![]() |
Dat zit inderdaad stukken lager en das zeker wennen in het begin.
Zal vanavond mijn "nieuwe" corra interieur ophalen. Typetje nieuwer en met 3 zitplaatsen achter. Deze die op de foto's staat gaat waarschijnlijk in een cabby komen. |
Wehehe, wordt jij niet moe van je eigen om constant je interieur te verbouwen? :tongue:
|
Mwah, je kunt het wel steeds sneller zo hoor
|
Mensen, ik heb advies nodig.
Welke van de 2 corrado interieurs kan ik het beste verkopen en welke houden? Ik twijfel zelf aangezien ik deze met streepjes leuk vind, maar die met blokjes ook... Streepjes ![]() ![]() Blokjes ![]() En of iemand nog zo'n 1tje heeft liggen in een rommelbak, daar kun je mij mee blij maken :D: ![]() |
streepjes
blokjes zie je wel vaker |
Quote:
Volkomen mee eens :thumbup: |
Die met blokjes inbouwen, en die met streepjes aan mij verkopen ;)
|
Andersom dus ;)
|
Streepjes erin, blokjes weg. Of blokjes icm mijn deurpanelen ;) Leuk eindstukje gekregen trouwens, staat wel netjes.
|
Quote:
Hoe ziet die achterbank eruit? |
Zo:
![]() |
Mooi interieur met die blokjes, die heb ik toevallig ook gemonteerd afgelopen weekeind in mijn golf 2!
Is een vrij zeldzaam interieur. kharman geloof ik ... Verder mooie Jetta hoor. |
Heb er maar 3 tientjes voor gegeven :D:D
Ik lach me dood om die prijs... Week ervoor op de sloop het vierdubbele voor die blokjes betaald :mad: |
ik heb mijn complete corrado interieur voor 25 eurootjes, maar dan geen blokjes
zit erg lekker en super laag!!! |
Zag er in Wiuwert ook een setje opstaan (marktplaats) was ook 30 euro, maar die bestuurderstoel was aan puin.
Heb ook nog met Morien gebeld en die werknemer had nog een golf MK 3 recaro interieur pastgemaakt (op de nette wijze) voor MK 2. Wilde die 125 euro voor hebben, geen raar geld vond ik, maar ben er niet op ingegaan. Man heette Douwe dus als iemand er nog belang bij heeft ff met Morien bellen en naar Douwe vragen ;) |
Op de tour de Fryslân vandaag ook even langs ASD geweest. Leuke zaak en veel spul.
Uiteindelijk met aeroblade ruitenwissers (425mm) thuisgekomen. Scheelt wel als je "lid" bent overigens :D |
Lid hoef je daar niet perse te zijn :D
ASD is een topzaak voor onderdelen, gisteravond nog even geweest. |
Ja inderdaad, scheelt mooi wat euro's. Begrijp je nu waarom we daar altijd heengaan :rock:
|
heb je vandaag nog gespot in drachten
|
Dat zou kunnen, zou nog even naar Nicolai, maar die was dicht toen ik er kwam.
