![]() |
Wat een stel hufters zeg!! Zit er nou boven die kras op het achterscherm ook nog een soort van "voetbalschade" (hele hoop krasjes naast mekaar) of is dat wat vertekening?
|
Das zwaar K*T,claass :mad:
|
Hey ik hoorde via via dat jij je ook wel met velgen bezig houd, ik heb nog een setje verbreed staal liggen, die eingelijk wel toe zijn aan een opknap beurd. Weet jij adresjes of wil jij het zelf doen. Ik woon in de omgeving van Enschede. Hoe dichter bij of beter, laat ik het zo maar zeggen.
Alvast bedankt groetjes ______________ Vw Haaksbergen |
Dude, je spreekt tegen DE pimp....DE polijst koning....kom zeg :)
|
Ik kan met staal eigenlijk niet veel ...... alleen licht metaal
dus sorry ... |
Wat een ratten :mad: Hoop dat je schade snel opgelost is, gelukkig is het goed te herstellen :)
|
Jeezusss Peet,heb jij weer :eek:
Succes met de verzekering Grtz Tobias |
Hey makker ferme bora lekker strak
|
Less is even more ... prachtige wagen ;) |
Balen man. Hoop dat het waarborgfonds niet te moeilijk doet, dan ben je binnen 2 maanden weer het heertje. Succes!
|
ach ja ......maandag naar de spuiter dan zien we wel weer verder
(sander heb je toevallig afgelopen don.vluchtje gehad vanaf malaga ? ) |
hijs weer klaar ! :)
![]() ![]() |
Super! zit er nou een deukje in je voorbumper of is dat schaduw?
(Had je nog die punten voor mijn ronals laten maken?) |
ik denk poets .zit op het spatboard ook ... :)
GVD .... nee... h e l e m a a l vergeten ..... :eek: exuus .... zeg het maar wil je ze nog ? en dan nog even de maten ... gr peter |
Quote:
Ja uiteraard, mail morgen de maat even door. |
Vrijdag krijg ik een nieuwe jetta om te proberen mee , es kijken of ie bevalt.
|
Ik spreek uit ervaring.... en hij rijdt goed!! (2.0 TDI dan hè)
|
Quote:
En dan de project jetta ? |
Je komt die jetta dan toch wel bij mij kopen he :D :woowoo: ;)
|
Komt de bora te koop Peet ???
|
miss wel , heb nu een bod van 6500 ,-
dus kijk wel even . |
Quote:
Lees het nu pas.....nee was ik niet. Volgens mij wordt Malaga ook alleen aangevlogen door die sleutelhangers van ons (Airbus A320). |
:D
Heb de jetta nog tot maandag .. zit er hard over de denken om de bora eruit te doen .... |
Quote:
Is dat met of zonder airride.... :D |
Quote:
heb nog nix gezien :mad: |
Quote:
das niet veel pimp, hoe komt dat? V5 gaat toch rond de 8 / 9eu voor de golf? en dan heb jij zelf nog een bora |
Sorry guys,hij is terug naar de garage
Blijf toch voorlopig maar bij De' bora ;) |
goedzo
|
GVD! krijg ik net tel. van de vw dealer heeft er een Golf + tegen mijn auto aangezeten ..... :mad:
achterbumper er deuk in achterscherm :( tsss als je een golf + hebt is alles wat groter snappen,ook de kans op schade ze dat niet ? :screwy: |
He Peet ben je nou zo kwaad dat je ook al niet meer kan typen of heeft onze verse pappa slaap tekort :confused:
Hoe dan ook mooi kl@te van wat ik er van begrijp. Sterke ermee |
pffff, k*t voor je,zeker als je 'm naar een "dealer" brengt.
Breng je hem al niet naar een beun, gebeurd er nog zoiets!!!!!!!!!!! :screwy: |
zow carterpan weer naar de "(*)&$)@ :(
2e x al klote drempels, heb je luchtvering raak je ze nog ! :mad: ook fijn dat ze van alu zijn en 280 ex kosten :eek: Maar niet getreurt, papa heeft vorige week nieuwe wielen gevonden voor de bora :D maakt weer een hoop goed :thumbup: |
Ik weet t ik weet t :)
Dikke wheels, wiel-broeder :) |
Kan daar dan niet een beschermplaat onder gemaakt worden? Looks is mooi, maar ik vind dat 280 euro toch wel iets meer weegt...
En wanneer komt er een sneek preview van de wielen? |
Ben eens benieuwd Peter...
|
Sterker nog ..... dr zit een rvs plaat onder maar die was aan het door slijten
dus .... :( Duurt nog even voor ik pic maak van de wielen, ze zijn nog onderweg :rolleyes: |
Ik weet het niet, maar ik vermoed wel iets..... Stijn-Peter-wielbroeder= vrij evident!
|
Ben benieuwd Peter..... Jij als wielen pimp zou er wel weer iets unieks van gaan maken...
|
small teaser : :D
![]() |
Ik kneuw! :D
|
All times are GMT +1. The time now is 06:34. |