![]() |
Quote:
ik vind het tof om eens anders te doen als de andere ;) ik vind het persoonlijk zelf ook mooier mvg |
![]() dit is de mijne, als m'n andere pc terug is zalk eens een topic aanmaken meningen zijn welkom :thanks: grtz jeroen |
mooie bora jeroen
|
inderdaad, mooie bora.
|
thanx :)
|
Quote:
staat precies nog zo 1 in die kleur in gorredijk te koop. |
Is dezelfde.............. :D
|
hier mijn golf variant, hij is nog niet klaar en de foto is niet van superkwaliteit maar wil hem toch graag met jullie delen :)
![]() |
Nette bak!
|
Quote:
is al lekker hoor ;) |
Dank jullie wel mannen! ik heb nog een japanse lijst liggen die er nog in op moet en voor de rest zal hij oem blijven aan de buitenkant. Misschien in de toekomst een ander interieur maar dat zien we dan wel weer.
|
ziet er al goed uit zo!
|
niet de mijne maar wel net golfje
![]() |
![]() |
dikke golf mark! al foto's van de dooi koe?;-)
|
Ziet er idd netjes uit :D
|
hahaha, sommige snappen de titel "post hier je EIGEN mk4" niet....
|
![]() |
@misha: om in de sfeer te blijven:
![]() |
@pierre:foto's van het interieur heb ik nog niet zal wel eens een foto maken, gisteren ook meteen een ander pookhoesje gemonteerd, dan diet dat er ook weer netjes uit.
|
Eventueel compleet in de verkoop.............
![]() ![]() ![]() ![]() |
simpel maar mooi! :cool:
|
Mijn Mk4 hier ook eens posten..
![]() ![]() |
Geweldige wagen Niels............ :thumbup:
|
Quote:
Bedankt Henk, maar lig momenteel klaar voor de winter :shake: De bora is ook top op de 19! :thumbup: |
Mooi getrokken band er op en dan valt hij achter perfect in de kas, netjes !
|
Dikke wielen! Welke velgen zijn dat ?
|
Zijn Weinkath wielen eigenlijk gemaakt voor Porsches maar dit merk levert ook zelf adapters bij voor vw, ik wilde makkelijk wielen lees weinig poetsen omdat het een daily is :thumbup:
@ Boss getrokken word het zeker maar niet al te extreem, extreem is voor de passat op de achtergrond :D |
Quote:
Dan komen de wielen alleen maar meer naar binnen. Spacertje van 5mm en je bent klaar. |
Ik bedoel het randje want aan de binnenkant op de velg zit zegmaar daar kan 4 mm ongeveer vanaf. Is zegmaar het randje waar meestal de stoeprandschade zit maar dan aan de binnenkant.
|
Alvast een fototje op de airride. Betere worden nog gemaakt :)
![]() |
Hangt lekker zo!
|
Heb de zomerwielen maar weer gemonteerd want met 9 graden buiten is het maar zonde om op de winterwielen te rijden. Als ze vorst opgeven zijn ze snel genoeg weer terug gewisseld :tongue:
Gelijk maar een paar betere foto's gemaakt dan iPhone kwaliteit; ![]() ![]() ![]() ![]() |
Super !
|
Op de meet and greet meeting van Subdubbers;
![]() |
godver***** wat een bak :thumbup:
|
Haha bedankt ;)
|
Zeer mooi!
|
![]() de mijne |
All times are GMT +1. The time now is 19:50. |