![]() |
Erg gaaf, vind t geel ook lekker kleurtje :thumbup:
|
Hij is fijn :thumbup:
|
allemaal bedankt voor de reacties
dat geeft wel aan dat ik de steffan set klaar moet maken en me MAS minilites maar ff moet laten voor wat het is zo ff richting het regenachtige friesland |
beste vw vrienden
ik heb vandaag ff een paar foto's geschoten van de opgeknapte steffan bcw velgen onder mijn kanarie ik vind dit zeker 10x dikker dan de velgen in de zwarte lak hier een paar plaatjes mij me praatjes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
beste forum vrienden
hier nog een paar laatste foto's van de steffan set onder mijn golfje en eindelijk de lang gezochte bruine hoedenplank deze is in super staat zondergaten of doorgezakt ![]() ![]() ![]() de hoedenplank waar ik al een half jaar naar zocht maar de golf is een poosje logeren bij mijn maat ik ben namelijk aan me volgende watergekoelde project begonnen en dat is een schuur van 5.5 x 5.5 om mijn hobby in de winter in voort te zetten hier een paar foto's ![]() ![]() de grondverbetering voor de trotiorbanden ![]() het complete plaatje |
Dikke golf!
|
gister de materialen voor mijn schuur opgehaald
en dat was een best parket de aankomende weken zal ik daar erg druk mee zijn het resultaat zien jullie snel |
hier ff een paar foto's
kunnen jullie zien dat ik voortgang maak met me hobby hok ![]() maken en plaatsen van houten sketel ![]() dak platen leggen om door te kunnen als het zou gaan regenen ![]() complete aanzicht met dak erop einde dag 1 ![]() alles isorelen en waterkerende dampdoorlatende folie erop om schimmel te voorkomen ![]() het aanbrengen van de tengels en zweeds rabat (lariks) douglas straks maar weer eens verder prutsen |
mooie schuurtje maar kun je nog wel in de tuin zitten?
of bbqen jullie voortaan in de schuur :D |
Mooie schuurtje wordt t zo :thumbup:
|
is nog ruimte genoeg over voor een bbq
tijdens het bouwen ligt alles vol |
het project voor het project vorderd gestaag
vandaag de hele schuur afgewerkt regen goot eraan boeien en dekstukken erop de materialen voor de deuren gehaald garage deuren in elkaar gezet vandaag alles afhangen dan kan me project erin hier een paar plaatjes bij me praatjes ![]() ![]() ![]() de deuren pas zagen ![]() de deuren bekleed met halfhouts rabat ![]() |
Nette schuur
|
Poeh, netjes hoor :)
Allemaal zelf gedaan? Zo te zien gaat dat wel aardig :D Ik kan ook niet wachten tot ik aan de nieuwe schuur op 't erf van m'n pa kan beginnen, die wordt alleen iets groter, 7 bij 13 :D |
Alleen maar toffe projecten hier in 't topic!
Schuren zijn nodig voor projecten en als de schuur zelf dan ook nog een project is vind ik t donders mooi werk :thumbup: Quote:
is dat een uitnodiging? Quote:
@ Gertjan; Alles onder de 20 meter is aan deze kant van t land een tuinhuis hoor :D :D |
Dik project man, heb alles even doorgelezen! En je bent nog een hele mooie garage aan't bouwen ook! :thumbup:
Ik zag die luchthapper op de motorkap van jou Golf, is dat nog te krijgen ergens? Ik vind 't echt ruig ogen! :eek: Als je 'm kwijt wilt op een dag, stuur mij dan effe een berichtje alsjeblieft! Ik wil namelijk een soort rallywagen-look creeeren bij mijn Golf, en zo'n happertje zou dan ook wel vet zijn... :cool: |
dank jullie allemaal voor de reactie
de schuur is inmiddels bijna klaar de foto's volgen snel en de luchthapper stond te koop op marktplaats van de week |
schuur klaar
de schuur is eindelijk klaar
en de tweety kan naar binnen heerlijk droog en koel staan ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooi hok!
|
Mooi hokje gebouwd. Maak je ook een drempel onder je deuren? Ik heb laatst 2 poortdeuren in mn schuur gezet. De drempel hebben we vanavond gemaakt. Vorige week een dikke hoosbui gehad en de schuur stond blank :)
|
All times are GMT +1. The time now is 14:07. |