![]() |
Quote:
echt mega stoere golf (zelfs nu ie zow hoog staat :D) maar die chrome lijsten (ramen, die sierstrip langs de zijkant en anderaan de dorpel) is dat allemaal nog nieuw te koop bij de dealer, of ook nog in zeer goede kwaliteit verkrijgbaar bij de beter automaterialen zaak??????? ben eigenlijk ook benieuwd wat zoiets kost om alles zo chrome lijsten te hebben rondom.......en bestaat dat ook nog voor een jetta 1??? |
Quote:
zijkant en onderkant is nog nieuw te koop,tenminste voor de golf. bij het volkswarenhaus bijvoorbeeld. dan zijn het wel de smalle chromen lijstjes. raamlijsten en rubbers heb ik zelf gebruikt gekocht. |
dat is ook een mooie golf, staat gaaf die motorkapbra! |
De 79er is inmiddels al 2 jaar af en staat warm naast de kachel...heeft nu kunststof bumpers zoals het hoort bij het jaartal. De achterklepchroomstrip komt van Volkswarenhaus.
|
Quote:
horen inderdaad kunststof bumpers op, staat ook mooi met die chromen rand erin. maar vind de chromen bumpers wel mooier :rolleyes: die van mij horen origineel ook kunststof op, maar omdat ik de chromen mooier vind, heb ik die erop gezet. :biggrin: |
Ik heb er nog zat waar origineel chromen op mogen, dusssss :p
|
Quote:
eh nou!je hoeft je voorlopig nog niet te vervelen haha!! :D houd je van de straat moet je maar denken! ;) |
;)
|
fotoshoppers gevraagd!
de winter is al mooi een end op weg ,maar zojuist toch maar ff een winterautootje erbij gekocht..
een 75-er benz op lpg... nu nog ff laten zakken en two -tone paint erop... ps als iemand hier kan fotoshoppen: graag op de grond met die benz. en als het mogelijk is onder de sierlijst op de zijkant zwart! |
haahhahahaha dikke bak man!!!
|
Quote:
Polo lampen zijn kleiner, maar ik ben voor m'n Polo wel op zoek naar gele. Info graag :wink: |
Quote:
beetje shitty kwaliteit, maar voor het beeld: |
zonde van die Mercedes... alleen verlagen!
|
Haaahaha Helemaal goed Deze! VW Ponton XXL! :D
|
Quote:
super!!bedankt!! :biggrin: |
Quote:
Hee een Golf Country, haha |
ff nog old school mistlamp op de kop getikt vandaag,met chromen achterkant, bij schipper in vriezenveen, natuurlijk gelijk even eronder gezet
|
He Hajee,
Wat heb je die mistlamp akelig ( :eek: ) dicht bij je uitlaat zitten !!! Of is dat optisch bedrog ??? Grtz................. LRR |
lijkt zo...! :D , maar dit gat zat al in de bumper, vandaar...liever niet boren.
|
Quote:
ik dacht het is best mooi weer voor de tijd van het jaar, weg met de winterauto..dus die is verkocht.. :) |
Was anders wel een mooie hoerensloep om de blitz mee te maken hier in de buurt :p
Bedankt voor de spiegels, je moet maar eens mee gaan naar de Ring ;) |
Quote:
ja!is goed! was gezellig bij je thuis gisteravond, alleen jammer dat je er zelf niet was!;) |
hey hajee!!
die mistlamp is VET!! letterlijk en figuurlijk!!! cool ding!! |
Quote:
Daarom was het juist zo gezellig (LOL) :rolleyes: |
Quote:
:wink: ach ja, sorry dat al het bier op is... |
ff een paar fotootjes
golf1 van een maat van me,vandaag ff een intrax schroefset gemonteerd. hij vond het nodig om mijn velgen te kopen dus ik vind het nodig om wat foto's te plaatsen :biggrin: |
Wow is die van Barry?
Lekker karrutje hoor! |
erg vet ding zeg!! en cool zeg, dat taxi bordje erop!!
jammmer van die deuk, maarja.. zie ik nou een gladde motorkap? 75er ofzo? swallowtailtje? :D |
Quote:
jo thanx Lwin !! nice taxi he? @chrisjuh:yep is van barry..zie je 20 maart ook wel live.. vanaf hier iig 3..maar misschien zelfs 6 golfies.. :D |
Quote:
:D Denk dat ik wel mee ga henne :cool: |
wat heeft barry rechtvoor geraakt?
|
vanmiddag was barry nog ff op visite en de golf ff live gezien..
ziet er echt gaaf uit.. natuurlijk paar fotootjes geschoten @ray:super!gaat je cabrio ook mee dus 20 maart! :wink: |
Quote:
@richard:barry heeft niks geraakt rechtsvoor..de vorige eigenaar wel iets. gaat goed komen. |
wwooow!! wat een supercool ding!!!!
*rene racet naar z`n garagebox om de spatlappers op te halen en gaat daarna de logo`s wit maken :D* |
om ff dit topic levendig te houden :biggrin:
|
je hebt je huiswerk goed gedaan!
linker én rechterhand gebruikt?? :wink: |
mr miyagi says: wax in wax out :D
2 handen dus |
vind je nieuwe spiegel ook cool...
|
[mierenneuk-modus] Mr. Miyagi says: 'Wax on, wax off' [/mierenneuk-modus]
|
Ik heb nog wel een voorbumper voor je liggen... :D ;) :p
|