Toen moest ik maar even dineren bij de grote gele M en daarna nog even langs Swieringa voor een paar speakers, niet voor mezelf overigens. |
Quote:
Die heeft zeker niks meer? Jetta MaNiA en ik hebben alles daar al geplundert :D |
wat wordt je volgende interieur? van een polo G40? :D heb heel je topic net doorgelezen en moet zeggen dat je nogal wisselend bent ;) maar dat maakt niks uit, want zo leer je het beste aan je auto te sleutelen! :thumbup:
grtz. |
Quote:
Hij heeft wel vaak wat nieuws. Ik zal er nu maandag wel even heen. Quote:
Dit interieur blijft wel even, maar moet er nog steeds donkere, of tenminste bijpassende, deurpanelen bij vinden, ook vandaar naar de sloop. En maandag komen de nieuwe veerpootlagers als het goed is. Pakket is nu in Noord Braboland. |
Quote:
Als je geen lid bent is het ook spotgoedkoop! Die prijzen op de stickers zijn aan de kassa vaak heel anders :D . Had laatst een momentsleutel waar 52 eurootjes op stond en die ging voor 30 mee :thumbup: |
Nou het zat vandeweek niet echt mee. Er moest een nieuw domlager op de auto gezet worden en bij demontage van de oude bleek er geeneens een lager in te zitten zolang ik de auto heb, beunerij ook :screwy:
En de schroefset bleek ook vreemde moeren te bevatten waardoor domlager 1 meteen stuk was :mad: Via forummers (:thumbup: ) vervangend spul geregeld en gister bij het in elkaar zetten bleek de schroefset niet lekker meer. Demonteren lukte niet en monteren al helemaal niet. Uiteindelijk met de veerpoot naar Alberto geweest en aldaar het zootje in elkaar gekregen (Toppie Alberto :thumbup: ) en nu gaathet weer een stuk beter. De Jetta heeft nog nooit zo licht gestuurd en het zit er allemaal weer goed in. Op termijn toch de schroefset maar eens vervangen, dus mocht iemand nog belang bij deze hebben voor onderdelen (3/4 is in prima staat, 1 poot wat minder) doe mij een PB. In plaats van een draadbusje (met die inkepingen) zat deze erop welke het lager dus meteen kapot heeft gedrukt. ![]() Lekkere draad ook: ![]() Kapot lager ![]() En alles eindelijk weer in elkaar: ![]() ![]() |
Wat ik me nu afvraag,
Heb je ook dat trillen in de bochten verholpen hiermee? |
Je moet even je distriebutie kap monteren :)
|
mooi gedaan jurjen ...maar idd je kap even voor je distrubutie zetten
steentje kan je de kop kosten |
Quote:
dat was in de jaren '90 een trend ,allemaal de distributiekappen eraf ,vraag me nog steeds af waarom dat moest toen :screwy: Maar de jetta vordert weer goed Jurjen ! :thumbup: |
Quote:
Dat klapperen was al gestopt, maar vraag me niet waardoor, heb em op de krik gehad, paar keer aan de aandrijfassen gerammeld en verder weinig. Ik denk dat de schokbreker het is geweest. Quote:
Ach, zie dit meer als onderhoud van de auto. Als ik nu toch eens die deurpanelen vond die ik al zolang zocht, dan vorder ik meer :D |
Sfeerimpressie
![]() ![]() |
|
Geen interesse om je nieuw type Corrado int. los te verkopen ?
Lijkt me wel iets, zo'n grijs Corr. interieur ! |
Zo eerst niet nee, heb niks anders :D
|
Ik heb wel een interieurtje voor je, Pacific of Edition One ;) .
|
doe mij dat pacific maar
ruil je dat edition met de corrado stoelen ... |
:D Geen deals achter mijn rug om heh ;)
Nee ik laat het er eerst mooi in zitten Jan. |
Mocht je je nog bedenken of je treft een koper die liever een ander interieur wil dan laat maar ff weten .
|
Uiteraard moet het spul worden onderhouden dus vandaag GTI schijven en blokjes op de voorzijde geplaatst. De anderen waren "vrij op" :D
Edit 16 jan. 2008: ![]() De ouden eraf en de boel even schoonborstelen: ![]() De nieuwe schijf erop :giggle: ![]() En toen alles er weer op en compleet: ![]() En het remt weer als vanouds, mooi is dat als alles lukt :thumbup: Paar weken terug ook aeroblade ruitenwissers geplaatst op de auto, dat werkt overigens prima en staat lekker. ![]() En toen ik foto's aan het maken was viel ook de eerste sneeuw in 2008 :jacks: ![]() En nu volgende week voor de APK, verwacht geen grote problemen. |
Gister ook weer een avontuur :redface:
Was vergeten te tanken (geen lampje, alleen meter) en ja hoor, 140 ervoor op de A32 tussen Akkrum en Heerenveen (stuk van 8/9 km) tank leeg. Teringeind lopen, zus gebeld en zo weer benzine in de tank gekregen. Toen wilde de auto eerst niet starten, hoop al opgegeven (accu inmiddels zwak) en toen deed ie het Hopelijk is er in de tussentijd niet toevallig een politie langs gekomen want hij moest dus vandaag weer voor de APK (was dit weekend verlopen ) en die zit er weer op :woowoo: :thumbup: Het gesuis wat van de banden kwam was echt aso hard, bleek achteraf een wiellager te zijn :redface: :D Naja, ik ben weer tevreden, totdat de rekening komt waarschijnlijk... |
All times are GMT +1. The time now is 17:58. |