![]() |
Quote:
Jawel, de 'Big Mac Mark gaining weight society' |
Quote:
whahaahahahahahahahahaahhaaha Ik kan het beter: ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ ZZZZZZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC CCCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT ttttt |
Quote:
Waar kan ik me inschrijven???? :rolleyes: |
Quote:
Oh kijk eens aan, nog plek voor 2 personen? |
Quote:
*Zucht*....Kindertjes... :tongue: |
Quote:
Te beginnen met het overmaken van €1854,- ex BTW op rekeningnummer 112! Daarna zien we wel verder... :) |
Oké bien, jij hebt gewonnen, met bloed zweet en tranen waarschijnlijk...
Dat verdient een... ![]() :D |
Quote:
HALLO!!!! Wat een geld, nou laat maar, voor dat geld ga ik me wel vol vreten aan groenteburgers bij de mac! Mensen, ik hou het bijna niet meer bij al dat typen, ga ff lekker de stad in! Ff een frisse neus halen en shoppen, is hier toch geen hol te doen! LULZE nog! laterzzzzzzzzz!! |
Quote:
TNX!!! -bien haalt piepend adem, pakt de zuurstoffles en veegt het zweet van het voorhoofd- |
Quote:
Okey shopse dan, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii |
Ik ben ook weg! Het was mij weer een (z)waar genoegen! :p
|
Volgens mij is dit het perfecte moment om deze thread te sluiten........... :rolleyes:
|
Quote:
Ssssssssst moet je 'm niet weer aanwakkeren ;) |
Quote:
Idd, wat een AFZETTER :biggrin: :biggrin: :biggrin: alleen voor mij dan geen groenteburgers Bientje :rolleyes: :rolleyes: |
Quote:
Fijn dan, net nu ik weer online ben... :frown: |
Ik denk ik geef de mods ff een hint... niemand reageerde meer... :)
|
Quote:
Voor jou gewoon een big mac? |
Quote:
ik zal proberen me stil te houden :tongue: |
Quote:
Jij en je stil houden???? Nou okee... Vanaf nu gaan we proberen om niks meer te zeggen in het zucht topic, eens kijken wie het het langste vol houdt!!!! 3,2,1 STILTE! |
Quote:
liever kipnuggets met die heeeeeeeeeeerlijke fritessaus YUM YUM :p |
All times are GMT +1. The time now is 19:36. |