![]() |
Mooie foto van de achterkant waarop duidelijk is te zien hoever de BBS'en 'uitsteken'!
Gewoon PERFECT!!!! Gaan de BBS in de bingo als je weer op staal gaat rijden?? Heb dan evt. wel interesse! :) |
Quote:
Doe maar een bod alles is te koop. :thumbup: Gr Ronnie |
Dankzij Sponze® een mooi setje foto's verkregen waar ik erg blij mee ben.
Bedankt kerel. ![]() Hier kun je zien hoe schoon de motorruimte is je kunt er bijna van eten, en dat voor een dailyride..;) ![]() ![]() Gr Ronnie en Sponze® nogmaals bedankt. |
@Oliver: Ook jij bedankt voor de foto's, ik sta er mooi op met me rode zwembroekje..
![]() En de witte Golf 2 met de hooibaal van een vriend van me is ook erg mooi op de foto.. ![]() Gr Ronnie |
super hoor, erg mooi zo
|
Dankje Peter-Alexander
Gr Ronnie |
Staat er weer keurig voor Ronnie. Ook op MIVW te bewonderen toevallig??
|
hey leuk die nieuwe avatar afbeelding! :tongue:
|
Quote:
Nee dit keer gaan wij niet naar mivw we gaan met onze groep naar een treffen in duitsland valt op de zelfde dag en je hebt heel ander wagens daar op mivw zie je eigenlijk alleen maar wagens die we al heel het jaar zien. Sorry Marco. Gr Ronnie |
Quote:
Waarvoor dank! Hahaha. Gr Ronnie |
Zo net even de stoelen weg gebracht naar de stoffeerster. Morgen avond kan ik ze weer ophalen, alleen de bruine matten zullen nog niet klaar zijn aangezien de juiste kleur skai niet aanwezig was. Maar de zwarte daily matten zullen wel klaar zijn. En dan krijg ik de rest aankomende week wel. Voor de 18de Juli zal alles klaar zijn ivm een duits autotreffen.
Gr Ronnie |
Quote:
Als je daar toch mee begint, dan zou ik ook nog even kijken voor 'n andere voorbumper, 'n exemplaar met koplampsproeiers, zoals deze en deze dat hebben, bij de GL uitvoering was dat zo origineel, je kunt dat ook nog bij jou auto herkennen dat zo'n bumper er voorheen 'ns heeft opgezeten, het megagrote ruitensproeierreservoir achter de accu verraadt dat, bij andere uitvoeringen is er 'n veel kleiner reservoir en zit 't aan 't aan de andere kant in de motorruimte (distributiezijde). Leuke Einser Jetta trouwens, in 'n mooi kleurtje, 'Papyrusgrünmetallic' als ik me niet vergis. |
Je hebt helemaal gelijk, met alles wat je zegt, er zat eerst een andere bumper op maar die was niet netjes meer daarom is deze erop gekomen. Nu ben ik al aan het zoeken voor een nette voorbumper met sproeiers, en een nieuwe achterbumper want die is wat beschadigd en de kleur klopt ook ja Papyrus Grünmetallic. Deze kleur heb ik nog niet zo vaak gezien eigenlijk.
Gr Ronnie en bedankt voor de info. |
Quote:
Jammer man, had 'm graag ff bekeken! Voor mij zal alles daar wel nieuw zijn haha, want ik kom toch niet zo vaak op een (watergekoeld) treffen :redface: |
Hahahaha ja Marco dan maak maar flink wat foto's..
Je zult hem nog wel zien. Gr Ronnie Voor Gevelsberg het Jettatreffen wil ik de wagen dus zover mogenlijk al origineel hebben. Dus heb ik net 4 nieuwe Falken Sincera SN-828 175/70 R13 banden besteld. Ik hoop die in de loop van de volgende week te ontvangen zodat ze gemonteert kunnen worden op de originele stalen velgen. In mijn ogen is de wagen dan ver "af" en kan ik rustig zoeken naar de echte originele delen. Gr Ronnie |
Zo vandaag dus de stoelen en de eerste vloermatjes weer terug gekregen, van de stoffeerster, het ziet er echt prachtig uit, maar nu de stoelen zijn gedaan, heb ik besloten om de achterbank ook maar meteen te laten doen, als ik de andere matten en het hoedje ga ophalen, dan maak ik meteen de afspraak.
