg??? ik heb de wielen eronder gezet en vanmorgen had ik een platte...
|
Quote:
Jij hebt ook maar een beetje pech he... Gr en succes Ronnie |
klein beetje... als het goed is hebben we het nog gefixt. lekte op een of andere manier langs de velgrand. Na 4 keer alles monteren en demonteren vonden we niks meer met de lekspray. Morgenvroeg zet ik hem eronder en een van de winterbanden in het koffer mocht het nodig zijn onderweg. tot morgen..... :)
|
Hoi,
Ik probeer ook bij jullie aan te sluiten. Groeten |
Typisch he, er is een meeting en iedereen maakt op de laatste dag nog snel even de wagen klaar. (waaronder ik haha)
Ik heb er zin in!! |
Ik heb mijne alleen gewassen vandaag, heb wel nog even een andere wagen uitgerust met een setje velgen die dienen voor de verkoop, dus kunnen mensen die mooi bekijken of ze ze misschien willen kopen..
Morgen doe ik de wagen wel netjes maken.. Iedereen die komt: Rij veilig en veel plezier alvast. Gr Ronnie |
ik zal morgen helaas niet mee kunnen gaan..
heb namelijk mijn wagen vandaag niet klaar kunnen krijgen.. dacht het hele project redelijk gepland te hebben maar kwam onderweg wat tegenslagen tegen die ook weer overwonnen moesten worden. ik zal morgen fotootje in mijn topic plaatsen hoe hij er nu bij staat. en zie julllie foto's van eurosunday wel hier verschijnen. en tot de volgende meeting! |
Helaas!
|
All times are GMT +1. The time now is 22:23. |