![]() |
Quote:
Zit in de familie ;) :D |
Quote:
Waar dat?? 't is dat jan willem nu de jetta heeft, maar anders kende die 't woord auto wassen nog geen eens :D |
Poetsen is voor showbakken :D :rock:
|
fraai dat iedereen begint te poetsen, maar is de kogel nu al eens definitief door de kerk? :D
|
Quote:
Nee, die oranje sloep in de garage is vies... ;) Quote:
Nope, woensdag de actief maar weer ff afwachten! |
Actief al in de bus?
|
G60 is klaar, dus ben er ook bij :D
|
Jep Johan, maar omdat die mevrouw vorige week op vakantie was is er heeeeeeelemaal geen 1 vergunning verleent! Stel soepkippen.
|
geduld!!
|
Quote:
schiet wel lekker op zo :rolleyes: |
ik ga dus lekker nog geen flyer posten... :D
|
ik begin me nu af tevragen wie deze meeting organiseerd!!!
|
hoezo? er is mij (door de organisatie) gevraagd om me uit te leven op de flyer vriend...
|
Quote:
1 grote vrienden ploeg zie ik wel :cool: :hug: |
friezen zijn stug maar blijven vrienden :D... alberto (voklswein) heeft me gevraagd om me uit te leven op de flyer. ik heb er eentje gemaakt en lokaal klaar staan, maar wil die nog niet posten omdat er nog niks definitief rond is. verder helemaal geen probleem hoor, ik kon me alleen even niet zo vinden in de reactie van audivwfreak... vandaar mijn reactie. absoluut no hard feelings....
|
Quote:
klopt ik heb sander gevraagt voor een internet flyer maar zo lang dik de vergunning nog niet heefd is er nog niks 100 % en trouwens ik zit niet in de organisatie ...eerst een vergunning dan komt de organisatie wel bij elkaar en wie dat zijn ;) ![]() maar recklame is welkom |
En al meer bekent ?
|
ja de mondelinge vergunning is er we gaan los ..........mevr de amtenaar is nu met zwangerschaps verlof .............. :mad:
we lagen in de bult met papier ...haar waarnemster was er mee bezig :thumbup: |
Quote:
mooi zo :rock: |
:woowoo: :thumbup:
|
:wee:
|
eindelijk !!! :eek: :D
|
Zo, dat is beter nieuws! Flyer! :D
|
ja kom maar op sander open ff een nieuwe topic met de flyer
kan deze dicht ..... :thumbup: dik belde me van morgen met het nieuws hij had mondeling vergunning |
daar heb ik ook geen moment over ingezeten dat er geen zou komen!!
nu kan alles aan het rollen gebracht worden!! maar snel aan het sleutelen en de remmen los maken!! |
Quote:
:D :D |
:woowoo: kan niet wachten :D
|
Joepie. :D
|
All times are GMT +1. The time now is 21:55. |