![]() |
Ascona Voyage; geweldig!
Opel was echt gaaf in de jaren 70. Zou graag zo'n achterwielaandrijver willen hebben. |
wat let je :) er heeft nog niemand een 2liter met motorcarbs
|
ik moet ook nog ergens een opel op de foto hebben van de kerel waar ik mijn golfje van heb gekocht... het was een verzamelaar van ouwde auto's hij had ook een rolls en 1 spaarkever en 3 trouwauto's.... de golf was alleen wel van zun moeder geweest (die ondertussen niet meer kon rijden). btw zag net op tv dat het slecht gaat met opel als ze geen steun krijgen van de duitse overheid of worden over gekocht gaan ze falliet
|
mn broers omega naar dat ie zn polotje dood is gegaan
het is een 2.5 v6 automaat goed voor 170 pk en een top van 240 :thumbup: ![]() ![]() ![]() |
Die rijden ook best aardig door ja, leuke bak.
|
ghehe, aan de remsporen te zien ook met 240 de garage ingereden :D
|
heel gaaf op porsche velgen!
|
![]() ![]() ![]() |
Mooi broodje :)
|
![]() Dit wás een mooie Opel Rekord totdat mijn vader een auto van rechts over het hoofd zag |
Jouw vader heeft een gaaf kapsel :thumbup:
|
het lijkt mij niet dat de jongen op de foto al auto kon rijden?
|
Coole foto!
|
Die jongen, dat ben ikzelf. Bouwjaar 1958. Net even een paar jaar ouder dan de auto.
|
leuk hoor dat oude spul!
zo kun je zien dat je een kadett (alle opels noem ik zo) met een beetje zakken en een paar dikke wielen ook wel aardig er uit kunt laten zien! |
Quote:
DIK!!! |
omega 2.6 6c in lijn
Van een maat van me hele mooie in nieuwstaat opel omega.
bj 93' kmst 110000 2.6 lijnmotor cd dymond nieuwstaat :) |
![]() |
![]() ![]() |
Budel afgelopen zondag
3.0 24v Turbo 500pk, reed op alcohol nogwattes (ethanol?) ![]() ![]() ![]() herken de koplampen ![]() ![]() ![]() De snelste : 7:73 op 200meter, 16v turbo ![]() ![]() |
geile wagens man
|
Quote:
Die C-Kadett Coupe Berlinetta's blijven echt gaaf :cool: Helemaal zo laag en met breed staal eronder! |
Quote:
En die haren issie al lang kwijt :D |
![]() ![]() |
Wa's da?
|
Denk een calibra
|
![]() |
Quote:
Google search geeft met zoekterm Calibra inderdaad deze auto. Dikke Calibra dan! :eek: De nieuwe Calibra wordt trouwens ook niet lelijk! ![]() |
nou, je kan zeggen wat je wil over opels, maar aan de opels die in deze thread zijn afgebeeld is denk ik weinig roest te ontdekken...
ik denk dat er menig volkswagen rijder zou wensen dat z'n rotte VW er zo goed uitzag als het gemiddelde c-kadettje hier... |
Quote:
Windsplits!! Sweet! :rock: zie http://www.volksforum.com/albums/fi...inter200914.jpg :D :rock: |
Quote:
Die heeft JABO nu :D |
Quote:
René is wakker :thumbup: |
Quote:
Hahaha, je kon er op wachten he, een opel thread op een vw-forum. ooit moest er ergens iemand gaan tegenstribbelen :) Maar goed: more pics please! (vooral van die C-aero.. :clap: ) |
|
Zal ik me ook maar even mengen in dit topic !
Hier een paar foto's van m'n oude opels die ik heb gehad ,of het dikke zijn is aan jullie ..... Dit was m'n kadett 'd' ,omgebouwd tot 1,6 SR model ![]() en de andere opels Dit was m'n 2 liter 16v Calibra ,een zeldzaam exemplaar zonder roest !!!! was een hele fijne auto ,had toen nog maar 150.000 gelopen ,en was in zeer nette staat ! Ook heb ik een manta gehad ,en deze heb ik als 1e auto zelf gerestaureerd ,en rijd nog steeds in Limburg volgens de jongens van't opel forum. ![]() ![]() ![]() Heb er nog veel spijt van die te hebben verkocht ....... :( O ja ,bij m'n vader staat nog steeds een '79 er C kadett 4 deurs in de schuur ,te wachten tot we (eindelijk) eens tijd hebben om die aan te pakken ..... |
Die manta is echt rete-vet.
Maar die D kaddet is toch wel echt de allervetste retro bak. (mischien is het de oude sfeer die de foto uitstraalt. super. :thumbup: ) |
Die Manta heb je eerder al eens gepost, echt super gaaf!
Heb hem hier in Limburg echter nog nooit zien rondrijden... |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote:
:goodpost: :cheers: |
All times are GMT +1. The time now is 15:34. |