![]() |
Ik vind het best mooi staan zo hoor!
|
Dat hoort zo...:D
Bij een Swallowtail zitten ze origineel zo,en zijn de emblemen van metaal ipv kunststof. Anders monteren kan niet eens,want links zitten er 2 gaatjes,en rechts 3 in de klep...gelijk aan de pennetjes achterop de emblemen. |
wordt de andere kleur? miamiblauw?
|
Quote:
zag er op de vorige pagina toch echt een 16v inhangen... hoe zit dat? |
Is standaard een 1.1.....nu een 16V G60 :D
|
Je begint selectief te worden met lezen of met antwoorden Chris.
Ik zag toch echt iemand de vraag stellen welke kleur er volgend jaar op komt maar ik kan het antwoord niet terug vinden :tongue: |
Dat blijft nog een beetje 'geheim'....aangezien ik het nog niet zeker weet welke kleur...
Maar het word geen Miami blauw...verre van dat..:D |
Gewoon ook lekker Diarreebruin ;)
|
Strakke bak man Chris!
|
Quote:
Hmmmm jaja geheim...... weet het zelf ook nog niet. Je maakt het wel spanned hoor met zo'n klifhanger ;) Ik blijf het topic in ieder geval volgen. Zien we de TT ook nog op meetings dit jaar btw of ga je in deze oldie ? |
De TT blijft thuis dit seizoen....de Golf 1 is veels te leuk!
TT is leuk als dagelijkse auto....maar niet mooi genoeg voor meetings. |
Eikel !
Als jou TT niet mooi genoeg is dan weet ik t niet meer. Maar een golf 1 blijft natuurlijk super leuk |
Zit er zelfs aan te denken om de TT de deur uit te doen...heb hem nu 2,5 jaar...tijd voor eens wat nieuws (misschien)
Golf 1 is de hobby..heb er meer lol mee dan met de TT,vandaar. |
Dan de TT de deur uit doen. Ik heb nu na ca 2 jaar weer een golf 1 en heb tot op heden geen moment spijt dat ik de originele golf 2 G60 weg heb gedaan.
Komt ook omdat de golf 1 een G60 is :) |
De Golf 1 zal niet de vervanger zijn voor de TT hoor...komt dan iets anders leuks als dagelijkse auto voor in de plaats.
|
Quote:
Het is wel erg lekker om er een auto bij te hebben die niet verlaagd is,veel ruimte heeft en je gewoon overal neer durft te zetten. Ik vind zelf de combi van een normale dagelijkse wagen en een hobby auto wel perfect zo. |
Vandaag zn 1e echte lange rit gemaakt na 16 jaar stil staan..RetroMania was vandaag zn 1e meeting:D
Ook vandaag besloten dat de Ronal Turbo's eronder vandaan gaan...500km meegereden ofzo,maar vind het met de 165-50-15 best klein,en ze vullen daardoor de wielkasten niet genoeg op... Komen 16" onder...meer zeggen we nog niet. ;) |
16" borbet A 3 delig ?
|
Nee Theo...dat heb ik 11 jaar gehad...:D
|
We zijn weer benieuwd.
Weer wat nieuwe ideetjes opgedaan vandaag Chris ??? |
Leuke auto, ik heb er ff achteraan gereden op de terugweg van Retro :)
|
Quote:
Ja..heb de Ronal's geruild....en schroefset moet ook maar een stuk naar beneden.. De toekomstige kleur is ook bijna zeker na vandaag...stond een swallowtail in de juiste kleur....bijna mooier dan nieuw was die... |
Je weet wat ze zeggen: met een ..... blijf je zitten
|
Roze?
|
Ik gok die witte met die Graku's :rolleyes: Wat een strak ding was dat, de jouwe mocht er trouwens ook wezen. Erg stoer in deze look :thumbup:
|
Jullie mogen niet meer raden...en ja,die met die Graku's was echt erg mooi (op de verkeerde banden maat na dan...)
|
het zijn geen Graku's maar Bbs'en maar dat doet er niet toe. Andere banden komen er normaal ook nog om. Die auto is echt crimineel herdaan. Heb je de motorruimte gezien...echt beter als 35 jaar geleden. Is door de zelfde jongens gebouwd door als oa. die witte jetta 1 op 17" audi velgen op luchtvering.
|
Het is een vette wagen, en aangename kennismaking, zien elkaar heel binnenkort wel terug... ;)
Ik ken zowel de kleur als de velgen na ons gesprek, gaat UBER worden! Grtz |
Dacht al dat het BBS E30 oid was...maar nam het woord Graku automatisch over uit de eerdere reactie...
Heb hem niet onder de kap gezien helaas.Kan me voorstellen, gezien de rest van de auto,dat het daar ook mooi is :D Die kleur heeft al jaren mn voorkeur (heb zelf 3 jaar geleden ook een 75er in die kleur gehad).Maar er is nog 1 andere(origineel 1975) kleur die mn voorkeur heeft,maar heb er in het echt nog nooit 1 gezien...alleen een foto van een Belg... |
Om de puntjes op de I te zetten, 't zijn bbs e68.
Op retromania stond de andere jaren een licht blauw-grijze. Heel mooie kleur was dat! |
T-bo....jij weet precies welke ik bedoel!
Marathon blauw is die kleur...heb of weet jij meer foto's van die auto? |
*kuch*
![]() ![]() ![]() ![]() Foto's zijn van verleden jaar, ben er deze keer niet geweest. En nog een in marathon blauw. ;-) |
Dank je...ja erg mooi dit.:D
|
Dit zijn de foto's die ik zo meteen terugvond, al wat oudere als die van hier boven.
De wagen is van dezelfde eigenaar als de scirocco met open air dit jaar. Ook heeft ie een tamelijk gekende witte caddy mk1 met gechromeerde 16v op webers. ![]() ![]() ![]() ![]() |
De Ronals vanmiddag eronder vandaan gehaald,en vanavond geruild met een setje 7x16" et65 Porsche Teledails..
Tijdens Retromania met enkele erover gehad...meeste verklaarde me voor gek:D..maar ik moet er toch echt zelf mee gaan rijden,en vind Teledails mooi van lelijkheid,en een lekker fout jaren 70 design,en dat past goed bij de 75er... ;) Voorbeeld foto. |
Véél suc6 ermee, gaat wel leuk zijn op de swallow.
Je oude velgen zie je zoiezo terug op één of andere meet ;) Grtz |
Quote:
Oww was die van jou.... :thumbup: Wanneer kom je die velgen eens brengen voor een verdichtbeurt ? ;) Groetjes peter p.s. heb je de beige G1 met rennsports ook gezien ? :eek: zelfs motor was nieuw damm... |
Teledails gaan denk ik mooier lijken dan
de ronals :) Wordt allemaal steeds mooier :D |
Quote:
Die zilveren van de foto is niet van mij he..... Maar die 'gebroken witte' swallow was echt als nieuw ja...hadden we het wat eerder in dit topic ook over... Verdichten is een optie..maar ben bang dat dat duurder is dan de hele set Teledails waard is... |
Je hebt die gifgroene ingeruild of niet?
Wel toffe wielen, zeker met een 165/40 bandje erop.. ik zou wel voor een ander kleurtje gaan :D |
All times are GMT +1. The time now is 00:16. |