![]() |
er zijn idd meerdere velgen die mooi staan ligt ook aan de uitvoering/combinatie. die sebrings vind ik ook mooi en de motorsport velgen ook. Wat ik ronduit lelijk vind zijn velgen die te breed zijn waardoor ze te ver naar buiten komen en dit moet worden opgevangen door zwaar getrokken bandjes met van die uitstekende velgranden is gewoon niet functioneel meer om te zien
|
Quote:
![]() Quote:
|
is in principe op het eerste gezicht wel mooi ook origineel maar als je beter kijkt die velgranden die uitsteken foei lelijk
|
Ik vind het juist uitstekend! :D
|
Form over function? :D Of hoe zeggen ze dat..
|
Een rond wiel!
|
Heb er lang over getwijfelt om te reageren in deze topic... :rolleyes:
BBS natuurlijk, liefst een Rs001 :cool: |
die porsche cayenne velgen 17 inch 7.5 j die hier ergens te koop staan vind ik erg mooi maar dan met normale banden
|
Quote:
Zover ik heb geleerd sinds ik hier op het forum ben heet dat getrokken banden. Zelf vind ik het ook niks, maar zo ieder zijn smaak natuurlijk. Het is denk ik het idee om een zo laag mogelijke auto te hebben, die dus niet aanloopt met een zo groot mogelijke velg. Denk ik. :rolleyes: Zo heb ik al veel dingen gezien waar ik mijn vraagtekens bij zet, ook namelijk dunne bandjes met spacers die bijna uit de wielkast komen en niet in lijn staan met de voorbanden en wielen zo groot als die van onder een kart etc... het zal iig niet comfortabel allemaal zijn :D |
|
precies je ziet auto,s waarbij de wielen niet meer in lijn staan enz om maar die enorme wielen eronder te kunnen knallen. als je dan een x een kratje bier of een leuk vriendinnetje mee wilt nemen hangen de vellen aan je banden haha
|
Quote:
Ja dat dacht ik ook al, maar goed vaak gaat het met zulk soort dingen wel dat het meer om de schoonheid gaat die de eigenaar er in ziet. Dat is hetzelfde als de ene kiest voor een vrouw met grote ...... en een ander dus niet. :thumbup: Het heeft iig niks te maken met snelheid en daarbij een goede weg ligging. |
vond mn C2's zeker leuk onder de G60
![]() al ben ik over de sebrings nu super te spreken! ![]() maar mn grootste wens is de G60 nog eens op corvette's :thumbup: ![]() |
dat zijn gave wielen lijken wel remschijven aan de buitenkant haha
|
Quote:
Ik vind de stickers wel mooi hoor Jeroen :) En de wielen ook staat goed 17" met de "getrokken" bandjes. Gelukkig hebben we allemaal verschillende meningen want anders ;) |
![]() Op de 16" Rs 003 7J ![]() Op de 16" Th Line's 7,5 J |
Quote:
is deze set naar DenHaag verkocht? zag een witte golf2 van de week waar ik ze dacht onder te herkennen. |
mischien iets dat er op heeft geleken jaap, velgjes hangen mooi in de box te wachten..
van het voorjaar worden ze weer onder de variant geknoopt :thumbup: |
Rota Shakotan of ook wel de BM8, gejat van VWVortex
![]() |
BBS SEIM
![]() :thumbup: ![]() Zie je nooit en periodically correct :D |
haha maarten! zijn niet helemaal dezelfde wielen, hè... ;)
|
Heren ff een vraagje
Heb een setje rotiform neu op het oog 17inch Banden zijn 195/40/17 gaat dit passen onder mn golf mk2 manhatten uit 89' heb wel rondom wiellijsten |
Zal van de breedte van de velg afhangen, maar dat zal wel loslopen met 195-40 band.
Dan kan hooguit een te lage et waarde nog roet in het eten gooien, maar die heb je er niet bij vermeld. |
Quote:
Sorry helemaal vergeten ET 30 8J rondom Mijn golf is nog niet verlaagd maar komt binnenkort AP schroefset onder |
Ik vind persoonlijk de BBS velgen die op de E30 werden geleverd echt dik. Heb deze in 14" onder mijn 16V staan
![]() |
ik ga toch voor kamei borbets met lip.
bbs kom je al te vaak tegen en deze zijn zo zeldzaam dat je op een meet er vast geen 2de set van tegen komt. |
|
All times are GMT +1. The time now is 07:49. |