Foto's maken is geen probleem alleen het plaatsen, omdat ik een probleem heb met de laptop. Maar dat komt goed. Foto's komen dus zo snel mogenlijk. Ik ben in ieder geval heel tevreden, ze zitten weer als nieuw en ook mijn ouders zijn helemaal verliefd op de Jetta geworden, iets wat ze nog nooit bij een enkele auto van mij hebben gehad, (waarschijnlijk omdat het een oldtimer is). Maar goed nu nog de originele wielen klaar maken, en monteren onder de wagen en dan is die klaar in mijn ogen. De stalen velgen worden nog mooi opnieuw gespoten en de stalen wieldoppen ben ik opnieuw aan het opboenen om ze weer flink aan het blinken te krijgen. Het word weer een nieuwe wagen, de oude eigenaar kan er trots op zijn. Deukvrij Intrieur vernieuwd en gereinigd Nieuwe handgemaakte vloermatten (een zwarte set voor daily en een bruine set voor meetings) Stalen velgen opgefrist en nieuwe banden incl balanceren. Nieuwe bekabeling voor de accu en massa (ligt al klaar alleen nog monteren) Al flink wat werk verricht in een kleine 5 weken. Ik ben trots op mezelf hahahaha,... Gr Ronnie |
Netjes Ronnie!
Ik vond het al prachtig hoe je de mk2 opgeknapt hebt, zeker motorisch. Mooi dat je deze ook weer net iets beter maakt dan ie was. Goed bezig kerel, en terecht trots. :thumbup: |
Ja Chris bedankt, ik doe m'n best, en het kost wel allemaal redelijk wat tijd en vooral veel geld, maar ja het is een hobby. Nu nog wat kleine details klaar maken en zorgen voor een radio die niet opvalt, maar dat ik toch wat meer geluid ga krijgen.
Daar heb ik al een mooie koffer voor. Die word nog aangepast. Zodat de Alpine radio en de Focal speakers daar in kunnen. Aangezien daar toch net wat meer geluid uit zal komen als die enkele originele speaker van nu. Hahaha. Ook dat beetje chrome wat ik wil gaat er nog komen maar dat is allemaal bijzaak aangezien ik tijd zat heb. Gr Ronnie |
godsamme ik vindt dit toch zo'n gave Jetta zeg! :cool:
meer woorden heb ik gewoon niet! |
chef van t goede leven!
gisteravond om 23 uur nog tegengekomen tijdens je rondje Duitsers pesten en nog een babbeltje gedaan. Zelfs nog even heerlijk gezeten op je "nieuwe" stoeltjes. Ziet er weer top uit, de stoelen en zelfs de daily matjes. Achterbank zal het afmaken. Succes met de werken. |
Komt helemaal goed Frank! Gr Ronnie
|
Quote:
Denk dat dat chrome heel goed gaat staan bij de kleur van de auto. Die kan best een beetje wat glimmends hebben. :thumbup: |
Eerst volgende week even de taxatie regelen,zodat de wagen daar op kan worden verzekerd. Is in mijn ogen toch echt het belangrijkste wat er is op dit moment.
Gr Ronnie |
Heb je al pics van je nieuwe interieur Ronnie...??
Dikke ride, maar dat was al duidelijk. |
Ik zal morgen even wat foto's schieten, heb namelijk een nieuwe driepoot statief gekocht voor mijn fotocamera, dan zal ik ook even wat foto's maken van het interieur, alleen heb ik dus de bruine matten nog niet binnen die zullen aankomende week klaar zijn.
Ook heb ik net bij Ruud's VW Shop (waanzinnig goede service :thumbup: ) twee nagelnieuwe originele knipperlichten bestel aangezien er in de mijne aan de rechterkant een sterretje zit. En dat stoorde me zo erg dat ik het echt vervang. Ik had gekeken voor witte knippers, maar als eerste is die daar origineel niet mee uitgevoerd, en ten tweede wat een waanzinnige prijzen dat ze daar voor durven te vragen, 150euro voor twee witte knipperlichten is toch wat veel van het goede. Dus lekker origineel twee mooie nieuwe oranje knipperlichten erin en klaar is kees. Gr Ronnie |
Zo net even in de warme zon een paar foto´s geschoten, en wat gespeeld met de camera, er zit nog zoveel meer in om een mooie foto te maken en ik leer steeds meer bij.
