![]() |
Die veren zijn lekker roestig :screwy:
Die huif is geweldig :thumbup: |
Quote:
alle bladveren van een caddy z'n wat roestig ... wat wil je na 30jaar :) ze waren erbij dus heb ik ze gewoon mee genomen ( ik heb ze eigenlijk niet nodig ) de huif is wat wennen maar is toch vet :) |
Quote:
heeeeeeeyyyyy mijn huifie :thumbup: :D sorry david zijn oude huifie ;) |
@ewcaddymk1 : ik was te laat toen jij hem te koop had aangeboden en aangezien david z'n caddy verkocht heeft en hij de huif nog liggen had was het voor mij de moment om hem te gaan halen :) ( het was trouwens ook niet zo ver rijden voor mij :) )
mocht je hem ooit terug willen je weet hem te vinden :) |
Quote:
Nee dankje. Maar anders maak ik wel een nieuwe |
Quote:
haha :p dat is inderdaad een optie :) |
Quote:
David heeft er toen 940km voor gereden :wow: |
Quote:
David vertelde het me ook :) ... Voor mij was het 80km ( heen en terug ) |
nog een kleine update :)
m'n achteras is omgelast ( nu moet deze nog enkel opnieuw gespoten worden / en alle remleidingen vervangen ) als ook m'n stikker voor op m'n klep is aangekomen dus gelijk er op geplakt ... heerlijk resultaat ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
verder ook deze spulletjes opgehaald :) dus we kunnen weer wat verder ;)
![]() |
Oeh dat zal wel een priegel werk zijn geweest die sticker.
Maar maakt het kontje zeker wel af! :thumbup: |
Quote:
Het was een Prutswerkje maar het was doenbaar ;) het is iets kleins maar het verandert de kont volledig |
mooie achterkant zo maar persoonlijk zag ik liever zonder trekhaak ;)
|
Quote:
de reden waarom er een trekhaak aan hangt is gewoon omdat ik eigenlijk niks in de bak wil vervoeren ( en liever een trailer achter z'n mooi kont hangt ) ... ik denk er aan om een Caddy mk1 Trailer te maken met de huif erop . |
een hele kleine update
- achteras staat in kleur - eindelijk een schroefsetje gevonden H&R - de Ats Classic zijn verkocht - en de 5de versnelling is gebroken tijdens de 2de testrit ( spijtig :( ) ![]() ![]() binnenkort komt er een grote update aan ( Wielen/Afdekzeil/Andere Motor +Boite , enz . ) |
Old Vs "NEW"
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
achteras terug gemonteerd
![]() ![]() en dit is het resultaat , van hoogte vind ik hem goed maar de stand van het wiel klopt voor geen meter :s ( iemand tips wat hier fout is gelopen ? ) ![]() ![]() |
dit lijkt idd heel apart ,
as draaien dan . |
Bladveer achterstevoren ?
|
is normaal bij verlagen van een caddy geloof ik, lees er heel vaak over.
de reden en de oplossing weet ik zo niet. |
Bladveren zijn juist gemonteerd en de is is gemonteerd zoals hij vroeger gemonteerd zat ,
de oplossing heb ik reeds gevonden ( vandaag een teststuk gemaakt en aangezien het resultaat goed is ga ik het stuk laten frezen ) ![]() ook vlug eens de wielen getest :) ( let vooral niet op het rond slingerend gereedschap ik was te blij dat ik gelijk een foto gemaakt heb ) ![]() |
Ik zie je foto's niet... :(
|
ik ook niet
|
vreemd , ik ga eens kijken om ze aan te passen ;)
Edit : Aangepast het zou moeten beter zijn |
ik vind het alvast een mooie combo ! :thumbup:
|
Dikke combi ! Wat zijn het voor velgen? Gotti's?
Nu de huif ook even baby blauw maken, zal wel strak staan denk ik (Y) Super topic, leuk om te lezen ! Ik volg ^^ |
Quote:
Zender sports :) Denk dat de huif terug de verkoop in gaat :) |
Quote:
Uw combo is ook vet he :) |
zeker een mooie combo! en een hele nette caddy ;)
|
Quote:
Dank u , al hoop ik dat hij snel af zal zijn , het eind resultaat zal nog volledig anders zijn |
Quote:
hmm., dan moet die maar weer terug naar noord nederland.. |
Quote:
;) :thumbup: |
ik zou die huif inderdaad meer snel weg doen :tongue:
gave caddy mooie kleur dik wiel :thumbup: |
Quote:
weet je iemand misschien die interesse heeft ? |
Quote:
Dank u , voorlopig staat de huif niet in de weg :) ( op de foto staat hij rechts boven gewoon op m'n rekjes :p ) |
Terug even een kleine update .
ik heb een 1.8 8v ( JH ) met EX cilinderkop & 2b5 carburator en Kent Cams nokkenas gemonteerd in de Caddy ... Deze loopt maar de Carburator doet niet wat hij moet doen ( lager dan 2000 rpm krijg ik hem niet en de carburator lekt heel de tijd benzine in het gat dus er staat telkens wat benzine boven de zuigers . Verder heb ik ook Terug een Nieuwe spaghetti gekocht ( daar waar ik de andere geruild had voor de Lage huif ) en een powersprint midden en eind demper gekocht ( tussen buis maak ik wel even op het werk ook heb ik blokken laten frezen om tussen m'n achteras te steken :) en oohja de lage huif is verkocht en zit nu ergens in nederland ( limburg) even wat foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Weer een Kleine update :) het einde is in zicht :)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
en nog eentje met alles samen :)
![]() ![]() ![]() ![]() |
en een fimpje van de sound van de caddy :)
|
Lekker geluid!
Alleen waarom die knik aan het einde? |
All times are GMT +1. The time now is 23:59. |