![]() |
Quote:
Ik dacht precies hetzelfde... ding loopt 1 op 7 ofzo :screwy: |
:rock:
![]() ![]() |
Hahahahahaha!
|
Stoer! :D
|
Geniaal.
Zelf gedaan? |
Kunstwerk vind ik wat minder persoonlijk. Maar die auto is wel vet zo! Achteraf gewoon meetings mee afgaan :P
|
Stoer!
|
Heb hem laten spuiten door een graffiti kunstenaar, hier nog een time lapse filmpje van het proces :D
http://www.youtube.com/watch?v=eblg2Ta4690 |
Hahahaha. Nice
|
|
Hij vroeg er gewoon om:
![]() |
Ikea? :D
|
Hehe, dat is ook het leuke van zo'n Carbage run auto he, lekker aankloten en doen wat je wil :D
De 205 van ons is bijna apk klaar, alleen nog ff de uitlaat vervangen voor een dikke Remus :D Toeter doet het weer, uiteraard een massaprobleem :rolleyes: |
Quote:
Klopt helemaal :D En ik denk dat we in het oostblok niet eens opvallen tussen al die tuners :tongue: Nog even een mooie voorspoiler maken en een hoodscoop ofzo, daarna nog even een dikke paintjob er op :rolleyes: |
grappig topic dit, klasgenootje van me doet ook mee met 4 meiden.. roze jeep!
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() én :rock: : ![]() |
Hahaha de APK boer zag je aankomen.
|
![]() Schrik :D Super mooie dag gehad met de cliënten van de NOVO (mensen met een verstandelijke beperking) en de leerlingen van het HHC! Nog net op tijd klaar kunnen krijgen voor de introductiedag in Westerbork a.s. zaterdag :) |
haha hij is mooi geworden Pieter :D
Introductiedag zijn wij er helaas niet bij.. |
Hehe gaaf man, ook die koplamp ruitenwisser :D
Ik heb zin in de Run zelf maar ook de introductiedag, de 205 staat hier al voor de deur :) ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 10:52. |