Nou dan hier de foto´s. Interieur nu weer netjes. En een paar mooie foto´s van de wagen. Dit waren van de 30 foto´s in mijn ogen de mooiste. Gr Ronnie |
Heel mooi Ronnie, en dat interieur ziet er weer super uit! :thumbup:
|
Ja super he,nu nog die andere matjes, en even een afspraak maken voor de achterbank. Dan heb ik hele interieur vernieuwd opgevuld en geborduurd. Ik hoop morgen de bandjes te krijgen dan kunnen die dinsdag gemonteerd worden en dan woensdag onder de wagen in. Zodat ik de 18de naar Duitsland kan gaan in originele look.
Gr Ronnie |
Vandaag de nieuwe 175-70-13 Falken, banden binnen gekregen op het werk, nu even kijken dat die deze week nog klaar komen, zodat zondag de wagen klaar is, omdat ik ook nog een beetje met de verlaging moet werken wil hem niet toren hoog hebben liggen maar wel netjes. Een beetje verlaging mag in mijn ogen wel dat doet niet echt afbreuk aan de originele look van de wagen.
Gr Ronnie |
Blijft n mooie bak :)
Mocht je trouwens van deze voorbumper af willen als je eentje met sproeiers hebt, hou ik me warm aanbevolen voor overname ;) |
Keurig Ronnie...!!!
|
Sponze®:
Ja ik ben wel aan het zoeken naar zo´n bumper maar ze zijn dun gezaaid, als ik er eentje kan vinden dan laat ik je wat weten. Lars5v: Bedankt ik ben er ook erg blij mee. Gr Ronnie |
Zo net even contact gehad met mijn insider bij Kicken, morgen even de bandjes en velgen langs brengen en dan zullen die donderdag wel klaar zijn. Dan kan ik die daarna mooi monteren op de Jetta. Gr Ronnie
|
Quote:
Ronnie, Heb je al contact gehad met Jettaseller hier op het forum voor zo'n bumper ?? Die heeft erg veel Jetta mk1 parts liggen !!! Groeten Fred |
Nee Fred daar heb ik nog geen contact mee gehad en die naam zegt me ook helemaal niks ik zal eens gaan informeren..Bedankt voor de tip!
Gr Ronnie |
Quote:
Wel even je "language" aanpassen naar duits, hij woont vlak over de grens namelijk. Moet je anders dat reis-topic van Otti even bekijken in het internationale gedeelte, hij is bij hem op bezoek geweest !! |
Hele nette wagen, maar dat had ik in een ander topic al eens gezegd. Maar ik zie nu hier ook nog dat het alleen maar beter wordt! :thumbup:
Wat heb je met die ATS'jes gedaan? In de verkoop of toch maar naar de zolder? |
Ats velgen heb ik vorige week verkocht omdat ze maar wat Stof lagen te vangen. En dat is ook zonde. Gr Ronnie
|
Vandaag dus de velgen en banden naar Mark gebracht, morgen zijn ze klaar en dan kan ik ze monteren onder de wagen.
Dan kan ik ook meteen de wagen weer eens mooi poetsen en nog eens wat foto's maken. Nu nog even afwachten op de andere kleine dingen van het interieur en de knipperlichten van Ruud's VW Shop, zodat ik dat allemaal kan monteren. En dan de wagen laten taxeren. Gr Ronnie |
Ben ik dus net op Carclean aan het neuzen zie ik daar opeens mijn wax weer te koop staan die maar in een beperkte oplage is gemaakt, en aangezien die dus bijna op was heb ik die maar weer snel besteld, met wat poetspads en wat poorboy's shampoo, glascleaner en smartwax detailler.
En net nog even contact gehad met Ruud zelf over de knipperlichten, die zal ik waarschijnlijk volgende week vrijdag ontvangen. Dan kan ik die mooi in mijn vrije weekend monteren samen met de accukabels (als ik die dit weekend niet even snel monteer). Gr Ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 02:29. |