![]() |
He he.. nu eindelijk even tijd voor de foto's, zijn niet de beste maar met dit weer kan het helaas ook niet anders.
Spoorverbreders 15mm heb ik al alleen niet de lange bol-conische bouten. :mad: Maar goed dat komt nog wel. Picca's ![]() ![]() :thumbup: |
Quote:
staat hem goed man :thumbup: |
Mooi! Wereld van verschil qua ET in vergelijking met die Azev's.
|
Was jij dat in Heerhugowaard gister?
Of leek die er verdomd veel op? Zoiezo dikke golf zo! |
Thnx mannen! :thumbup:
Vandaag ook een Porsche stuur gemonteerd. Foto's morgen... @ Joey: Kom uit Tiel, dus dat wordt lastig! :D |
indd een wereld van verschil met de ET.
mag vooral achter wel wat breder zou ik zeggen :thumbup: |
Quote:
Thnx John. :thumbup: Spacertjes liggen al klaar alleen de bouten nog. :thumbup: Maar die bestel ik van de week nog. |
Nou 2 tal kleine Porsche updates:
Bouten zijn besteld, dus die hoop ik morgen binnen te krijgen. ;) Foto's: ![]() ![]() :thumbup: |
Leuke details! :thumbup: Ziet er stuk frisser uit met die platte wisser. Zou ik ook eens aan moeten beginnen. Is zo'n Porsche stuur een beetje uit te halen?
|
thnx man, maar hoe bedoel je met uit te halen?? :redface:
|
Het is te merken dat ik de laatste tijd veel met Belgen omga :tongue:
Bedoel ermee te zeggen; is het moeilijk om zo'n stuurtje te vinden. |
aaah zo, ik dacht al dat het aan mij lag. :D
ik heb hem via Ebay Kleinanzeigen, Duitsers zijn wel betrouwbaar qua versturen. En het vinden van zulke stuurtjes gaat wel redelijk snel, al staan ze de laatste tijd er maar met mate op. :thumbup: |
|
Sexy!
|
Die bovenste 2 had ik ook al op gereageerd. :D
Maar wilde niet zakken met de prijs. De onderste is wat TE Porsche zeg maar, wel mooi maar niet passend bij een 2. Tenminste mijn persoonlijke mening. ;) |
Opzich vind ik die laatste ook wel erg netjes. Past inderdaad wel wat minder bij een MK2. Het '3 spaaks' stuur vind ik ook wel erg mooi.
Heeft dat stuur dat je nu erin hebt dezelfde diameter als een origineel Golf stuur? Ik zoek eigenlijk een stuur dat net een minimaal slagje kleiner is dan mijn originele stuur. Heb lange benen dus dan is het wel fijn als ik daar iets meer ruimte heb bij m'n knieën. Moet zeggen dat de Corrado stoelen al een mega verschil hebben gemaakt. |
U heeft een pm terug.
|
Quote:
is net zo groot |
Kwam daar inderdaad ook al achter! Thanks voor het antwoord alsnog. We gaan er nog eens over nadenken.
Nogmaals erg netjes Salih! ;) |
Quote:
thnx man, en jij succes nog. :thumbup: |
Spoorverbreders gemonteerd.
Voor: ![]() Na: ![]() En nu een mindere update: Had een mooie Hella heckblende gevonden..... man netjes ingepakt op een houten plank. Komt hij kapot gvd!!! :( ![]() Tsja... nu maar afwachten wat de post er over zegt. :mad: |
staat een heel stuk beter zo met de spacer :cool:
niet zo mooi van het pakketje alleen |
Thnx man, ja van dat pakket is het zonde.
We wachten af verkoper zou het verzekerd versturen dus ik ben benieuwd. |
Nou de Heckblende is niks geworden uiteindelijk weer verkocht voor 35€ minder. :rolleyes:
Dus ik met mijn goeie gedrag wat anders zoeken, kwam ik op Ebay een Heko Heckblende tegen. Contact opgenomen, geld betaald en ik maar wachten en wachten. Sinds 22 december ligt hij dus in Koln... en vanaf daar gaat hij niet verder. Om het verhaal maar kort te houden..... HECKBLENDE IS KWIJT!! Dus nummer 2 die me geld kost. :mad: Contact opgenomen met DHL Duitsland en die zeggen dat het geen bestaand verzendingsnummer is. Terwijl hij wel in Koln is aangekomen met dat NIET bestaand verzendingsnummer. :screwy: Maar goed SHOW MUST GO ON! Dus ben ik tegen een setje rood/witte Fifft achterlichten aangelopen, dus die heb ik maar gekocht en gemonteerd. Dus vandaar de picca's. :thumbup: ![]() ![]() |
Ziet er netjes uit, jammer van je Heckblende :(
|
Quote:
Heckblendes. Toffe golf, achterlichten staan goed. |
Ja idd! Maar goed..
Gaan gewoon verder, thnx mannen! :thumbup: |
Heckblend drama.. maar wie weet komt die alsnog toch aan
achterlichten staan m lekker :thumbup: |
thnx John, heb toevallig nog vandaag gekeken bij de DHL site. En geloof het of niet, hij schijnt nu bij de Import afdeling te liggen.
Snap er geen reet van maar goed.... Misschien komt hij alsnog aan. |
Weer een update of downdate....... daar ben ik nog niet over uit! :D
Was op MP aan het struinen, kwam ik een setje oldskool striping tegen van 3M. Dus aangeschaft en een proefstukje geplakt op de auto... Ik vindt het wel wat hebben eerlijk gezegd. :redface: Of omdraaien van licht naar donker zeg maar. Proeffotootje: ![]() En misschien gaan de RS-sen eruit en komen er G60 verbreed staal terug.... :cool: |
Andersom doen, donker boven en dan onder de deurstrip?
Misschien wel tof. Mooie golf! |
thnx man!! :thumbup:
hier 1 foto ervan, lijken mij er wel netjes uit te zien! ![]() |
Heb je betaald via paypal toen je de heckblende kocht? Je zou vis paypal wel wat kunnen regelen aangezien je kopers bescherming hebt.
|
Helaas niet via pay-pal, man zou 55€ overmaken naar mij.
Maar na 2 weken nog niks terug gehad. Lesje geleerd dikke pech. :redface: |
Sticker kan wel tof zijn idd.
Zou persoonlijk ook donker boven doen en wellicht onder deurstrip idd :thumbup: Verbreed G60 staal is wel aardig, vind het zelf niet de mooiste keuze :) Ben zelf meer van de TH modernline of iets. Smalle bumpers Golf 2 icm ATS-en ook leuk (foto geleend van JettaMania): ![]() of Sebrings onder dunne bumpers: ![]() Wat wel zo is is dat iedereen RS-en heeft inderdaad. :cool: |
|
Pal onder de lijst is idd wel een optie ja. :cool:
|
Pal onder de strip van donker naar licht is inderdaad wel netjes!
Benieuwd wat voor keus velg er komt. Persoonlijk vind ik dit mooier dan verbreed staal |
Weet je.... BBS is in mijn ogen de mooiste wiel, alleen niet voor een daily zeg maar. Je was je eigen helemaal suf na 2 dagen rijden.
En ik ben dat gewoon helemaal zat. :redface: |
Ja tof!
Die Bbs-en zijn 17''? Dan wil ik ze wel! |
All times are GMT +1. The time now is 03:58. |