![]() |
He Sander,
Toffe Golf, zag je laatst rijden.. Volgens mij zijn wij de enige oldschool riders in Spijkenisse en Hoogvliet! Best uniek, hier zie je alleen civic's met witte sportbumpers.. :D Zal je vast nog wel een keer zien! :thumbup: Hoi |
Quote:
hej waar rij jij in dan??? stikt hier idd van de plastic fantastic, zijn niks gewend want als ik met me lip over de grond schuur springen ze alle kanten op :D |
Quote:
Haha nice :D Ik rijd in Spijkenisse en omgeving, voorlopig staat hij ff binnen ben met de wielkasten en achterkant bezig. Dat kale metaal houdt niet zo van pekel.. :rolleyes: vanavond effe enthousiast geweest en ff een threat gestart, zie link: http://volksforum.com/forum/showthr...8417#post668417 |
weer een tegenslag, vannacht hebben ze me auto opengebroken en me radio gegierd :mad: , gelukkig zat ie niet vast in de slede dus heb niet veel dashboardschade. ze hebben alleen een schuifknopje vd verwarming afgebroken en me slotcilinder is verrot :redface:
|
Wat een kutzakken man..
Bah bah.. ze kunnen ook niets meer laten zitten. Gr Ronnie en veel succes verder |
:(
|
Quote:
Gaat weer goed, ze kunnen ook nergends met der pote vanaf blijven.. |
tsja... is echt steeds gekker aan het worden. Zonde hoor. Gelukkig valt het mee dan.
|
Zijn weer wat bendes a.d. gang (in de regio) rondom Rotterdam denk ik.
Bij een collega hadden ze gisteren iedere voordeur van huizen in de straat met een koevoet bewerkt / opengebroken, bij klanten hadden ze in een andere wijk veel autoradio's geplunderd en zo hoor ik al een week lang niets anders... Mooi klote, succes met het repararen vd braakschade! |
om nou te zeggen dat het een boeiende radio, nou nee maar ja. heb net de slotcilinders eff omgewisseld zodat me auto weer op slot kan. heb van een collega een radio gekregen ze had pas een nieuwe gekocht dus ik ga maar eens kijken of ik doe boel weer werkend krijg
|
Dat is wel een beetje jammer ja.
Ik heb hem pas nog zien staan bij de Karwei, zag er leuk uit met die witte doppen, witte wielen worden het helemaal in 2009 :D |
Quote:
ben inmiddels een dop verloren dus heb ze er allemaal maar afgehaald, staaltjes zijn nu zwart sttat ook niet verkeerd moet ik zeggen. binnenkort ga ik voor nog een cm naar beneden proberen te draaien :screwy: |
zo heb eindelijk een goeie spiegel voor de rechterkant :D , dus wordt nou wel tijd dat die deur erin gaat :rolleyes:
|
mocht je onderdak zoeken om die deur er in te hangen weet je me te vinden he ;)
gr. martijn |
Quote:
thanx bolle ;) heb je onderdak misschien binnenkort wel nodig maar niet voor de deur want die hangt er inmiddels in :thumbup: |
![]() ![]() ![]() |
lekker hoor..
|
hey dikkop,
ik vond hem met deuk mooier ! gr. Martijn |
:iamwithst :goodpost: Hahaha
|
Ik vind het wel een verbetering ja, nou nog een beetje fatsoenlijke velgen :D
|
Quote:
zal nog wel eff duren, moet nu eerst gaan verhuizen |
vandaag eindelijk tijd gehad om er weer een radio in te zetten, hopen dat ze er nu met dr poten van afblijven
|
Quote:
ennuh is dat nou roest?? :shake: |
Quote:
wat?? |
op je tankklep je spatbordranden en je grillelijst.....grapjas
|
Quote:
Alweer? |
Quote:
alweer??? ja zo zou je het kunnen noemen ja :D |
Quote:
grapjas...ja klopt, spatbordranden...nee lijkt maar zo lak laat een beetje los daar doordat ik de randen een paar klappen met de hamer heb gegeven |
o oke... dacht dat dat de bedoeling was, omdat je nog meer sierroest hebt......
|
Quote:
nope :D |
misschien gelijk aanzet voor un nieuwe kleur?? haha kwastje doet wonderen.....
gr. |
Quote:
hoezo vind je de kleur niet mooi? |
afgelopen weekend was het redelijk weer en heb ik de auto nog wat lager gezet, heb nu achter nog een halve cm draad en voor 1,5cm. als ik hem nu voor nog lager ga zetten dan gaat ie te ver naar voren hangen en vind ik niet mooi.
|
Quote:
Pics or it didn't happen. :tongue: |
Quote:
:iamwithst :woowoo: :goodpost: :postpics: gaat is ff foto's maken bolle :D !! gr. Martijn |
Quote:
zeer zeker wel.... :D :D :D maja kon wezen dat jij misschien ook wel un nieuw kleurtje wou voor aankomend seizoen ;) |
Quote:
kijk maar op de mwm, het is idere keer donker als ik thuiskom :D |
Quote:
heb pas 1 meeting gedaan met deze kleur, misschien vd zomer wat veranderen ;) |
Ben benieuwd :)
|
klein updeetje :D
binnenkort wat veranderen aan de buitenkant, ik zeg nog niet wat :tongue: en ik heb me opgegeven voor de low car competition tijdens het duitse autosportfestival maar hoorde verhalen dat ze een beetje vreemde manier van meten hebben dus ik weet nog niet of ik eraan mee ga doen. dit betekend wel dat ik volgende week de schroefset op de laagste stand ga zetten, ben benieuwd :D |
All times are GMT +1. The time now is 02:17. |