![]() |
R32 :thumbup:
|
Dat klinkt lekker !! ben benieuwd :D
|
Tof!
|
Ja absoluut! Heb er een paar gezien die ik graag zou willen bezichtigen. Dit is alleen hoog in het land dus zal even moeten kijken wanneer ik tijd heb en of ik het kan combineren om ze alle 2 te zien en te rijden.
|
lekker! Geen Scirocco dus meer? :thumbup:
|
Quote:
Nee.. Hoe jammer ik het ook vind. Die gaf niet de beleving die ik zou willen van een sportieve auto. Tuurlijk gaat het hard en rijdt het goed. 6 cilinder blijft toch nu idgv nog mijn ding :D |
Plannen zijn weer iets gewijzigd! Aanstaande donderdag mag ik mijn mk5 gti ophalen :thumbup:
|
Lekkkkkeeerrrr!!
|
|
Is dat hem geworden? Of is het een voorbeeldfoto hoe die moet worden?
Staat wel supernetjes zo met die wielen :thumbup: |
Zo is die ;)
|
Awesome! :thumbup:
Je rijdt nu toch nog een 6n, ga je die verkopen? PB anders maar |
Thnx! Hij is echt super dik! Vind ik zelf dan natuurlijk :D
Pm send :) |
Donderdag morgen was het dan zover.. Ik mocht mijn golf v gti uit 2006 ophalen! Wat rijdt die toch heerlijk! Al rij je ongemerkt al heel snel veel te hard.
Met de volgende opties: (die ik uit mijn hoofd weet) :D Dsg, xenon, licht en zicht pakket, leer, navi, fk schroefset, rotiform blq 19x8,5 met falken fk452 bandjes.. Heb er niet echt plannen mee. Woensdag worden de achterwielen een mm afgedraaid ivm aanlopen in de kasten achter. En ik zou nog een multifunctioneel stuurwiel erin willen. Verder zit er zo goed als alles op alleen geen schuifkanteldak.. Is het mogelijk om een golf 6 gti stuur te monteren? Alles is mogelijk natuurlijk maar zonder bak en braad.. Nieuwe stuurmodule kopen? Zal zondag wat plaatjes schieten :) |
Mooie Golf!
|
Zag je vanmiddag nog voor bij komen Yann, ziet er erg dik uit :thumbup:
|
Nette koets
|
Thnx :)
|
Mooi spul
|
All times are GMT +1. The time now is 17:10. |