![]() |
heej heej heej heej heej heej.... Die zal ik eens onthouden...
|
Quote:
:D Happert :D |
:D
:offtopic: |
Quote:
Ik heb je nog nooit wat verkocht. Je zult dus wel gelijk hebben. :) |
Quote:
[Steuk-modus] Moet 't topic niet "MK1 Cabbie van Onzeuh" heten eigenlijk? [/Steuk-modus] |
Jao eigelik wal he :tongue: :tongue:
:woowoo: |
MK1 Cabbie van Linnie? :D
|
Ja, Kevin20V, doe daar eens wat aan ;). Maar draadjes doorknippen kan ik ook wel, daar heb ik hier een hele mooie tang voor. Net als een vlekkenschaar e.d. handige gereedschappen...
Maar bij nader inzien maak ik eerst mijn eigen kabelboom maar eens af. Dat zijn nog minstens 200 draden die verlengt moeten worden, zucht... |
lol, hej ik ben it'er he... kabeltjes solderen en omleggen kan ik ook nog wel :D (schema's lezen trouwens ook haha)
|
Quote:
Fabriknutsel me dan even een kabelboom in mekaar voor de KR als je tussen de soep en aardappelen een paar minuutjes vrij hebt ajb. Kthx! :D |
Quote:
Whoops, what did I do? Clumsy... :D |
Wil wel een uurtje factuurtje schrijven maar dat kun je niet betalen :D:D:D
|
Quote:
Och, jij schrijft maar. :D Enne... kan ik wel, maar wil ik niet. :tongue: |
Ik wil je zeker wel helpen hoor, ben de beroerdste niet :)
|
Quote:
Stink you very muff. Aan de andere kant... als 't allemaal zo loopt zoals 't moet, blijven d'r nauwelijks kabels over. :D |
Ah Lief :hug:
@ Chris: Nee, hij is van ons samen :jacks: |
Als alles goed gaat wordt de cab voor lin om af en toe eens mee naar school te gaan :D
Ik ga hopelijk komende Januari het laatste motorexamen met succes afleggen en dan een Ducati kopen, en voor de andere dagen heb ik dan de MK4 nog... en zou in de toekomst nog graag eens iets met een 6 cilinderblok in een mk2 gaan doen... ;) |
Zitten jullie nou trouwens naast elkaar te forummen? :D
Schattig... 6 Cilinders... turbo'tje... of twee... |
:screwy: Nee man
|
Quote:
Quote:
:D |
Sarcasme Chris...
Hoewel.. ik hou van happen :tongue: :tongue: |
Oh fuck it, Kev is toch lekker aan de auto aan 't sleutelen. :D
Hap. :D:D |
Hahaha :D
Kevin, als je een keer in een geturbo'de auto wilt rijden mag je wel eens in de Jetta rijden. Daar moet dan wel tegenover staan dat ik in de MK4 mag :D :D ;) Even voor de duidelijkheid, Kevin kan niet wachten op de 20vt. Z'n messenger toevoegsel dinges; VROOOOAAAAAAPPPPP PTSJJJJJJJJJJJ VROOOOAAAAAAPPPPP PTSJJJJJJJJJJJ (schakel je hier trouwens op of af?) :D Breadfreak; ik weet ook wat plus en min is. Mag ik een kabelboom maken? :D :tongue: |
Quote:
Zolang 't me niks kost mag je voor me maken wat je wil. :D |
Geen probleem. Ik kom hem dan wel bij jou Golf uitproberen. :)
Maarem, ff ontopic want volgens mij wordt het "Linnie20VT Cabby" topic een beetje om zeep geholpen.. Sorry Lin :hug: |
Quote:
Dat was het toch al toen Kevin zich ermee bemoeide... :rolleyes: |
Ben je ff weg krijg je dit....:chair:
Tssss! |
Ja ik dacht al, wat blijft het stil daar in Venlow.. ;)
|
:offtopic: ga lekker msn-en met zijn allen ;)
|
Weet je wat het ergste is.... Ik heb ze allemaal op msn maar ze vinden het leuker om zo te lullen....... :confused: ;) :D
|
Is er nog wat gebeurt in de tussentijd?
|
ja hoor de motorruimte is nu netjes zwart, maar totdat de motor komt valt er eigenlijk niets meer te doen.. momenteel is het gewoon wachten op de bestelde onderdelen!
Zaterdag ga ik de versnellingsbak en nieuwe remschijven voor de Wilwood remmen ophalen. Wat er verder nog binnen moet komen / opgehaald worden: Motor met aanbouwdelen 16v remmen achteren Wilwood remmen voor rembekrachtiger scirocco 16v remkrachtverdelers 3/15 scirocco 16v motorsteun en baksteun IC en sebrings van Gijs Klapraampjes (met schroeven) etc. etc. |
Quote:
Leuk, allemaal die nieuwe spullen halen!! |
Het was inderdaad de bedoeling om het daar op te halen :D
Vorige keer was het erg gezellig daar! Tis net sinterklaas zo, zowat iedere dag nieuwe spulletjes uitpakken :rock: |
LOL, alleen betaal je het nu zelf natuurlijk :D
|
Niet altijd :D Lin heeft ook een aandeel in deze cab, en zal uiteindelijk voor haar zijn.... ;)
|
Ik betaal ook mee heur :tongue:
Wel in mindere mate aangezien ik maar een studentje ben :D |
Gewoon een stikkertje met je naam erop plakken Linnnie;)
|
LOL @ Bobby
Gisteren even de remschijven en versnellingsbak opgehaald! Feauteaus: ![]() ![]() ![]() De G60 schijven vergeleken met de oude Golf 2 gti schijven. ![]() De oude G60 versnellingsbak van Opper! |
Goed werk zeg, nu kun je gerust je anker thuis laten :cool:
|
All times are GMT +1. The time now is 08:39. |